schmenke wär glaub 30.- gsi, aber das hani gratis vo minnere visagestinne schwöschter gmacht becho.
t probefrisur hed au 40.- koschtet. han en coiffeuse gah die esch uf hochsteckfrisure spezialisiert ond macht die so vell ond gärn ond sie verlangt eifach ned meh, i weiss au ned worom, i fends hammer :)
Merci für de link! Euses ersti datum zum hürote wär au de 26.6 gsi aber bin denn schneller schwanger wurde als mer dänkt händ und denn hämmers uf de September verschobe dass ich no gnueg zyt han zum abneh:-) ihr händs sicher mega heiss gha, oder?
Ich könnte Dir sonst mit meinem schlichten Diadem weiter helfen. Da ich zu dünnes Haar- und es jetzt auch noch kurz geschnitten habe, benötige ich es nicht mehr. Ich würde es für 30.- verkaufen, habe selber 45.- bezahlt.
Was meinst Du?
lg
Wir heiraten am 7. August 2010 und freuen uns riesig darauf!!!
Ich han alles im Bruutgschäft kauft. Im Clairs händ mir alli Diadem nöd gfalle und chlini, fini Strassstei händs au nöd ka. Ich ha kei PayPal und han kei Nerve ka mich no mit dem uusenander zsetze und zuedem hani denn doch nöd gwüsst, öb mr das glieferete gfallt oder nöd. Im Bruutchleidergschäft in Bubike hani alles gfunde (Diadem, Blinx und Ohrring, woni direkt zum Chleid ha chöne anehebe), woni gsuecht han und dPriise hani recht fair gfunde...
Mini Frisur hät schlussändli öbe 200 CHF choscht inkl. Probefrisur. Die isch aber toll worde und für die hani sehr gern zahlt.
Mach dr übrigens nöd so vil Gedanke drüber. Ich han mini Sache erscht 2-3 Wuche vorher kauft. Ich han eifach uf di richtige Sache gwartet und mir für das Ziit gloh.
##Glücklich ghürote! 10 Juni 2010 -- 10 Juli 2010 2 perfekti Täg##
Babeli84:Merci für de link! Euses ersti datum zum hürote wär au de 26.6 gsi aber bin denn schneller schwanger wurde als mer dänkt händ und denn hämmers uf de September verschobe dass ich no gnueg zyt han zum abneh:-) ihr händs sicher mega heiss gha, oder?
weiss ned öber der öpis nözt, vo wo omenand besch du? :)
scho? :) jo esch no es beliebts datom gsi, aber mer hends us persönleche grönd gnoh, s hed för üs en grossi bedütig! ;) jo s esch scho heiss gsi! aber ide letschte täg esches no heisser gsi! glaube am 26.06. eschs emu onder 30 C° blobe! glaub so ca. 27C°. ;) mer esches emu scho z heiss gsi! :p han ebe aber au lieber chalt. ;)
hehe jo, das hani jetzt au scho 2-3 mol ghört, dass päärli föhnd afoh üebe, wels meined es goht eh es zitli ond denn schlohts grad ih. ;) esch die chli chnopf scho uf de wält demfall?