| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
wie findet mer en guete fotograf??
 1 2 3
25.10.09 18:53
sheepy 

wie findet mer en guete fotograf??

hallo zäme
mir sind momentan grad uf de suechi nacheme guete fotograf für oises hochziit. wenn mer so im internet umesurft findet mer 100i vo biispiil und ich han echt kei ahnig nach wellne kriterie mer de ussuecht! au priislich sinds total unterschiedlich...ois schwebt so vor ca. 6h (föteli nur vo ois, ide chile, apero und schiff). und da gits würklich priise vo 1000 bis 3000 franke! het öper irgendwelchi tips wie mer sich i dem dschungel a fotografe zrecht findet?
oder wie hend ihr das gmacht? und wievill zahlt? (wenn mer das dörf fröge)

liebi grüessli


25.10.09 20:20
Kitty 

Re: wie findet mer en guete fotograf??

hoi sheepy,
also miär händ dä christian clavadetscher vo züri. dä isch echt sympathisch und git gueti tipps für dä gross tag! prislich zahled miär jetzt für ä grossi reportage,das heisst en ziitufwand vu 10 stund 2990.-! muesch mal im google igäh dänn findsch sini homepage

grüessli

Zivil am 27.5.2010 Kirchlich am 29.5.2010

25.10.09 20:28
Tineli81 
Re: wie findet mer en guete fotograf??

Hoi sheepy!
I ha eifach es paar mau agschribe und e unverbindlichi offerte verlangt. Du hesch rächt - vo 1000 bis 5000 franke isch da aues drbi. Ha mi schliesslech ids für d fotografe vo weddingalbum entschide - sehr fründlech, schöni bilder und es super pris-leistigsverhältnis!! für 6h würdsch dert gloub öppe 1300 franke zahle (fotos bearbeitet aber ohni album)...

grüessli

25.10.09 20:33
Krispy 

Re: wie findet mer en guete fotograf??

Mer hend de Frönd vonere Kollegin wo sech als Fotograf wot sälbständig mache. Mer zahle met Probeshooting, de ganz Tag fötele ond bearbeite 1000.-
Er chont vo Luzärn. Hesch rächt, es get mega vell Agebot. Mer hend aber öper welle wo ned so tüür esch ond deför hend mer ou ned de Asproch das alli Fötali "Modelmässig" bearbeitet wärde. I ha es paar gfonde onder 2000.- ond ez hemmer üs aber för ehn entschede. Ou om ehm es Sprongbrätt z gä id Sälbständigkeit.

25.10.09 21:15
Jsnoa 

Re: wie findet mer en guete fotograf??

hey...

I bi oscho lang uf de suchi namene guete Fotograf wo ono choschtegünschtig isch. I ha sehr vieli Offerte igholt u vergliche. Si d Spese scho debi? Wegchöschte verlange viel ono zuesätzlich, d Verpflegig vo de Fotografe chunt meischt ono dezue... Das si so Sache woni druf gluegt ha. Für mi hei natürlich ono d Fotos interessiert. Hei si gueti Idee für umzsetze? Si d Fotos eher locker oder si d Lüt meh am Pose... Je nach dem halt was öich interessiert / gfallt. Viel Fotografe chasch es Portfolio ga ahluege ids Studio, wo si Fotos präsentiere.


Aber die endgültigi Uswahl isch denn wohl glich no schwierig wenn verschiedeni Faktore zäme chöme.

Mini Favorite im Moment si die vo Weddingalbum.ch und fotofacts.ch (als Tipp.. :) )

LG Jsnoa

26.10.09 07:36
Sposina 
Re: wie findet mer en guete fotograf??

Hoi sheepy

I ha s glöck dass en gueti Fründin vo mir glernti Fotografin isch, ha aber ned sie wölle neh. Sie het mer debi gholfe und au uf chlini Details gluegt.
Mer entscheided eus wahrschindli au för weddingalbum.ch, zahled 2900.- före ganz Tag inkl. wunderschönem Album, send sehr sympatisch!

