| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Wer sell d'Ring bringe??
 1 2
13.06.09 20:36
souris 

Wer sell d'Ring bringe??

Hallo zäme, mir stönd chli vor eme "Luxusproblem". Ich hetti gern, dass eus es Chind a de chirchliche Trauig vöre bringt. Nor leider hämmer fascht chli z'vill Uswahl. Min Schatz het en Göttibueb ond ich han au en Göttibueb ond es Gottemeitli.

Da mer niemert wänd bevorzuge ond keis niemer wänd enttüsche (wahrschinlich eher d'Eltere wie d'Chind ) wüsset mer jetzt ned, wer oder ob öberhaupt öpper sell d'Ring bringe...

Wie machet ihr das?

Danke scho im Vorus
Souris

13.06.09 20:53
chena2 
Re: Wer sell d'Ring bringe??

Wir nehmen unsere Ringe selber mit...
Aber was hältst du davon, die Ringe in ein Körbchen zu legen (an dem Körbchen 3 schöne Schnürchen, dann darf jedes Kind an einem Schnürchen halten und nach vorne kommen)?

Das Leben ist kein Lollipop...

13.06.09 22:28
maju 

Re: Wer sell d'Ring bringe??

das Problem hätte mir o gha.............. aber mir hei üs gli mau drfür entschide, d Ringe nid vomene Kind la füre z bringe!
Mir hei üs z Eheverspräche selber gä, u we das wär fertig gsi, wärs schad gsi we äs Kind no d ringe hät bracht, u mir da hätte müesse warte mit witerfahre, wüu da hätte aui uf d Kind gluegt u d Luft wär dusse gsi (wüsster äch wie ig meine)
mir heis när so gmacht, das zersch ig ha z verspräche gmacht, u dr ring ihm när direkt agsteckt ha, u när het är z verspräche gmacht u mir dr Ring agleit u när het üs dr Pfarrer gsägnet u när hei mir küsst so isch d spannig bis zum Schluss dablibe rssp. gstiege isch super schön gsi! u würklich üse Moment u nid dr Moment vomene Kind!
Nüt gäge Kind, aber Kind si süsch scho geng im Mittelpunkt, das isch itze mau üse Moment gsi wär sicher aber no schön, weme scho äs eigets Kind het!

mir hürate am 02.05.2009

14.06.09 09:11
VIRGINIA 
Re: Wer sell d'Ring bringe??

Hallo

Da die Kinder aus unserer Familie noch zu klein sind (2-jährig) die Ringe zu bringen, und ich unbedingt wollte das sie ein Kind bringt, haben wir unsere Nachbars Kinder angefragt. 4 Kinder zwischen 5 und 10 Jahren. Der jüngste, mit seinen blonden Locken darf die Ringe bringen und die anderen 3 sind unsere Blumenmädchen und dürfen Blumen und draussen Feuersteine streuen. Die Kinder freuen sich sehr.
Wir werden die Ringe wahrscheindlich vor dem Trauversprechen bringen lassen, dann bleibt die schöne Stimmung nach dem Trauversprechen bis zum Ringtausch und Kuss auch erhalten.

liebe grüesse

äs goht nüme lang:-)

Wir heiraten am 20. Juni 2009

14.06.09 09:58
chena2 
Re: Wer sell d'Ring bringe??

Maju hattest du wirklich Angst, dass dir ein Kind die Show stiehlt?
Ich denke eher, dass nach einem langen Gottesdienst die Luft langsam aber sicher draussen ist und eine Auflockerung mit einem Kind gut tut...

Das Leben ist kein Lollipop...

14.06.09 10:38
Muus2 
Re: Wer sell d'Ring bringe??

Ich denke auch, dass das Kind die Stimmung auflockert und es stihlt euch ja nicht die Show.. es wirkt dann einfach alles natürlicher.

@souris: Ich würde es auch so machen wie chena, dass alle 3 Göttikinder die Ringe bringen könnten! Wäre sicher süss und da haben alle was davon.

14.06.09 16:21
maju 

Re: Wer sell d'Ring bringe??

@chena2 i has no fasch befürchtet das ä setigi Aspielig chunnt äs geit nid um d Show stähle,wüu für mi isch das ganze nid ä Show gsi! aber i ha eifach gfunde, das isch ä Moment vo üs aus Ehepaar!
u i weises nid, aber bis üs isch d Luft nachem Gottesdienst nid dusse gsi! das hei mir vo viune Lüt ghört u drum hets bi üs o nid ä auflockerig brucht!
aber i bi o scho a trouige gsi wo das so isch gsi, u da si Kind när würklich o härzig!
so wies d Virginia wird mache finde ig o schön! das hätte mir zersch o wöue! da mir aber nid hei gwüsst weles Kind, hei mir üs äbe für keis entschiede!
mir hürate am 02.05.2009

14.06.09 16:40
chena2 
Re: Wer sell d'Ring bringe??

Nach mehr oder weniger einer Stunde sitzen ist die Luft meiner Meinung draussen... Da kann es noch so schön und romantisch sein...
Das Hinterteil schmerzt, man hat Durst und Hunger sowieso... Man möchte mit der Cousine und der besten Freundin quatschen...

Anmerkung am Rande: Der Gottesdienst wird häufig auch aus Pflichtgefühl gelobt... Nicht sauer sein, weiss ja nicht wie es bei euch war...


Das Leben ist kein Lollipop...

14.06.09 18:08
maju 

Re: Wer sell d'Ring bringe??

ja das gloube ig nid............. aber mir si beid glöbigi Persone u viu vo üsne fründe o, das isch äue scho chli angers weder für Lüt wo mitem Gloube nüt am Huet hei!

mir hürate am 02.05.2009

14.06.09 18:46
chena2 
Re: Wer sell d'Ring bringe??

Ich habe mit dem Glauben 'was am Hut, kann trotzdem nicht 'ne Stunde ruhig sitzen...

Das Leben ist kein Lollipop...

 1 2
auflockerig   Energiebündeli   Luxusproblem   Gottesdienst   Eheverspräche   Feuersteine   Trauversprechen   verspräche   wahrscheindlich   Auflockerung   wahrschinlich   Lollipop   Schnürchen   Göttikinder   Pflichtgefühl   Blumenmädchen   Gottemeitli   chirchliche   natürlicher   Mittelpunkt