Hochzeitshomepage |
|
1 2 3
|
28.06.13 22:07
chliini22
|
Hochzeitshomepage
Halli Ihr Lieben
Wer hat mit swisswedding..ch die Hochzeitshomepage gestaltet? Wart Ihr zufrieden? Hattet Ihr unerwünschte Werbung auf Euer Homepage?
Vielen Dank für Euer Feedback!
|
|
|
|
|
|
01.07.13 10:42
Piranja
|
Re: Hochzeitshomepage
Hallo chliini22
mier hend üsi HP uf swisswedding.ch gmacht. Mier hend überhaupt kei unerwünschti Werbig dinnä, gar kei Werbig sogar. Es klapped alles riibigslos. Ich glaube zwar d HP wird nümmä gross gwartet, denn ufnes E-Mail vo mier wägärä Afrag zum s Passwort chönnä ändärä, hani niä en Antwort becho! Defür isch das ja eini vode wenige HP wo no gratis isch!
Aber d HP lauft scho sidem Januar und alles isch tiptop. Chani aso nur wiiterempfählä! Falls nu frage hesch dezue, mäld dich doch bi mier.
|
|
|
18.07.13 14:16
lela85
|
Snow-Floks, Ich han die Site au aglueget, ich find das eifach mit de laufziit sehr schad... well ich die homepage gern länger würd online lah. Ev. de mit chinderföteli und blog vo eusere Hochzigsreis e.c.t. ich han das scho richtig verstande, das sie höchstens 12 monet nach de hochzig abgschalte wird, das find ich so schad...
het öpert erfahrig mit dem da: http://www.databecker.de/shop/software/e...-8-elements.php oder au mit de türere version vo dem?
Grüässli
|
|
|
|
18.07.13 15:21
lela85
|
das find ich schad, das mer das nid chan verlängere, well ich find d site mega toll.
das andere programm isch sozege zums selber mache, ich weiss aber nid ob d designs toll sind, mun mer am abed mal d testversion abelade. ganz selber trau mer nid so zue... vorallem welli so funktione wie gschenkli und amelde druf wett, und au en foti bstell service :)
|
|
|
|
|
19.07.13 07:51
kangoroonicht registriert
|
@Snow_Floks: Du chansch kei PN empfoh... Dini Parfüm-Fläschli send cho
|
|