| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
wo schlofen euri chind am hz?
 1
09.04.10 12:54
silver83 

wo schlofen euri chind am hz?

da es jo do scho es paar mamis hät, wött ich gärn mol wüssä, wo den euri chind am hz-obig schlofä werden. bi üs isch das so, dass mier immer üser 2 zu verwandtä, also groselterä und gschwüserti chönd geh zum gaumä, drum hen mier kein babysitter wo sie scho kennen. all üseri verwandtä wo mier üseri chind würen avertrauä sind jo au igladä... also weiss i etz nid würkli was i mit denä 2 schätz söll machä.

entweder got mini schwöster mit ihnä hei ( isch im dorf nebetdra) und tuet sie ins bett und ä liebi nochbürin wo ich nur zum apero igladä han lueget den uf sie, dass sie nid elei sind, oder mier mieten es hotelzimmer im resti. allerdings tüen mier nid au dört schlofä, was heisst, dass mier den dchind müen wecke wen mier hei gön.

ich weiss etz nid was besser isch, wie lösen ihr das? oder hen ihr ganz ä anderi möglichkeit wo ich nu nid dra denkt han?


.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag

09.04.10 13:07
Gloeggli 
Re: wo schlofen euri chind am hz?

Mer öbernachte dete wo mer Zobe s Fäscht händ. Euäs Sohn esch denn 2 1/2 Johr alt. Au bi eus esches eso, das alli potenzielle Babysitter am Fäscht iglade send.
Mer händ jetzt aber eusi Nochbere gfroget, sie händ sälber au es Chend. Sie wäre euse Sohn am Obe cho abhole, weli Zyt luäge mer denn chorzfreschtig no (mer fiered nor 10 Min. wäg vo eusem Wohnort).
Ich glaube das mer ehm sowie eus kein Gfalle mached, wenn er dä ganzi Obe debie esch ond denn dete schloft. Er het nach Aläss vo vel lauft ond vel Lüüt debie send ame am Obe total müäh zom obeabecho ond ischlofe.
So chan er zos Nochbers hei, er kännt sie sehr guät, ond denn in Ruäh pfusä. Am morge chöme sie denn met ehm zäme weder zo eus ond zmörgele zäme met eus.
Ich dänke das esch s beschte so.


....eusi zivile Hochzyt esch am 18. Juni ond di freii Trauuig am 03. Juli....

09.04.10 14:44
Freudepur 

Re: wo schlofen euri chind am hz?

Hi silver

Vielleicht wäre ja deine liebe Nachbarin bereit die Kids jetzt schon ab und an mal zu hüten und dann ist es am Hochzeit für die Kleinen okay wenn Sie dann von Ihr geholt und betreut werden...?

Oder du hast ein Grossmami, Tante oder jemand sonst der sowieso auch nicht so der Feiertyp ist und gerne nach dem Essen nach Hause ginge..

09.04.10 15:11
silver83 

Re: wo schlofen euri chind am hz?

@Glöggli

also ich wött eigentli lieber dihai schlofä als im hotel vu üserm resti. schlofä am bestä dihai, und gsiens au nid i warum derfür z zahlä, wen i in 3 min dihai bin. üseri hen mit em schlofä noch viel trubel kei problem. sie bruchen eifach "ihri" lüt und den klappts super. drum chan sie au niemert abholä, zum sie den ins bett ztue, sie sind hald dra gwöhnt, dass das öpert vur familiä macht.

@Freudepur

bi minem sohn wür das sicher go, aber üseri tochter isch sehr eigä und lot sich nur vu 3 lüt ins bett bringä, vu mier und em gg und den no vu ihrem gotti. also das wer echt schwer und mier müessten etz scho afangä dermit sie an ander zgwöhnä. mol luegä, was dnochbürin derzue seid öb sie überhaupt lust het derzue?

es sind ebe alles fästifüdlä und bliben sicher lang, also vor em 2 got do keinä hei, mier rächnen dermit, dass es bis am 5 oder 6 locker go chönt.



.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag

09.04.10 16:53
Freudepur 

Re: wo schlofen euri chind am hz?

Hei Silver

Ja das macht die Sache dann natürlich etwas komplizierter.. Aber wie ist es den falls die Kleine in der Nacht aufwacht und nur die Nachbarin da ist? Ist Sie nicht so arg das Sie dann die Panik kriegt? Und würde deine Schwester dann wieder hin um Sie zu beruhigen und wieder zum schafen zu bewegen?

Vielleicht hätte ja deine Schwester Lust mit den Kids im Hotel zu übernachten.. Dann hättet Ihr zu Hause erst noch Sturmfrei:-)


09.04.10 17:40
Gloeggli 
Re: wo schlofen euri chind am hz?


Von unseren Gästen Übernachten 95% dort, da die meisten einen längeren Weg haben. Wir wohnen aus beruflichen Gründen meines Schatzes nicht mehr dort wo wir aufgewachsen sind. So haben wir uns gedacht bleiben
wir auch dort und Frühstücken am Morgen mit allen zusammen als Abschluss.
Hoffe doch dass wir unsere Übernachtung aushandeln können dass sie uns diese gratis geben.

....eusi zivile Hochzyt esch am 18. Juni ond di freii Trauuig am 03. Juli....

11.04.10 20:32
silver83 

Re: wo schlofen euri chind am hz?

@freude pur
das isch bis etz niä es problem gsi, usserdem schloffens immer wie en stei noch so nem astrengedä tag. das wer noch no ä gueti lösig, wen sie im hotel schlofft. mol luegä was sie derzue seid

chostet jo nid alli wält, suscht schlofen mier den hald au dört, aber wött eigneltli in mis bett und mis bad und...

.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag

 1
aufgewachsen   schlofen   beruflichen   komplizierter   Schwester   hotelzimmer   Übernachten   möglichkeit   Vielleicht   chorzfreschtig   potenzielle   gschwüserti   verhürotet   dnochbürin   babysitter   schlofä   aushandeln   übernachten   Übernachtung   Frühstücken