was schenkt ihr den Trauzeugen |
|
1 2
|
16.04.09 10:01
fraztaz
|
Re: was schenkt ihr den Trauzeugen
für mini trouzügin isch's selbstverständlich xi, das i mitchumä ihräs chleid go ussuechä u sie natürli o mis. u sie het sicher keis gno, wo mir überhaupt nid gfauä het. üsi trouzügä si aber o gliichzitig üsi beschtä fründä u drum ischs viellicht grad nomau öppis anders. mir hei zum bispiu nid gschwüschterti wellä, will mir me mit üsnä fründä zämä si u si üs dur da o besser kennid. s'hei sicher nid aui freud ka, aber für üs stimmts so.
Am 05.09.09 isch es sowiet!
|
|
|
|
|
|
16.04.09 10:08
Inessanicht registriert
|
Re: was schenkt ihr den Trauzeugen
Wir warten erstmal auf die Hochzeit und schauen was sie alles so machen, wir machen eben viel allein. Nach ihrem Aufwand richten wir uns dann auch ein wenig was wir dann machen. Eigentlich hatten wir einen kleinen gemeinsamen Ausflug mit Verpfegung geplant oder etwas in der Art. Ein Nachtessen oder so fände ich persönlich nicht so der Hit und wenig persönlich.
*Das Deutsch-Schweizer Bündnis startet am 29. Mai 2009 mit der zivilen Trauung & erreicht seinen Höhepunkt am 30. Mai 2009 mit dem kirchlichen Segen "Ich ergebe mich der Liebe weil Liebe dich ergeben hat" H.-C. Neuert*
|
|
|
|
|
1 2
|