Farbige Brautschuhe |
|
1 2 3 4 5 .. 16 .. 26
|
06.10.09 15:19
Lolanicht registriert
|
Re: Farbige Brautschuhe
rainbow-schuhe:
no än tip in bern gits än bruutschuäh-ladä...leider ä chli wiit für michè
www(punkt)derbrautschuhladen(punkt)ch
lg lola
(hase, kannst du mir ev. auch noch deine liste schicken)??? danke ________________ Lola: unser Motto ist ,,Vorfreude,, :-)
verheiratet: 18.06.10 kirchlich: 11.06.11
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12.10.09 19:37
bettinli
|
i ha mir vo afang a denkt dass i farbigi schuäh ha will und diä farb irgendwiä no im chleid will ufneh. z.B. ä bluämä. gelb oder pink wirds si
ha denkt i bi sicher diä einzig wo uf so ä idee chunnt. I bi äbä au privat so ä farbigi. Schwarz-wiis gits bi mir nöd. farb muäss immer si.
han aber no kei passendi schuä gfundä. wohrschinli isch äs eifach diä im früählig go suächä wend d'summersachä chömed
|
|
|
13.10.09 08:29
Jeca
|
Ganz guet - endlich öppert wo chli Muet zeigt... Chapeau!!!! Ich werde au bi mim Brutchleid uf äs klassisches wiss, beige, cappuccino etc. verzichte... Söll nöd alles immer so konform sieh... Mini Meinig...
@ alli wo farbigi Schueh ahlegge möchted und kei passendi finded... ich han Schuehgrössi 40 und ca. 70 Paar Schueh diheime i allne Farbvariatione... Also falls Ihr än Notfall und Grössi 40 händ, gänd Bscheid... die passendi Farb stoht sicher i mim Schuehgstell :-)
|
|
|
13.10.09 08:37
Lolanicht registriert
|
@Jeca
hi hi, ev. komm ich auf dein angebot zurück ;-) ich hab die schuhgrösse 40 :-)
liebes grüsschen lola _________________ Lola: unser Motto ist ,,Vorfreude,, :-)
verheiratet: 18.06.10 kirchlich: 11.06.11
|
|
|
13.10.09 09:05
Jeca
|
@ Lola
ja klar, jederzeit willkommen :-)
liebe grüsse
jeca
p.s heiratest du klassisch? übrigens, ihr heiratet kirchlich am selben datum wie wir... :-)
|
|
|
|
1 2 3 4 5 .. 16 .. 26
|