mädels, ich han mal min ganzi plunder usenand gno und liste euch jetz uf was ich sofort verchaufe und was nachem hochzyt/flitterwoche (verschickbar abem 22.6.):
sofort: 60x WeddingWands 1x JCrew Kleid in Grösse 38, champagner, Seidenchiffon 1x JCrew Kleid in Grösse 38, ivory, Seidenchiffon 1x BariJay Kleid in Grösse 38, mint, Chiffon 1x Dolce & Gabbana Kleid in Grösse 36, türkisblau, Polyester (Original) 1x Strumpfband 1x Fascinator 1x Perlenhalskette champagner 1x Haarclip mit Strass und champagnerfarbener Emailleblume (Originalvintage) 2x naturweisse Haarblumen aus Chiffon 3x verschieden grosse Haarblumen (2x ivory, 1x peach)
so, und jetz chömed no die sache woni a de hochzyt sälber bruche, aber abem 22.6. chan verschicke:
8x je 3 Cherzeständer i verschiedene Grösse (IKEA) 7x mittelgraui (nöd wie ufem Foti) rustikali Chartehalter us Holz 1x Photobooth Artikel 1x Schild "This way to the I Do's" 56x Tischkartenhalter aus schwarzem Metall, mit Kreide beschriftbar
Han no es chliises Update: s champagnerfarbige JCrew-Chleid hani au no im Farbton "sunwashed aqua", aso eme dunklere mint...das isch ide Grössi 36. Sorry, s Bild isch nöd so gross...aber eifach das ihr de Farbton gsend. S isch wunderschön, aber ich glaub es staht Fraue wo echli en gsündere Farbton händ als ich (bin schneewiiss).
@evass: weisst du, ich bin eine ewige internet-shopperin. und mache mir einen riesen stress ums standesamtoutfit. da ich mich nun aber endgültig entschieden habe was ich trage (habe nur noch 1 1/2 Wochen Zeit), verkaufe ich jetzt meine anderen Kleider welche ich fürs Standesamt gekauft habe...und einige Accessoires welche ich aus diesem Grund nicht mehr brauche...kannst dich gerne melden wenn du etwas möchtest