| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
zivil- und kirchliche trauung am selben tag
 1
18.03.09 18:25
cacatoo 

zivil- und kirchliche trauung am selben tag

hallo

wir ziehen in erwägung, die kirchliche- und zivile trauung am selben tag zu machen.

gibts jemanden der das auch macht?

gruss nadja


Pflege die Liebe als wäre es dein Herz,
denn ohne Herz kann man nicht leben.

18.03.09 19:35
surri 

Re: zivil- und kirchliche trauung am selben tag

Sali cacatoo

Mir händ das bewusst nit so welle mache. I stell mir das extrem stressig vor. Den muess jo saumässig frueh ufstoh!
Muesch jo bedenke das Du jenachdem zum Coiffeur und zur Kosmetikerin muesch am Morge! Und wenn wänd ihr den Paarphotis mache`? Zwische Zivile und Kirchliche? Oder während em Apero?
Du gsehsch es isch einiges zum Denke! Also mir wär das z' stressig!

Cu surri




Glücklich verhürotet sit em 19.12.08 mir chönnes chumm erwarte 22.08.09

19.03.09 07:38
Piglet 

Re: zivil- und kirchliche trauung am selben tag

Hallo
Mer mache das ou so. D.h. mer hei ke krichlechi sondern e freii Trouig am Nomitag. Am Morge gönd mer ofs Standesamt. Mer wärde d'Trouig am Nomitag erst so am haubi vieri mache, de sött gnueg Zit blibe. Es got aber dänki nor wenn ned z'grossi Distanze zwösche de verschedene Ort hesch. Ond mer möche s'grosse Fest derför amne andere Tag.
D'Föteli mache mer vor de freie Trouig.
S'einzige woni nonig weiss: Söui vorem Standesamt zom Coiffeur ond zor Kosmetikerin oder zwöschem Standesamt ond dr Trouigszeremonie?

@surri: auso e weiss ned. Mini Kollegin hürotet a zwöi verschedene Täg. Trotzdäm muess si am Kirchleche scho am sebni zom Coiffeur. E ha s'Gfüeu das chont rein of d'Planig drofa. Mer hei ke grossi Distanze zwösche de Orte ond mer möche ou ned no ergend en Usflog met de Gäst oder so. E dänke denn chonts zitlech ofs gliche use wienes reins kirchlechs wo velech witer muesch fahre ond no en Usflog oder so machsch.

19.03.09 08:05
Schoseli 

Re: zivil- und kirchliche trauung am selben tag

Hallo

Also mir möchids au i 2 Täg, aber ech muess a dä Kirchliche Hochzeit au scho am
07.30 Uhr bem Coiffeur si. aso es chund glaub werklich net so druf ab.
d Chile esch denn am 2i.Mer gönd net mol vorher go föteli mache.

Guet mini Trauzügin esch äbe bem gliche Coiffeur, und das heisst das sie äbe no noch mehr dra chund.

LG

19.03.09 08:36
Inessa

nicht registriert

Re: zivil- und kirchliche trauung am selben tag

Wir haben die zivile Trauung am Freitagnachmittag (gaaaanz kleiner Rahmen, nur mit anstossen - mehr nicht) und die kirchliche am Samstag. Wir kennen ein paar dass beides am selben tag gemacht hat und sehr bereut hat da es total stressig war. Der Tag geht so schon genug schnell vorbei, da finde ich sollte man sich auf eines konzentrieren.

*Das Deutsch-Schweizer Bündnis startet am 29. Mai 2009 mit der zivilen Trauung
und erreicht seinen Höhepunkt am 30. Mai 2009 bei der kirchlichen Trauung

"Ich ergebe mich der Liebe weil Liebe dich ergeben hat" H.-C. Neuert*

19.03.09 09:17
fraztaz 

Re: zivil- und kirchliche trauung am selben tag

i steu mir das o mega stressig vor. mir hei soo scho knapp ziit. bi üs fot d'chirchä am 12i a. coiffeur u kosmetikerin isch ja o no u mir wei vorher no fötälä. am morgä mag i de aber gliich no gmüetlich mit em schatz zämä zmörgälä u nid scho gstresst ufstah. bi üs würds schlichtweg nid längä vor ziit her.....

Am 05.09.09 isch es sowiet!

19.03.09 09:52
Inessa

nicht registriert

Re: zivil- und kirchliche trauung am selben tag

ja stimmt wir hben jetzt schon kaum zeit, friseur / make up gegen 8:00, 10:00 fotos für 2 h und dann bleibt ev. noch zeit um das make up aufzufrischen, einen happen zu essen und schon gehts zur trauung 14:00 uhr ..

*Das Deutsch-Schweizer Bündnis startet am 29. Mai 2009 mit der zivilen Trauung
und erreicht seinen Höhepunkt am 30. Mai 2009 bei der kirchlichen Trauung

"Ich ergebe mich der Liebe weil Liebe dich ergeben hat" H.-C. Neuert*

19.03.09 10:39
Lola

nicht registriert

Re: zivil- und kirchliche trauung am selben tag

also mir wär das au z stressig, ich dänkä mer mached s standesamt ca. 1mt vorher...eis nachäm anderä..dän chan mer sich 2 mal uf dä beschti tag vom läbä freuä :-)

grüsschen lola

 1
Trouigszeremonie   kirchliche   stressig   krichlechi   Coiffeur   kirchlichen   kirchliche-   schlichtweg   Kosmetikerin   Deutsch-Schweizer   verschedene   Standesamt   Paarphotis   aufzufrischen   verhürotet   trauung   kirchlechs   Höhepunkt   Freitagnachmittag   konzentrieren