| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Chice Location im Grossraum Basel
 1 2
12.08.13 20:53
oiskipoiski

nicht registriert

Chice Location im Grossraum Basel

Hoi Zämme

Wir sind auf der Suche nach einer tollen Location im Raum Basel. Wir planen eine freie Trauung zu machen, anschliessend Apero (rund 60Pers) und dann noch Nachtessen im kleineren Rahmen.
Die Wenkenhof Villa wäre mein absoluter Favorit, preislich aber halt schon etwas hoch..
Das Schloss Reinach in Munzingen (D) gefällt mir auch gut.
Eine coole Variante fände ich auch im Merianpark die Trauung+ Apero durchzuführen, bin aber nicht ganz sicher ob, dass immernoch möglich ist. Hat jemand Erfahrung?

Ansonsten bin ich noch ein bisschen ideenlos!
Kennt ihr noch was?
Freue mich auf alle Vorschläge

13.08.13 06:29
nicole87 
Re: Chice Location im Grossraum Basel

guete Morge

wie wärs mit em Schloss Bottmingen oder Binningen?

13.08.13 10:27
oiskipoiski

nicht registriert

Schloss Bottmingen gefällt uns auch gut.. Ist jedoch etwas teuer (behalte ich aber im hinterkopf)
Das schloss binnigen sagt mir jetzt nicht sooo zu... Vielleicht schaue ich es mir aber nochmals an!
Danke!

13.08.13 15:23
dandi78 

Das Bad Schauenburg in Liestal finde ich persönlich wunderschön. Ich war zwar noch nie dort aber auf der Homepage hat es superschöne Fotos. Leider war dies für unsere Hochzeit bereits ausgebucht.

13.08.13 20:55
oiskipoiski

nicht registriert

Danke dandi78 das wird i mir au mol no gnauer aluege..

14.08.13 07:39
canella

nicht registriert

www.schaellenursli.ch

isch biz rustikaler aber sehr stylisch!

denn gits no bad schauenburg in fränkedorf, gasthof ochsen in arlesheim, grüen 80....

17.08.13 09:25
oiskipoiski

nicht registriert

Aso bad schaueburg isch wirkli no schön, das wirdi no mit mim gg aluege

In dr grien80 bini mir nid sichr ob meh no hürote ka (aso i mein hinte im merianpark) ha nüd gfunde uf dr website, kenn abr öper wo öper kennt die hän vor e paar joor dört ghürote! Mues mi mol schlau mache!

Ochse z arlesheim und schälleursli isch mir persönlig fast widr zuuu rustikal.. Blibt abr im hintrkopf!

Schloss bottmige und binnige sin wirklig eifach ztür! I ka jo nid unser budget spränge nur wils dört vilicht no ganz ebizli schöner/edler wär as noime andrsch.. Das isch mir s'gäld de nid wärt, wil ebe, anderi locations sin ähnlig schön nur billiger!

I wird jetzt die wuche e termin fürs wasserschloss z inzlinge mache und s landhuus ettenbühl! Die findi beidi mega schön!

Merci für euri hilf!

19.08.13 12:58
doodeen 

Helloo :)

Mir sinnd letschd joor anere Hochzytyglaade gse uff dr Schaueburg.
Es isch natürlich Tüp-Abhängig, aber mir hends dert jetzt nid sooo dr überflieger gfunde..

a) bisch zimli wyt weg vom schuss und muesch uff jede Fall Fahrzüüg organisiere,
b) simmer oobe im Dach gse und alli wo rauchet seggle denn immr widr aabe in Hof -> isch denn ai glöif und dr Saal isch zyttewyys halbleer wenn dich das an dinr aigete Hochzyt nid stört, sich das natürlich jedem das seine ;)

Mir hüroote jez negschd Joor und sind au mol langsam am location checke..
Dr wenke wär natürlich dr absoluti überflieger, aber wie du scho seisch, koschded e vermööge

In Dr Grien 80 chaame no Hürote (mir sinn au letschd Joor anere Hochzyt derte gse) ;)

S Wasserschloss und Ettenbühl simmr geschdert gse go aluege.
Wasserschloss isch wirklich no härzig und def. e überlegig wärt.
Bi Ettenbühl simmr ächt e chli enttüschd gse

anhand vo de Fötteli haimer dänggt, "oooh mir hend e location gfunde!"
abr live seht dass alles e biz anders uss..
Isch au widr Tüp abhängig und was ihr euch so vorstellet Style mässig..

