| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
was schenkt ihr den Trauzeugen
 1 2
16.04.09 07:59
maju 

was schenkt ihr den Trauzeugen

ig bruche ganz dringend öii Hilf! mir hürate i öpe 2 Wuche u hei no kei Ahnig was mir ihne schenke.......... mir hei dänkt, dases öpe im Wert vo 150 Franke söt si! ouso mir hei scho ane übernachtig dänkt, aber irgendwie isch das nid so originel u mir hei o keis tols Hotel gfunde!
was schänket dir? danke für öii Idee!

mir hürate am 02.05.2009

16.04.09 08:05
Piglet 

Re: was schenkt ihr den Trauzeugen

Hoi Maju

Mer wärdene d'Öbernachtig zahle ond ev. söscht no öpis chlises.

Der chöntet se doch nachem Hochzit einisch ilade zom ässe, be öich oder emne schöne Restaurant? Oder en Guetschin för zom Wellnesse? Oder en Usflog zäme mache?

16.04.09 08:25
maju 

Re: was schenkt ihr den Trauzeugen

ouso mir gö am ziviler ga ässe u das zahle mir, meinsch das würd scho länge? i wet eifach no chli öpis vo härze, aber äs chunnt mir nüt i sinn

mir hürate am 02.05.2009

16.04.09 08:27
pearl 
Re: was schenkt ihr den Trauzeugen

Hallo Maju,

das Problem hämmer au gha. Mer händ 2 Trauzüge ond 2 Tätschmeischter. Die beide Dame chömed vo mer e Täsche us em "Bookbinders Design" öber met luuter persönlichem Chrimschrams zom bruuche. (Vom Body Shop, Guetschiin....) Die beide Herre chömed vo mim Frönd e Fläsche "Alti Zwätschge" öber well sie die so gärn händ.
Das schänket mer ene a üsem Hochziitstag.
Ond im Sommer werdet denn alli mol zonere Grillparty iglade. Zom nomol chli zämehöckle natürlech met Föteli aluege ond in erennerige schwelge

Ech dänke, es muess gar nüüd grossartigs sii. Sie händ nor scho freud, wenn du a sie dänksch ond danke seisch.

Hoffe das helft e chli.

Gruess pearl

16.04.09 08:33
Muggi 

Re: was schenkt ihr den Trauzeugen

Hoi zämme
Mol e frog,würdet ihr au öppis schänke au wen Trauzüge garnüt machet? Aso mi Brüeder schänkt eus as überraschig Limousine aber Schwöster vom Fründ macht nüt! Würeder glich was geh?

grüessli muggi

16.04.09 08:40
maju 

Re: was schenkt ihr den Trauzeugen

Werum macht de d schwöschter nüt? machet dir alles selber?

@pearl gäu äs mues gar nid weis ig nid was si ömu so gutscheine zum Wellnesse finde ig immer chli längwilig!

mir hürate am 02.05.2009

16.04.09 09:03
fraztaz 

Re: was schenkt ihr den Trauzeugen

muggi, viellicht macht sie ja de gliich no öppis u dir wüsseds numä nonid. bi üs isch o s'meischte wo d'trouzügä machid chlei ä überraschig für üs. wer weiss viellicht chunt ja no was u susch chöd dirs ja o nach em hochziit no überlegä was dir weid gä. i denkä da pressiert nid so vorruckt. a dem tag sid ja sowieso dir mittelpunkt u de geit äs gschenk für d'trouzügä viellicht fasch chlei under.

Am 05.09.09 isch es sowiet!

16.04.09 09:24
Muggi 

Re: was schenkt ihr den Trauzeugen

maju sie het nid mol welle mitcho wo i go chleider aluege bi! jo jetzt intressiert sie sich biitz meh fürd hochzit aber mache wird sie dänke ich jetzt nüt..sie wohnt au zwit wäg vo eus guet söll au nüt heisse! janu i verlange au nüt aber schön wers glich :)

fraztaz genau de entscheid fallt sowieso de nach de hochzit :D

16.04.09 09:38
Piglet 

Re: was schenkt ihr den Trauzeugen

@maju: Nei, ha gmeint spöter einisch nachem Hochzit es ässe mache. Oder ebe en Grillparty oder so. Generell dänki ou eifach öpis chli persöndlechs. Velech wär ou es Albom met Föteli vom Hochzit wo d'Trouzüge droffe sind oder en Bilderrahme en schöni Idee.
Es got jo eifach drom, Danke z'säge.
@Muggi: hesch met dinere Trouzügin mau dröber gredt was du der onder däm Amt vorstöusch? Mini Kollegin ond eg sind jo gägesitig Trouzügin ond mer hei festgstöut dass mer öis do ned s'gliche dronder vorstöue. Eigentli esch die einzigi Ufgab vom Trouzüg am zivile ond ev. am kirchliche cho onderschribe ond em Hochzitspaar psychologisch zor Site sto. Je nachdäm öbernäme Trouzüge aber ou glichzitig s'Tätschmeisteramt.

16.04.09 09:46
Muggi 

Re: was schenkt ihr den Trauzeugen

Jo mi Fründ het mol mitere gschwätzt was sie mache mue unterschriebe und so! i ha de ihre mol gseit das ich froh wer wenn ich mit ihre chönt ihres kleid go usueche,i nimm mir de aspruch das ich wähle darf was für e farb und so! Will wot kei trauzügin imne lachsfarbene kleid so wie sie sich das vorgstellt het! die erst antwort isch gsi i gang mitem Mami go luege..de hani nomol gschwätzt mitre und jetzt tönts zum glück scho anderst!
Wie machets ihr de? Au speziell gegesitig trauzügin sii cool

 1 2
Tätschmeischter   Tätschmeisteramt   lachsfarbene   psychologisch   aspruchsvoll   organisation   Deutsch-Schweizer   selbstverständlich   viellicht   trauzügin   persöndlechs   organisieret   gschwüschterti   Chrimschrams   Trauzeugen   persönlichem   überraschig   Hochziitstag   schenkt   unterschriebe