Feedbacks Hochzeit im Engelberg?? |
|
1 .. 10 11 12 13 14 .. 17
|
14.02.13 09:07
fami
|
Re: Feedbacks Hochzeit im Engelberg??
Jo, mer wärde s Shooting vor de Trauuig mache. Do mer amene Fritig hürote, wird d Trauuig erst am spötere Nomittag si und de grad zemlich aschliessend s Apéro. de hämmer vorhär no gnueg Zyt zum s Shooting mache. Mir wärde bi de Trauuig ca. 45 Lüt si inkl. Chind, bim Apéro ca. 110 wöu no Vereine chömed und am Obe 26 Lüt.
Jo das si schöni Bilder!
|
|
|
|
|
15.02.13 14:02
fami
|
Mir händ erst Afangs Dezember agfrogt gha und den hets nur no ein Samstigtermin gha. Dä wär aber scho im Juni gsi und för öis esch das no z früeh gsi. Und öisi Agenda het leider au nömme sooo vöu freii Weekends gha ;-) Wöu üs de Engelberg aber so guet gfaue het unds för öis vom Weg här för d Gäst ou super gläge esch, hämmer üs de haut eifach för en freie Frietig entschiede.
Jo, mer wärde im grosse Saal si, wöu mer no en Musig und chli Tanz wette ha :-) Mir wärde de aber vor Mitternacht id Lounge wächsle und de dert de Obig no chli lo usklinge lo. I werde wahrschiendlich minere Schwöster d Ufgab gäh, as sie en gueti Playlist macht as mer de i de Lounge chli Musig wärde ha und de no chli "Party" chöi mache dert ;-)
Be meega gspannt wies de wird si... hoffe uf schöns Wätter, wöu es muess jo schiens wörkli hammer si dörte im Freie z hürote. Und wenn me de zobe zwöschine dosse no chli de Cherzeschien und s Füür chönnt gniesse wär natürlich ou super...
|
|
|
|
15.02.13 14:51
toluwunicht registriert
|
Wir hoffen natürlich auch sehr, dass das Wetter schön sein wird.
elea; unser Fotograf hat auch selber auf dem Engelberg geheiratet und ich meine auch, dass es regnete. Bin mir aber nicht mehr sicher... Ich glaube aber net, dass wir den gleichen Fotografen haben oder? Unserer heisst Falko.
Wir werden einen DJ und einen Cocktailmixer haben. Und wir haben keine Ahnung wie wir das ab 2h machen sollen. Aufhören und einfach in die Lounge gehen und dort weiter feiern? Zerreisst das nicht die Gesellschaft? Ach es ist sooo schwer...
|
|
|
|
15.02.13 15:04
toluwunicht registriert
|
Wie geil! Soooo lustig! Seine Frau ist eben sunflower482 hier im Forum. Zufälle gibt's!
Unserem Cocktailmixer gehört unsere Stammbar und der kommt extra zu uns. Wir suchen einfach 3-4 Cocktails aus und die gibt's dann. Mehr nicht! Ich würde seinen Tisch eben gerne vor dem Saal aufbauen lassen. So kommen die Leute zwischen Saal, Lounge, Feuer und rauchen bei ihm vorbei. Und man würde die Musik draussen noch hören. Muss aber noch klären, ob der Engelberg einen Kühlschrank dort hin stellen kann... Glaube nicht, dass sie das machen.
Ich glaube, Dein Kleid hab ich schon gesehen. Es ist nicht das gleiche. hihi
Zuletzt bearbeitet am 15.02.13 15:05
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 10 11 12 13 14 .. 17
|