Hans jez nid so grossartig gfunde, dass zerschd durchs ganze gebäude muesch laufe, bis de bim Resto bisch (ihr sind jo denn alli top gstylt und ev. hochi schueh und so...)
zum Teil laufsch an wallbläch hüttene verby und jo halt s ganze drum rum wirkt e biz improvisiert und zämmä gwürflet...

Das tolle Zält uff de Fötteli isch nid irgendwo inere wiise sondern grad vis-a-vis vom Resto, also alles e biz äng und ev. sinn jo denn au no anderi Geschd dert und nid nur ihr mit Eurne Lüüt..
ha daas e biz komisch gfunde.. bizzeli Privatsphäre fändi faschd schicker...

Ebbe, total Tüpabhänigig, veliicht isches jo öbbis für euch.. Luege lohnt sich sicher emoll, isch halt nüd für uns gse --> Motto wytterluege und ich ha genauso keini idee me :(

no als Tipp: öbber hett mer no dr Hirzepavillon empfohle, aber diä Location cha me syt endi 2012 anschinend nümmi Privat miete :(

19.08.13 18:53
chickpea 

Hallo Oiskipoiski

Mir gefällt noch das Museum kleines Klingental, aber ich weiss halt nicht, ob das für dich chick genug ist.

Im Tabourettli kann man glaub auch Räumlichkeiten mieten, ist aber glaub ein Estrich mit Balken.

Ich war schon an ein paar Hochzeiten in der Gegend und ich muss sagen, die einzige bei der ich mich heute noch an das gute Essen erinnere war im Ochsen in Arlesheim, kann mich aber nicht mehr ans Menue erinnern, aber das Dessertbüffet, hmmmm. Ich bin allerdings nicht die klassische Esserin und die typsichen Hochzeitsbraten sind nicht mein Ding.

Ich kenn dein Budget halt nicht, im Gundeldingerhof hab ich kürzlich ausgezeichnet gegessen allerdings mit dem Gutscheinbuch, wir hättens fast für unsere Zivilhochzeit gebucht, uns aber für etwas entschieden, das wir zu Fuss vom Standesamt erreichen konnten. Die Lage ist jedoch nicht super hinter dem Bahnhof und ich weiss nicht, ob man raus gehen könnte. Altbau mit hohen hellen Fenstern und schlichter eleganter Einrichtung, haben eine Webseite.

Der Goldene Sternen ist auch super, aber halt teuer.

Das Restaurant Bad in Schönenbuch liegt auch noch gut erreichbar von Basel. Find ich ein super Restaurant mit ausgezeichnetem Preis-Leistungs Verhältnis unter den gehobenen Restaurants, sie haben leider keine Webseite aber ein live-Besuch lohnt sich. Das Restaurant ist in einme alten Gebäude das aber sehr schlicht eingerichtet ist, schöner Holzboden und schöne Holzmöbel wirkt für mich nicht zu rustikal eher schlicht und edel. Es hat allerdings nur einen kleinen Aussenbereich, ich weiss halt nicht wie wichtig dir dieser ist.

Ach und da gibts glaub noch das Rest. Neubad in der Nähe des Nebadplatzes richtung binningen hinter dem Eschbach koprio, sieht vom Durchfahren her sehr schön aus.

19.08.13 20:40
oiskipoiski

nicht registriert

uiii richtigi bricht sin jo do zäme ko

dodeen: merci viil mol für dini ganze tipps.. seht so us as sueche mir öpe s gliche
aso i bi bad schaueburg das we au go aluege.. s macht mi jetzt au nid sooo ah.. do gits locations wo mir besser gfalle! und ebe das meh do im d rüümmues wächsle usw. stört mi ebizli!

s wasserschloss gömir dä samstig go aluege

für s landhuus ettenbühl hani ez welle au no e termin mache, aber wenn du seisch es isch gar nid so toll wie uf de föteli, hmpf! wil uf dr homepage gsehts wirklig riesig us mir super grosse schöne gärte..
i ha dr ez grad no e pn drzue gschriebe

chickpea: danke für dini vorschläg.. aber mir sin nid uf dr suechi nacheme resti.. sondern nachere ganze location! wil mir wän nid nur s ässe dört mache.. mir wän devor no e trauuig und de apero wens goht au alles dörte ha! aber merci glich.. ka dini vorschläg evtl no für s ässe nach dr zivile trauuig bruche

1 2
Grossraum   anschliessend   Hochzeitsbraten   Räumlichkeiten   ausgezeichnet   Gundeldingerhof   Gutscheinbuch   Aussenbereich   besichtigungstour   Hirzepavillon   Zivilhochzeit   Dessertbüffet   ausgezeichnetem   ettenbühl   wasserschloss   Hochzytyglaade   schaellenursli   durchzuführen   Location   Preis-Leistungs