Weddis / Swiss - Wedding Homepage |
|
1
|
07.05.09 15:52
Lolanicht registriert
|
Weddis / Swiss - Wedding Homepage
hallo zusammen,
ich möchte von swisswedding.ch eine hochzeitshomepage erstellen. jedoch irrgendwie geht es um weddis die man hin und her schicken muss...aber jedesmal wenn ich das file öffnen will bricht mein computer zusammen. wisst ihr was es mit diesen weddis vor sich hat?
danke für die info.
lg lola
|
|
|
|
07.05.09 17:02
aengeli
|
Re: Weddis / Swiss - Wedding Homepage
das ist mir auch immer passiert.. darum hab ich dann schlussendlich doch die homepage auf wirheiraten gemacht...
|
|
|
08.05.09 09:52
Lolanicht registriert
|
@aengeli
chasch du mir ev. mal erklärä wiäs mit dänä weddis lauft...ich chum garnöd drus?
wird ufeinmal d homepage gsperrt wän mer d weddis verbrucht hät...?
lg lola
|
|
|
08.05.09 11:18
aengeli
|
@ lola.. Nei, d Syte wird nid gsperrt wenn d Weddies verbrucht hesch.. jedes mau wenn du di ilogsch, denn bechunsch weddies-punkt, und gloubs ou wede fotine is album ladsch oder so. uf all fäll chasch när die für Gschänk ide Fore benütze (ha zwar nie gnau usegfunde, wasi gnau dermit meine) oder zum Teil hei si äuä ou so Zuesätz-Funktione fürd Websyte oder s Forum wo würde koste und für das chasch gloubs äbe ou die Weddies bruche.. So hani ömu verstande.
Zuletzt bearbeitet am 08.05.2009
|
|
|
08.05.09 14:01
Lolanicht registriert
|
@aengeli
dankä vielmal fürd erklärig.....ok, dämfall machi d homepage detä.
us irrgendämä grund han ich diä info. niä chönä läsä (wäll immer cho isch ,,unberechtigt'') komisch
grüässli und schöns weekend
lola
|
|
|
|
1
|