Feedbacks Hochzeit im Engelberg?? |
|
1 .. 9 10 11 12 13 .. 17
|
|
|
|
|
|
13.02.13 15:51
fami
|
Re: Feedbacks Hochzeit im Engelberg??
Hallo Zäme
Min Frönd und ich wärde am 09. August ufem Engelberg hürote. Mir wärde vor Trouig bis zum Nachtässe dörte si. Bis jetzt het aues super klappet mit Berotig und Kommunikation. Endi März wärde mir de nomou chönne zämesitze und der gnaui Ablouf, s Ässe, Wy etc. bespräche.
Gits öpper, wo de grossi Tag scho dört het dörfe fiere und Föteli het? Vorauem vor Dekoration zobe bim Fest?
|
|
|
|
13.02.13 16:07
fami
|
Mer wärde entweder uf zofige in rosegarte und ufe heitere go, oder uf schönewerd in bally park. üsi fotografin wird aber mou bi schönem wätter no go d umgäbig ufem engelberg aluege, eventuell wärde mer de ou nur dörte fötele... mer verlöhnd öis do ou no chli uf ehres aug wenns schlächt wätter esch, de wärde mer vermuetlich uf zofige id stadt go und dört paar deckti schöni plätzli ussuche.
|
|
|
|
13.02.13 16:52
toluwunicht registriert
|
Wir heiraten auch auf dem Engelberg. :)
Wie wir das mit den Fotos machen wissen wir allerdings auch noch nicht. Bei gutem Wetter haben wir einige schöne Locations. Aber wenn's regnet?
Ich habe mal 1 Foto von dem gedeckten Saal gesehen, dass sah schön aus! War auch hier im Forum. Weiss jetzt aber mal wieder nicht wie sie hiess...
Hab's gefunden: http://www.heiraten.ch/forum/board/anlae...5_357.html#3569
Schaut Euch die Fotos von sunflower482 an. Da ist auch eines vom Saal dabei.
Zuletzt bearbeitet am 13.02.13 16:58
|
|
|
|
|
1 .. 9 10 11 12 13 .. 17
|