| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
bauernhof oder ähnliches im raum SOLOTHURN gesucht
 1 2
21.01.09 12:24
Piglet 

Re: bauernhof oder ähnliches im raum SOLOTHURN gesucht

Hoi zäme

Hui, ändli chani ou weder metrede, be fast vergiblet...
@aschera: Auso e ha scho vom Gugehof en Stüsslingen ghört. Weiss aber ned, wies dört esch... Wenn so öpis suesch wie d dindla79 de lueg doch wörkli mau dr Engelberg en Dullike a! Dört hesch die ganzi Alag för de wenn es Hochzit firisch. Het sogar no Gästezemmer wo denn usschliesslech för d'Hochzitsgsöuschaft reserviert sind. Mer sind gsi go Probeässe ond es esch sehr fein gsi ond en super nätte Service. Em Sommer hei si verosse no Zäut bzw. Terrasse so dass me ou dosse cha apero mache. Me sogar dört hürote weme wott. Das all inclusive Agebot wo si abiete esch sehr flexibel. Me cha ou dr eigeti Wii metnä oder Schnäps (ohni Zapfegäud). Oder säuber Deko metbrenge weme wott, aues kes Problem.
Aber e wott di natürli zo nüt öberrede... es esch wörkli extrem schwerig be öis i dr Gägend. Esch haut nöm so ländlech...
Grüessli
Piglet

26.01.09 15:18
ChicaTica 
Re: bauernhof oder ähnliches im raum SOLOTHURN gesucht

Hallo!

Also im Raum Solothurn gibt es nur eine gute Adresse wenn Du einen Event-Bauernhof suchst.

www.schafmatthof.ch


Ich kann Dir diesen Hof aus ganzem Herzen empfehlen.
Schau einfach mal die Homepage an und lass Dich inspirieren.

Lieber Gruss, ChicaTica

26.01.09 18:41
aschera 

Re: bauernhof oder ähnliches im raum SOLOTHURN gesucht

hallo piglet

danke für e tipp!!! ga mau mit mim schatz ga luege...
das mit em ländlich stimmt scho... vergisse das immer wider da mir so noch vo olte wohne u doch so ländlich si...:-))


@chicaTica
merci ou dir! gseht würklich no fründlich us im internet.

es liebs grüessli
aschera

mir hürate am 15. august 2009

26.01.09 18:42
aschera 

Re: bauernhof oder ähnliches im raum SOLOTHURN gesucht

hallo piglet

danke für e tipp!!! ga mau mit mim schatz ga luege...
das mit em ländlich stimmt scho... vergisse das immer wider da mir so noch vo olte wohne u doch so ländlich si...:-))


@chicaTica
merci ou dir! gseht würklich no fründlich us im internet.

es liebs grüessli
aschera

mir hürate am 15. august 2009

17.04.09 15:30
dindla79

nicht registriert

Re: bauernhof oder ähnliches im raum SOLOTHURN gesucht

Hallo

Hier endlich noch mein Feedback vom Waldhaus Hochwacht Reisiswil. Also wir waren am Ostermontag mit unseren Trauzeugen zum Brunch im Waldhaus Hochwacht.

Wir sind alle total begeistert. Mein Schatz und ich haben dann auch noch mit dem Wirt gesprochen und er hat uns auch gleich einen Preis fürs Essen inkl. Getränke offeriert Fr. 100 pro Person wir finden das ist in Ordnung. Wenn man bedenkt, dass wir während dem Fest übers ganze Gelände vom Waldhaus verfügen können. Der Wirt hat uns sogar Angeboten im Lagerschopf (wird geräumt) den Gästen eine Schlafstätte (Stroh oder Maträtzli) einzurichten. Finden wir genial und Gäste, welche es etwas bequemer möchten zum Schlafen würde er Gratis in einen nahe gelegenen Gasthof chauffieren.

Und dann kam noch das I-Tüpfelchen! Das Hochwacht Team bietet auch Aperos an. Der Wirt hat sich bereit erklärt auch das Apero bei der Kirche (voraussichtlich Niederbipp) zu liefern. So können wir mit ihm dann noch einen Spezialpreis vereinbaren, sofern die ganze Verpflegung über das Hochwacht Team läuft.

Jetzt simer üsem Tag 22. Mai 2010 wieder chli nöcher cho. U wie ischs öich ergange uf der Suechi nachere Location?

Grüessli Dindla

27.10.09 22:16
fly1000 
Re: bauernhof oder ähnliches im raum SOLOTHURN gesucht

Hey Dindla
Das isch würklich e guete Priis für Ässe und Getränk. Nime aber ah, dass das ohni Wy isch oder?
Was heit dir für es Menü?
Du schribsch so begeisteret, dass i ou fasch mau die Waldhütte mues go aluege :-) Mau luege, was mi Schatz meint.

04.11.09 09:58
dindla79

nicht registriert

Re: bauernhof oder ähnliches im raum SOLOTHURN gesucht

Hoi fly1000

Bi bau chli spot mit mir Antwort. Dr Priis isch inkl. Wy. Do derzue isch no zsäge, dass natürlech uf die persönleche Asprüch achunt bir Wahl vom Wy. Der Wirt het üs mau mit emne 20/30-fränkige wie grechnet. Mir bruche kei wie für 50 oder meh Franke.

Was s Menu betrifft heimer zerscht äs Salatbuffet wo när bim Hauptgang vorussichtlech ouno blibt. När gits Braten am Stück gmacht (Schwein, Kalb, Rind, Lamm, Poulet) dr Brat wird nach bedarf früsch ufgschnitte. Zusätzlech gits Kroketten, Nudeln und Gemüsebuffet.

S Ässe wird när mit em Dessertbuffet abgrundet.

Hoffe dir mit mine Agabe no chönne z diene.

Grüssli Dindla

04.11.09 10:06
fly1000 
Re: bauernhof oder ähnliches im raum SOLOTHURN gesucht

Hoi Dindla

Dank dir viel mal für deine Antwort. So haben wir bereits einen kleinen Anhaltspunkt, was wir für wieviel Geld bekommen könnten :-)

Grüessli

04.11.09 14:59
nise 
Re: bauernhof oder ähnliches im raum SOLOTHURN gesucht

halli hallo

ich finde den bauernhof in aetigkofen wirklich ganz hübsch. die familie isch hat schon mehrere hochzeiten durchgeführt, schau dir doch mal die bilder an:

http://www.ischhof.ch/index.php?site=1

was dort auch toll ist: sie haben vis-a-vis noch die eselbar, in welcher die junggebliebenen gäste ausgiebig feiern können...

liebe grüsse

 1 2
SOLOTHURN   vorussichtlech   heiratswillige   gesucht   ähnliches   Hochzitsgsöuschaft   voraussichtlich   partyservice   usschliesslech   hochzeitsausstellung   hochwacht   bucheggberger   Bekanntekreis   Event-Bauernhof   aschera   Whisky-society   Dessertbuffet   junggebliebenen   weihnachtsmarkt   bauernhof