| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Etsy-Schätze
 1 .. 23 .. 43 44 45 46 47 48
04.01.13 18:57
elea 

Re: Etsy-Schätze

aber esch demfall eifach oder? gopf ha drom grad es chleid gseh und i hami total dri verliebt (choschtet 200.-) und jez beni gradernsthaft am öberlegge das zbstelle.....

05.01.13 01:48
LucyLu 

Ja es isch eifach.... Mit dene wo ich bis jetzt tue kah han, händ sich amigs au miteme Mail bi mir gemeldet oder au sehr schnell uf mini E-Mails reagiert. Han au scho einere zerst paar Frage gestellt bevor ich bstellt kah han, alles keis Problem gsi....

05.01.13 09:06
angiyves 

Ich ha alli Kleider bi Etsy bstellt

05.01.13 13:48
elea 

jo glaub de mussis au mol woge :)
no e frog... wie vel zoll mönderamigs zahle? esch das e pauschale oder goht das nach gwecht? oder wert?

05.01.13 14:49
LucyLu 

Ich ha bis jetzt na nie müsse Zoll zähle, ich glaub aber das chunnt uf de Wert vo der Ware druf ah (>300$), so wärs ja au wennt vo Amerika Sache mit Hei nimmsch. Bin aber würklich nöd sicher...

05.01.13 16:09
elea 

ha drom mol em dütschte öpis bstellt (ned vo etsy) wo e wert vo 40.- gha het ond de hani müsse 27.- zoll gebühre zahle! ond set her hani mi niemeh getroout öpis im usland z bstelle...

05.01.13 16:16
LucyLu 

Hmm... Das chani mir au nöd erchläre, isch es nöd FedEx gsi? Wasi scho mal han müsse zahle Vo USA her sind Versandchöste vo FedEx und stimmt: vo DE hani au scho mal was bstellt und müsse 32.- Zollgebühren zahle... Das isch es Metier woni nöd verstah...

05.01.13 16:44
elea 

nei denn eschs ned fedex gsi. ha au scho mol öpis met fedex becho ond det eschs mer scho klar gsi dass me eifach die muss zahle. aber deses hani normal per post becho ond de het si am postschalter gseit "jo macht no 27.- tollgebühre bitte!

06.01.13 09:04
angiyves 

Kunnt chli druf a, wieviel Glück dassd hesch Si mache eifach punktielli Kontrolle wenn e höchere Warewärt ageh isch!

11.01.13 18:33
LucyLu 

Für die wo's Wunder nimmt: ha mis Hoodie bereits becho!!! Und es isch Hammer! Schad "dörf" ich's nanig ahlege

1 .. 23 .. 43 44 45 46 47 48
Gästebuch   Zuletzt   Forever   Etsy-Schätze   bestellen   Tomorrow   wirklich   Bestellung   Oktober   einfach   Sticker   bestellt   michaelangela   schönste   September   bearbeitet   =================================================================   super-schoenen-aber-eigentlich-doch-nicht-wirklichen-dinge   Tiffany-Girl   PrinzessinN