| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Wen machet ihr de Apero?
 1
30.10.09 12:48
Saraa

nicht registriert

Wen machet ihr de Apero?

Wen machet ihr de Apéro?

Mir ladet diä gliche lüt idä kirche, wie au am abig im restaurant ih...

und mir wüsset jetzt nöd so recht wen mir de apero mache söllet, nach de kirche und im resti?..

oder wie machet ihr das mitem apero?

Freu mich uf eui hilf

Zuletzt bearbeitet am 30.10.2009

30.10.09 13:10
Soefeli82

nicht registriert

Re: Wen machet ihr de Apero?

Hallo Saraa

Mir mache a üsem Hochzytstag nume eis Apéro u zwar denn we mir us der Chilchä chöme. Mir gö am 2 id chilchä u wemer usechöme, startet ds apero für alli gescht, bis zu däm zytpunkt wo mir der aperoplatz richtig abelocation verlöh. so ca. am 6i. vorem znacht mache mir nid no mal äs apero.

schöne tag
lg soefeli


Zivil: 20. August 2010


Kirchlich: 28. August 2010

30.10.09 14:31
Edelwiss 

Re: Wen machet ihr de Apero?

Wir machen einen Apéro gleich anschliessend an die Kirche. Dort werden aber auch noch andere Leute anwesend sein als am Abend. Für die Gäste am Abend wird es danach noch irgend ein kurzes Programm geben, bevor wir dann zur Abenlocation fahren.

31.10.09 13:14
sheepy 

Re: Wen machet ihr de Apero?


hoi saraa

mir macheds au so wie s edelwiis, also grad de apero nach de chile. da mir ide chile ebe au no vill gäscht hend wo am abig nöd iglade sind. nach em apero gits no e chlini schiifffahrt mit de gladne gäscht und denn vor em ässe am abig vilicht nomal es Gläsli prosecco und chli salzstängeli, eifach öpis chlises. De grossi Apero mit allem drum und dra gits aber nach de chile.

lg


31.10.09 23:02
Saraa

nicht registriert

Re: Wen machet ihr de Apero?

ja isch wahrschindlich am beste so...aber zum glück hemer no gnueg zit zum eus drübert gedanke mache

 1
aperoplatz   Kirchlich   bearbeitet   salzstängeli   edelwiis   gedanke   schiifffahrt   usechöme   anschliessend   Hochzytstag   zytpunkt   Abenlocation   Programm   prosecco   abelocation   restaurant   chlises   anwesend   wahrschindlich   Chilchä