Daheim Apero feiern? |
|
1 2
|
|
|
|
13.11.13 20:56
zwergli89
|
Re: Daheim Apero feiern?
Also wenn ich die Möglichkeit hät würdis sofort mache! Isch doch u schön, wenn de Tag dihei chasch fiire und so grad au no chli chasch spare...
Noch dinere Beschriibig isch dis dihei genau das won i für üsi Hochzyt sueche und i der Umgebig (Olte) niene finde..
|
|
|
13.11.13 22:56
squishy-fishynicht registriert
|
Perfekter gots doch nüm? I verstooh dii GG dass er begeiisteret isch. Ich wärs also au! Go for it!! Es trönt traumhaft vo dä Laag mit em Blick uf dä See und so nöch vo dä Kiirche. Wichtig wär's mir eiifach, dass ihr nöd am Morge no meega schaffä müänd und alles schön herrichte. Vo dem her, wär eiifach en guätä Caterer wichtig. Aber dä lot siich sicher uftriibe!
Also würkli perfekt! I würds sofort machä. Aber miir wohnet leiider ned so perfekt
|
|
|
|
|
|
|
14.11.13 10:19
Found
|
Alles i Allem tönts werkli guet. Schliess mech ou i de Meinig vo desne a, lueg, dass e guete Caterer hesch. Weiss halt ned, öb du det ou gross dekoriert ha wotsch? Das esch noch minere Menig am Apéro ned zwingend. Aber falls jo, müesstisch do evt. ou separat luege, das macht ned jede Caterer...
Aber s wechtigschte: Alli wend schön, aber lueg, wies bi schlecht Wetter usgsäch. Gieng es Zelt öberhoupt? Wie tüür chiems? Und wie gseds Hochzit i dinere Vorstellig us? Falls ned sehr warm set sie, esch es Zelt ou ungmüetlech und ned e glongne Uftakt.
Aber ech dröcke d Dume för schön, de wärs super! Vorusgsetzt, er hättid ou ergendwo Schatte... Das wär förs Buffet und d Gäscht wechtig, wenns ganz schön wär.
|
|
|
|
|
1 2
|