Vell Glöck uf de Suechi

26.10.09 08:21
bienemaja71 
Re: wie findet mer en guete fotograf??

ich hans glück dass i da im forum en gueti empfohle becho han. lueg mal bi google nach de manutopia..

mir isch au wichtig gsi dassi nid es vermöge uusgibe, alli fotos ohni copyright bechume. und ich han halt eifach lieber en frau welle wo viel erfahrig hett..



Zuletzt bearbeitet am 26.10.2009

26.10.09 10:16
tonie 
Re: wie findet mer en guete fotograf??

hi speedy

ich glaube wichtig isch, dass dir au mal so chli s portfolio vomene fotograf aluegsch. wänn der grundsätzlich e stil vo foti gfallt isch ja schomal guet. da gits ja grossi underschiid.
dänn hät d Jsnoa no wichtigi sache zum priis agsproche:
- spese
- weg
- verpflegung
- bildbearbeitung
- bildrechte
- wie bekommt ihr die bilder (album, cd, ausgeduckt)

wenn ihr sie auf cd bekommt, müsst ihr ev. nochmals kosten fürs ausdrucken mitrechnen.

26.10.09 12:20
Piglet 

Re: wie findet mer en guete fotograf??

Hallo Sheepy

Uns gings auch so, wir waren erst überfordert. Wir sind dann so vorgegangen:
- im Internet und über Empfehlungen einige Fotografen rausgesucht, deren Bilder uns gefallen haben
- alle um eine Offerte gebeten. Dabei haben wir genau angegeben wie viele Stunden fotografiert werden soll und dass die Spesen auch berücksichtigt werden müssen. Dann haben wir auch angegeben dass wir kein Album oder gedruckte Fotos wollen, sondern alle Bilder auf CD inkl. Bildrechten.
- Offerten aussortiert und bewertet: z.B. sind einige überhaupt nicht auf unsere Angaben eingegangen, die sind entfallen mangels Kundenfreundlichkeit/Flexibilität (z.B. haben einige einfach ihr Standard-Hochzeits-Packet mit einem Riesenalbum und weiteren Extras die wir nicht wollten angegeben).
- haben uns nochmals die Bilder angeschaut
- Vergleich Preis/Leistungsverhältnis

Am Schluss haben wir uns für weddingalbum entschieden. Sie kamen erst zu einem unverbindlichen Gespräch vorbei und haben uns Fotos gezeigt. Ich muss sagen, die paar Fotos die wir schon gesehen haben sind echt schön geworden. Sicher nichts Ausgeflipptes, aber schöne Hochzeitsbilder. Was uns sehr gut gefallen hat: Während des ganzen Tages haben sie sich sehr im Hintergrund gehalten. Auf unserem Hochzeitsvideo sind sie nur einmal kurz im Bild!
Wenn ihr euch an Hand der Offerte für einen Fotografen entscheidet würde ich fragen, ob er auch unverbindlich vorbeikommt. Auch die persönliche Sympathie muss stimmen, sonst fühlt ihr euch nicht wohl!
Hoffe ich konnte helfen.
P.S. wir haben für 10 Stunden 1300Fr. gezahlt (2 Fotografen) inkl. allen Fotos auf CD/DVD und Bildrechten

Zuletzt bearbeitet am 26.10.2009

26.10.09 13:35
Nadine123 

Re: wie findet mer en guete fotograf??

Man diä werid echt no interessant, aber in Bern.... Also, diä Tips sind no recht guet und i glob werds gad emol so aggoh. Bi au wieder emol voll früh dra....

 1 2 3
Anforderungsprofil   fotograf   bearbeitet   bildbearbeitung   pris-leistigsverhältnis   Standard-Hochzeits-Packet   unverbindlichen   Kundenfreundlichkeit   aquamarina   Lichtsituationen   choschtegünschtig   Gegenseitigkeit   hochzeitsgalerie   hochzeitsfotente   Portfoliobetrachtung   Hochzeitsfotografen   Hochzeitsbilder   hochzeitsreportagen   Fotografen   Leistungsverhältnis