| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Wo finde ich schöne Brautschuhe?
 1 2 3
21.03.10 11:35
vivala010

nicht registriert

Re: Wo finde ich schöne Brautschuhe?

han gest gseh das im schuheparadis au no brutschuhe händ..

25.03.10 13:08
rockabella 

Re: Wo finde ich schöne Brautschuhe?

Finde Schueh zfinde fascht schwiriger als sKleid!
Die klassische Hochzitsschueh mit so spizig vorne findi nid so toll.. hett lieber was so Pump mässigs...
Ich glaub ich gange au mal i ganz normale schuehläde go luege...

Wünsche eu vill Erfolg - hoffentlich me als bi mir ;-)

*** 17. September 2010 ***

25.03.10 13:48
peja 

Re: Wo finde ich schöne Brautschuhe?

i bin durch die halb stadt gloffe aber nid fündig worde.. äs isch sooo schwierig! i han schlussendli im bruutchleid-lade kauft.. si zwar tüürer gsi, aber i han so freud drah! u i chan sie guet nomal chan azieh zumene helle oberteil.. isch ja au no wichtig, nid das mer schueh hät, wo nid grad günschtig si u mer chan sie niemeh azieh..

26.03.10 11:37
Junibraut 

Re: Wo finde ich schöne Brautschuhe?

...ohja....
Schue - das isch es Thema für sich...Ich han bim Heine-Versand es Paar gfunde für ca. 140.- Die sind denn irgendwenn aber nach ca. 8 Stund sicher au nümm so bequem (7.5 cm Absätz) und drum han ich mier für de Obed no es Paar anderi kauft (flacher) bim Dosebach für sensationelli 29.90!
Mol luege, was mini Füessli derzue meined am nögschte Tag

26.03.10 11:47
rockabella 

Re: Wo finde ich schöne Brautschuhe?

Ich hab gestern mal ein bisschen in meinen Heftlis gestöbert - super gut gefallen mir Elsa coloured shoes die Linie Hassall... sind sicherlich auch die teuersten und ich hab noch nicht rausgefunden, wos die gibt...
weiss das eventuell jemand?

@Junibraut: ja bei Dosenbach hab ich auch gesehen - die haben Pumps in rein-weiss... vermutlich werd ich dann schlussendlich auch da zuschlagen...

*** 17. September 2010 ***

26.03.10 12:29
Franziska

nicht registriert

Re: Wo finde ich schöne Brautschuhe?

@rockabella
warst du auf dieser Seite?Welcher gefällt dir?
http://www.tinarainbow.de/collectie/13-h...ssall-elegance/

Oder wie du oben geschrieben hast ein "normaler" Pumps.Siehe unten

Lg Franziska

26. Juni 2010

Zuletzt bearbeitet am 26.03.2010

Datei-Anhänge
Ivory und weiss.jpg Ivory und weiss.jpg (17x)

Mime-Type: image/pjpeg, 5 kB

26.03.10 12:31
rockabella 

Re: Wo finde ich schöne Brautschuhe?

Ja da war ich schon! Find Buttercup und Sommer Song genial!
Aber keine Ahnung welche shops die verkaufen.. muss wohl mal ein paar Telefone tätigen..

*** 17. September 2010 ***

26.03.10 13:57
Carmile 

Re: Wo finde ich schöne Brautschuhe?

hey zeme

i bin momentan immer wiedermol i versch. schuehlädä go noch ivory pumps für mini bridesmaids go sueche. wenn näbert günstigi pumps in ivory suecht, im remo hani sontig gfunde. di eine sind um di 40 chf gsi, di andre um di 60 chf.
denn im walder gabor schueh für 150 chf und im navyboot gits natürli au immer schöni, aber definitiv tüürer.

i spray mer hüt mini rainbwo schueh mit dehnspray i, han mer no silikon söhleli kauft und werd mol de eine blasestift usprobiere. es isch sho witzig, de ufwand für dfüess :-)

@rockabella: bin gspannt was fürtigi denn nimmsch zu dim kleid. riemli schueh wäret sicher au no schön, näbis fins wo skorsett obe wiederholt.

grüesslis


26.03.10 14:03
schusseli 

Re: Wo finde ich schöne Brautschuhe?

Carmille: Was isch denn en Dehnspray? Ah, dass es die Hicks nöd so git? Ich mun umbedingt Schuehspanner go chaufe. I dene Schueh gits nemli immer so Hicks wemmer drine umelauft.
Nimmt mich Wunder wiä die Silikonsöhleli denn gsi sind. Musch denn säge.....

Am 05.06.2010 wird euse Troim wahr

26.03.10 14:08
dorina 

Re: Wo finde ich schöne Brautschuhe?

Carmile,

Suche auch noch ivory Schuhe für mich selber, wenn du was findest, könntest du ein Foto davon, hier drin platzieren? danke!

- übrigens ich kann mit den "HZ-Schuhen" nicht wirklich viel anfangen (Optisch und stiltechnisch) - sind sie irgendwie besonders bequem oder so was? - was macht sie zu "HZ-Schuhen"? - Ich hätte gerne ein Paar, das ich auch später tragen kann! ;-)

Ps. Ich habe bereits ein Paar Ersatzschuhe für den späteren Abend, die sind von Navyboot, zwar nichts spezielles aber ultrabequem;-)

Grüessli
dorina

Zuletzt bearbeitet am 26.03.2010

 1 2 3
Ersatzschuhe   anschliessen   Hochzitsschueh   stiltechnisch   niederlassige   Brautschuhe   Silikonsöhleli   schlussendlich   schuheparadis   verheiratet   Brautgeschäft   Schuehspanner   Heine-Versand   logischerwiis   bruutchleid-lade   uture-elegance   sensationelli   ssall-elegance   brutgschäfter   vorschribnerinne