| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
weddingbee85's pre-wedding sale
 1 2 3 4 5 .. 7
10.04.14 16:01
weddingbee85 

Re: weddingbee85's pre-wedding sale

wer hat noch nicht wer will nochmal???

16.04.14 17:59
littlefoot 

Re: weddingbee85's pre-wedding sale

weddingbee: hesch d clutch no ? wie tür wär die ?
d schueh hani grad a mit nasse söckli muahaha :) liebe sie und au min GG und mini schwöschtere. (die hani ihm ja chöne zeige, ha fast müesse, weg de grössi schnell checke :)...

16.04.14 18:07
weddingbee85 

Re: weddingbee85's pre-wedding sale

@littlefoot: wuahhhh, chan mer wenig vorstelle wo sich grüsiger afühlt als nassi socke ade füess und dänn no i höche schueh umelatsche

ja, d clutch isch immerno ganz elei dihei will ihri gspänli (dini schueh) nüm binere sind han die ebe müesse extra ifärbe lah damits usgsend wie d schueh. würd sie dir aber au für 30.00 geh...was meinsch?

17.04.14 08:22
littlefoot 

Re: weddingbee85's pre-wedding sale

huhu liebi weddingbee

ja ich nime die doch gern, de hend d schueh wieder es gspänli haha :)
30.- und 7.- porto ?

17.04.14 11:41
weddingbee85 

Re: weddingbee85's pre-wedding sale

es liebs halloooo a mini gröscht chundin ja das wär doch tiptop...mmh, wobii mir jetz grad in sinn chunnt. uf de siite isch d clutch chli unregelmässig igfärbt, me gsehts aber nöd guet wänn mer d täsche zuehät. ich übernimm s porto defür, isch das ok? somit chf 30.00.
schicks dir am samstig ab.

17.04.14 12:06
MiMa27 

Re: weddingbee85's pre-wedding sale

Hast du das Strumpfband noch?
Falls ja, was würdest du wollen?

17.04.14 13:18
weddingbee85 

Re: weddingbee85's pre-wedding sale

@MiMa27: ja ich habs noch. was wärst du denn bereit zu zahlen? habe so an chf 15.00 gedacht...

17.04.14 14:44
littlefoot 

Re: weddingbee85's pre-wedding sale

liebi weddingbee :) haha gröschti chundin
aso weg mir musch nid s porto überne..ich chauf sie eh nur so für eifach so bruche ja keine, mini TZ und ich bstelled no sone grossi täsche mit bride und bridesmaid druf, wil ich ja no es zweits chleid, zweiti schueh usw deby wird ha. aber ha gfunde die passt etz super zu de schueh :)
aber verrat mer mal etz warum du um gotteswile e clutch lasch la ifärbe und sie nacher nüm willsch bruche ?

17.04.14 15:17
weddingbee85 

Re: weddingbee85's pre-wedding sale

liebi littlefoot ja gäll, die weddingbee hät eine ade waffle...ich han ebe d schueh unbedingt welle und di passend clutch gsuecht. die häts geh, aber in ivory und nöd in champagner wie'd schueh. dänn hani halt de uftrag geh sie selled d clutch so ifärbe das sie zude schueh passt.
dänn sind d schueh cho, händ mir nöd passt und jetz sinds bi dir

häsch mini bankdate no?

17.04.14 16:12
littlefoot 

Re: weddingbee85's pre-wedding sale

haha :) bisch doch die geilscht :)

ja ha sie no im e banking

 1 2 3 4 5 .. 7
champagnerfarbenem   ungebraucht   photobooth-sache   krokodilchlammere   glitzerfascinator   Tischkartenhalter   standesamtoutfit   weddingbee85   weddingbee   hochzeitsausverkauf   Freudentränentaschentücher   champagnerfarbige   Preisvorstellung   oneshoulder-kleid   Tischnummernhalter   pre-wedding   Photobooth-Artikel   internet-shopperin   Namenstäfelchenhalter   champagnerfarbener