wieder mal was schönes entdeckt :-) |
|
1 2
|
|
|
|
|
|
|
28.04.11 22:11
steyne
|
Re: wieder mal was schönes entdeckt :-)
Mega schön die Idee, danke für dr Bitrag!
********** üsi Grosse Täg si am 19. u 20. 8. 2011 **********
|
|
|
|
30.04.11 22:13
planlos
|
kooole idee mit den lollis - werd ich mir merken (auch ohne candy bar...) - danke!
|
|
|
05.05.11 21:57
proud_bride
|
Hallo ihr Liebe
Ich han mich hüt kreativ ustobet. Gester hani ide Drogerie es Kilo Isomalt bstellt (choschtet 21 Franke) und hüt hani mich a die Lollies gwooget. Sie sind mega fein worde, aber es isch no e rechti Büez. D Masse chüelt halt sehr schnell us und do mues mor flink sii mit de Förmli. Was bi mir nonig so richtig klappet isch, de Stängel in Lolli inezbringe. Ide Beschriibig isch jo gstande, dass mor de Stängel aifach mit emene Tupf Isomalt cha uf einere Siite amache. Es hebet au, aber i glaub nöd, dass es de Schleckmüler Stand haltet und ehrlich xsait hani kei Luscht noch em Apéro zig abeghaiti Lollis go ufneh und wegschmeisse. Also wenns süscht öpper au no usprobiert bini gspannt uf euri Erfahrige und Tipps.
|
|
|
05.05.11 22:04
PrinzessinNnicht registriert
|
Das ist ja eine coole Idee!
@proud_bride: Wie viel Isomalt hast du denn in der Pfanne erwärmt? Einfach so ohne Wasser usw? Bin aus der Anleitung nicht so schlau geworden.
Das mit dem Stengel weiss ich auch nicht...denke ebenfalls, dass es nicht so Stand hält...hmmm
Hast du ein Bild deiner Lollies?
...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011
|
|
|
|
1 2
|