| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Etsy-Schätze
 1 .. 23 .. 44 45 46 47 48
04.04.13 12:40
kleinefeder 

Re: Etsy-Schätze

Also ich ha mit so ganz finem Droht (isch glaub so Schmuckdroht) mol "braut" probiert. Mit dem isch es mega eifach zum mache. Es wirkt halt eifach fil fiiner, als das wod ufem Bildli hesch. Es würdi aber denn grad nöd eso gross werde und chöntisch es zum Bispil au no as Gaschtgschänkli anemache, als Ahänger oder so. Oder chöntisches au echli grösser mache und denn ufd Serviette legge oder as Glas ane mache... Wür sicher no guet usgseh.
Verstohsch wieni meine? Isch no schwirig zum beschriebe, luege, öbi mol es Föteli chönt mache... denn donis Dir istelle...

04.04.13 14:28
HappySybille 

Re: Etsy-Schätze

an Ms Jenaya
suuper vele liebe Dank, doch i luege mal no idr umgebig, evtl. fendi ja en super Papeterie oder de in DE woses selber grad dünd herstelle.

öbrigens wege dine cooole Namensschildli (cocktailglas) heyii xseht ja hammer us, doch mir wäri das z'tüür, das chasch bestemmt gönstiger au sälber mache. oder die anderi Variante, chaufsch buechstabe (chlini härzigi, evtl. in silber oder glänzigi) ond duesch die of transparents fiins papier chläbe (name) + es löchli stanze, dete es satinbändeli dra & de chöndses eifach a ehres cocktail glas a mache. Nor so als Idee ;-)

Zuletzt bearbeitet am 04.04.13 14:29

05.04.13 08:55
MsJenaya 

Re: Etsy-Schätze

kleinefeder het mi ufne super idee bracht mit dr laser cut frag (imene andere thema). I probiere jetz äuä das mau us. I due eifach dNäme ir Schrift setze woni uf de Iladige ou brucht ha, das ganze vektorisiere und de ufem laser cutter im fablab in Luzern usschniede. De git das eso en zämehängende Name uf e chli dickerem Papier (eso wie dIladige) und de dueni das entweder ufe Täller, ufd Serviette oder bim Glas häre lege. Weiss no ned wäg dr grössi. Muess de äuä es paar mal ga bisi das eso ha wie ni mer das vorstelle.

Das mitem Drah wär natürlech dLuxusvariante aber das isch mer würklech ztüür.

05.04.13 19:41
MsJenaya 

Re: Etsy-Schätze

Ich hab ja wieder was gefunden bei: http://www.etsy.com/listing/102310740/cr...f=usr_faveitems

Ich bin ja begeistert von der Idee. Es passt farblich nicht in mein Konzept aber grundsätzlich finde ich die Serviettenringe total hübsch.

Datei-Anhänge
crochet_napkin_holder.jpg crochet_napkin_holder.jpg (3x)

Mime-Type: image/jpeg, 48 kB

10.05.13 12:03
LucyLu 
Re: Etsy-Schätze

Ha wieder öpis bstellt bi etsy, mis Strumpfband. Es isch bereits Unterwegs zu mir und hoffe es isch so wie abbildet uf de HP. Freuiiiii mi sooo!

12.08.13 16:46
MsJenaya 

Re: Etsy-Schätze

I chönt würklech jede Tag öppis vo Etsy bstelle. Schad isch mis Hochzyt scho verbi süsch hätti auso die Ahängerli aus Platzchärtli ou no in betracht zoge:

https://www.etsy.com/de/listing/15906455...ant-with-custom

Datei-Anhänge
pendant.jpg pendant.jpg

Mime-Type: image/pjpeg, 65 kB

12.08.13 22:38
lilmonkeyme 

Re: Etsy-Schätze

Ich ha Mr&Mrs Teelöffel bstellt fü zum chueche esse am Hochziit & Tee trinke nacher. Min GG drinkt das soooo viel

 1 .. 23 .. 44 45 46 47 48
Tomorrow   bestellt   bestellen   wirklich   Gästebuch   Forever   Bestellung   September   Etsy-Schätze   PrinzessinN   schönste   super-schoenen-aber-eigentlich-doch-nicht-wirklichen-dinge   Tiffany-Girl   michaelangela   =================================================================   bearbeitet   Zuletzt   Sticker   Oktober   einfach