Ich verkaufe ein paar nigelnagelneue Brautschuhe, da ich mich in ein anderes Modell "verliebt" habe.
Hier die Angaben zum Schuh: Marke Nina Fiarucci Modell Liselotte Grösse 5 (38) Farbe Offwhite Neupreis Fr. 229.00 Verkaufspreis Fr. 200.00 nie getragen!!!
... und bei mir ist es gerade umgekehrt... Hab mir die auch im Netz angeschaut und je nach dem kaufen... Wie du sagst, es ist geschmacksache... Irgendwie suche ich schuhe die nicht zu hoch sind und nicht zu tief und sehr elegant... Mal schauen... Aber eben, ich hab ja sowieos Grösse 37
tja, der unterschied von mir aus ist, dass das modell libby einfacher zum anziehen geht ;-) bei den anderen muss ich mich immer bücken und wahrscheinlich muss mir das sogar jemand helfen... ich denke aber vor allem am abend, dass ich da gerne während dem essen kurz aus den schuhen schlüpfen kann ohne fremde hilfe... und dann natürlich schnell wieder rein schlüpfen kann, ohne immer jemanden um hilfe zu bitten. Dies ist einfach meine überlegung...
also, rein optisch gfallt mier der libby au besser. au din iwand mit em sälber aleggä isch no wichtig. aber was mier ufgfallä isch, dass der libby en schmalä absatz hät und der vum liselotte indä di ganz breiti brucht. isch natürli nid so schön zum aluegä aber halt viel besser im halt.
wen natürli viel in so absätz laufsch, den störts dich sicher nid an dem tag, wen aber au der turschueträger bisch, den ischs vilicht besser mit em liselotte.
Lg
.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•. Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag
denn würdi aber a eurer stell nögst halbs johr immer wiedermol absatzschueh azieh und nöd erst kurz vor em hochzit. will mit me brutkleid schön laufe isch jo jenoch kleid scho chli e useforderig und wenn er eu denn nöd a absatz gwöhnt sind..hmm :-)