| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Etsy-Schätze
 1 .. 22 .. 42 43 44 45 46 .. 48
27.10.12 22:14
Nemo 

Re: Etsy-Schätze

hallo zibesa. werde sicherlich bald mal wieder etwas ei etsy bestellen. aber kauf sie doch lieber in DE, da hast du nicht so krasse portoosten für so etwas kleines. zum beispiel hier: http://ja-hochzeitsshop.de/accessoires-f...t-bratigam.html

wenn ich das nächste mal irgendwo etwas bestelle gebe ich dir vorher bescheid. die gibts fast in jedem HZ shop. so kann ich die für dich mitbestellen.
grüessli

26.12.12 21:23
LucyLu 

Juhuuuuu.... Ich ha mit grad zwei Sache bi etsy bstellt: es Hoodie (ha da scho sooo viel drüber glese, da hani grad au eine müsse ha) und na fürs Candy Buffet so Candy Bags... Kontakt hani scho mit beidne Verchäuferinne kah, jetzt bini gspanne ob alles klappt

I LOVE ETSY

27.12.12 17:33
Bow 

So toll LucyLu
I ha leider grad nid so Glück gha: mini Schueh woni uf etsy bstellt ha si nämlich ufem Postweg verlore gange

27.12.12 19:21
LucyLu 

Ouuu neiii Bow, das isch ja meeega doof

Bis jetzt klappt alles bestens mitem Kontakt, hoffe das bliebt bis zum Schluss und s'Packet chunnt denn ah bi mir. Brichte denn gern übers Ergebniss.

04.01.13 18:26
LucyLu 

Juhuuuu... Mini Candy Bags sind da. Hät alles wunderbar klappet und sie passet Super i oises farbkonzept inne.
MusssSäge bin ächli etsy süchtig worde, ha na Accessoires fürs Zivile bstellt und ebä mis Hoodie, das isch au bereits in bearbeitig. Freuiii mi sooo. Hoffe klappet au so guet.

04.01.13 18:36
Nemo 

voll cool, das freut mi!!!
sorry, viellicht e doofi frag: aber was um himmelswille isch es hoodie??

04.01.13 18:45
LucyLu 

Hihi.... Es git doch kei doofi Frage Nemo

Es Hoodie isch so es Sweatshirt Jäggli, s'coole däbi isch das hinne druf Mrs. XY staht
Da es Biespiel vo de HP etsy.com:

Zuletzt bearbeitet am 04.01.13 18:45

Datei-Anhänge
image.jpg image.jpg (3x)

Mime-Type: image/jpeg, 84 kB

04.01.13 18:47
elea 

mol e frog. wie funktioniet das metemzahle of etsy? ha drom nonie öpis bstelt det!

04.01.13 18:47
Nemo 

aaaaaaahhhh, alles klar!!!
isch ja witzig!!

04.01.13 18:51
LucyLu 

elea:
mol e frog. wie funktioniet das metemzahle of etsy? ha drom nonie öpis bstelt det!

Hallo elea: Mer muss es veruszahle entweder mit de Credit Charte (so mach ich das immer) oder mit PayPal...

1 .. 22 .. 42 43 44 45 46 .. 48
Gästebuch   Sticker   einfach   Tiffany-Girl   bestellen   Oktober   Tomorrow   =================================================================   September   PrinzessinN   Bestellung   Zuletzt   super-schoenen-aber-eigentlich-doch-nicht-wirklichen-dinge   bestellt   michaelangela   wirklich   Forever   Etsy-Schätze   schönste   bearbeitet