Trauzeuginnenkleid |
|
1 2 3
|
09.10.09 09:50
Boo_1982
|
Re: Trauzeuginnenkleid
Wenn du aus der Region Bern kommst, dann ist sicher der C+A Bern eine sehr gute Adresse oder auch der Zero im Wankdorfcenter, dort hat es auch sehr schöne Kleider. Habe sogar schon gehört, dass im BlueDog (Feldpausch) schöne Kleider erhältlich sind...
Liebi Grüess
*Ziviltrauung am 13.08.10 - Schiffstrauung am 14.08.10*
|
|
|
|
10.10.09 23:47
liza
|
hallo brütlis
ich war gestern kurz einmal bei C&A und die haben ja wirklich wunderschöne kleider und nicht all zu teuer! werde sicher mit meiner trauzeugin dorthin gehen und sehrwarscheinlich auch etwas für meine zivile trauung finden! was zieht ihr für die zivile trauung an?
|
|
|
|
|
11.10.09 22:14
liza
|
hey Barbagallo
ja das hani mir ou überleit gha, woni im C&A bi gsi! isch natürlech ächt scheisse we när no anderi ds gliche chleid hei.. hmm.. aber ja, wo findet mä öpe ir gliche prisklass no so chleider? verstah scho, dass mini trouzügin nid weiss nid wie viu gäud wott usgäh. und sött ja no öpis si, wo mä när no mau cha bruche!
grüessli liza
|
|
|
|
|
12.10.09 17:16
sunny80
|
I würd mau uf Ricardo oder so luege, i ha mis Trouzüginne-Chleid dört gfunge (isch zwar ou vo C&A gsi). Möcht sis de choufe oder miete? Die meischte Brutgschäfter vermiete doch ou Obechleider. Vilech wär das öpis für si.
|
|
|
|
|
|
1 2 3
|