| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Feedbacks Hochzeit im Engelberg??
 1 2 3 4 5 .. 11 .. 17
01.07.10 20:36
Lana83 
Re: Feedbacks Hochzeit im Engelberg??

@buffy:

so da bini wieder. zrugg us dä schöne flitterwuche. also no churz zu dine frage.

ja, mir händ d'trauig au d'obe gmacht. äs isch würklich wunderschön gsi. guet mir händ au echt sauguets wetter gha. aber so vo dä dekoration, vom ambiente. eus häts mega guet gfalle und mir händ vo allne site nur kompliment becho. äs händ halt die wenigste mal so ä ussetrauig miterlebt, so ganz ohni chile und pfarrer etc. mir händ ä super ritualgstalterin gha. sie hät eusi gschicht verzellt und all zum lache bracht. isch würklich super gsi. als menu händ mir das usgwählt:

- salat mit speck und champignons mit himbeerdressing
- bouillon mit cherry und däzue chässtange (also so knusperzüügs :-))
- schweinefilet mit rahmsauce, saisongmüäs und nüdeli
- erdbeer- und rhabarberparfait

das menu hät mit dem all-inclusive-päckli CHF 139.00 pro person kostet. denn händ mir no ä vegi-alternative gha für äs bitzli weniger geld. das isch also mit äm wi gsi. dä hämmer nöd selber mitgno.

wenn no meh frage häsch oder no paar schöni bilder wottsch gseh vo dä ussetrauig denn gib doch eifach bscheid.

liebs grüässli

lana

01.07.10 20:39
degre 
Re: Feedbacks Hochzeit im Engelberg??

lana, das tönt spannend :)

i welem "usmass" isch dekoration gsi? hender nüt meh sälber müesse mache? und sind ned no mega vell zuesatzchoschte ufcho?

grüessli

02.07.10 06:07
Franziska

nicht registriert

Re: Feedbacks Hochzeit im Engelberg??

hallo Lana,
gerne wüde ich ein (paar) Fotos einer solchen aussentrauung auf dem Engelberg sehen.
(Wohne ca, 4 min weg)!!
Lg Franziska

02.07.10 08:11
buffy-80 
Re: Feedbacks Hochzeit im Engelberg??

hallo lana
ja würde auch gerne ein paar fotos sehen. die aussentrauung würde mich halt schon reizen.
doch ich denke wir werden uns gegen den engelberg entscheiden da jetzt immer noch mehr zusatzkosten dazugekommen sind. zb. für hussen, für die Louge usw. finde ich ein wenig frech. bei der besprechung klang es ganz anders.
wir haben nun noch eine schöne räumlichkeit mit einer kleinen kappelle angeschaut die uns mit dem catering und da wird serviert bis wirklich alle nach Hause gehen egal ob 5uhr morgens ohne aufpreis und das ganze kommt uns ca. 800.00chf günstiger und das beim genau gleichen menue...
da können wir gleich die beiden musiker die wir angefragt haben damit bezahlen... ist halt doch ein grosser unterschied obwohl mir eine aussentrauung doch auch gut gefallen hätte. evt. könnten wir das bei der anderen örtlichkeit doch auch machen da es dort noch ne grosse wiese hat. mal schauen...sind uns da noch etwas unschlüssig da halt das spalierstehen von den vereinen weniger gut geht wenn man schon draussen ist bzw. die können nicht kommen ohne das man sie bemerkt und evt. abgelenkt ist während der trauung. das ist bei uns eben noch ein kleiner negativpunkt. wie habt ihr das empfunden??

02.07.10 08:13
degre 
Re: Feedbacks Hochzeit im Engelberg??

hey würde die fotos auch gerne sehen ;)
heirate nächstes jahr auf dem engelberg :)

03.07.10 08:34
Lana83 
Re: Feedbacks Hochzeit im Engelberg??

@buffy:

okay... ich muen jetzt s'resti bitz in schutz näh vo wege zuesatzchöste. ganz ehrlich, die lounge isch öppis wo halt eifach nöd gratis däbi isch. sie wird als alternative bote, damit du im restaurant nöd die gsetzliche nachtzueschläg für's personal und d'lokalität muesch zahle, was viel türer würdi cho wenn du fiirisch bis am morge am 2 oder 3. das gaht denn is geld. däfür isch die lounge da. eus händ sie nie gseit, dass das mit im pris isch. also ich finde s'priis-leistigsverhältnis dött super. ganz ehrlich. mir händ au anderi ort aglueged aber so än toppris imene resti (nöd catering) hämmer nieneds gfunde. Zudem hämmer Ort gseh, wo würklich für alles häsch müsse Ufpris zahle. Soundalag dött CHF 500.00, Apéro lieber a dem Ort im Gländ pro Person än Zueschlag vo 5.00 usw. usf. ich chan dir gern sägä, was mir mit allne zuesatzchöste zahlt händ:

- Ussetrauig mit Blumeschmuck und rotem Teppich und Brutstruss
- Apéro für 95 Erwachseni und 10 Chind
- Hochziitsesse für insgesamt 45 Persone (4-Gänger plus Turte)
- die ganz Deko wo dine isch mit Menuchärtli, Tischschmuck
- Stuhlhussene
- ä halb Stund mit Nachtzueschlag nachher wechsel id Lounge bis öppe am Morge
am 3

also das ganze Fest im Engelberg hät eus am Schluss uf CHF 9 700.00 kostet. Und das mit äm ganze Apéro findi würklich än faire Pris. Aber äs chunnt halt immer ufs Budget druf a. mer dörf eifach d'getränk nöd underschätze a somene fest. mir sind drum ume pauschale froh gsi. ich han eifach kei lust gha immer müässe dra zdenke wenn d'gäst viel wi und so trinked was das am schluss chostet. natürlich muen s'resti au no öppis dra verdiene, also händ scho ä marge igrechnet aber das isch au guet so :-)

du chasch mir gern äs mail mache uf s.amatter@gmx.ch. denn schick ich dir dä link vom fotograph wo d'fötteli chasch aluege. mir händ dä fotograf aber nur während der trauuig, apéro und fürs paarshooting gha. am abig hät än kolleg gföttelet. dött hettsch no d'deko dine gseh. die fotene hani aber nonig will dä kolleg i dä ferie isch.

@degre: chasch mer au gern äs mail mache uf s.amatter@gmx.ch für dä link.

wünsch eu äs super weekend




03.07.10 08:41
Lana83 
Re: Feedbacks Hochzeit im Engelberg??

@degre: sorry, han din itrag vom 1.7. gar nöd gseh. mir hät deko glanged und mir händ au selber nüt meh gmacht usser für dine uf tisch namentäfeli resp. mir händ stei gsammelt und schön agschriebe und so glitzerblüämli und so drufklebt. hät denn nur 25.00 franke kostet :-) hät würkli schön usgseh zum rest vo dä deko. mir händ also für bluemeschmuck oder sust deko kei witeri choste gha. mir hät das glanged, da du ja i dä natur bisch mit viel grüän und bäum und so. äs git eifach verschiedeni dekopackiges d'obe. mir händ für d'hochziitspauschale ink. bluemeschmuck 500.00 zahlt wo aber im pris vo dene CHF 9 700.00 igrechnet isch. äs git au no äs bitz günstigeri. mir händ aber bim altar äs gsteck welle. gsehsch denn alles uf dä fotene :-)

@franziska: fötteli gits mit mail uf s.amatter@gmx.ch, ich wott die nöd da ine poste :-) für än richtige idruck ischs besser mer lueged alli fotene a vom fotograph... hihi

06.07.10 12:22
Franziska

nicht registriert

Re: Feedbacks Hochzeit im Engelberg??

@Lana83, danke, han der es mail gsändet. Lg Franziska
26. Juni 2010, der schönste tag....

06.07.10 13:25
buffy-80 
Re: Feedbacks Hochzeit im Engelberg??

@lana
danke für den link. sehr schöne fotos.

zum resti. das mit der lounge ist ja noch zu verkraften und stört uns nicht so sehr. doch das man plötzlich für die stuhlhussen noch ca. 400.00 bezahlen muss was vorher nie erwähnt wurde das fand ich nicht so toll und hat mir irgendwie gerade etwas abgelöscht.und es hiess auch mann kann den wein selber mitbringen und es wurde wie gross erwähnt das man da kein zapfgeld bezahlen muss doch wenn man dann anfragt dann macht es nur chf 3.00 pro person weniger. dann ist doch meiner meinung nach das zapfgeld einfach versteckt drinnen. ich habe nichts gegen zapfgeld aber dann soll man das nicht gross anpreisen das kein zapfgeld dabei ist...
klar das ganze ist nicht enorm teuer schlussendlich doch wir haben wie gesagt eine offerte mit dem genau gleichen apero eher noch grösser für ca. 800.00 chf weniger offeriert bekommen und wohlbemerkt das ist nicht nur ein caterer sondern er hat auch ein eigenes restaurant.... es wird vor ort in der räumlichkeit wo die küche ist alles frisch gekocht also es ist wie in einem restaurant.... der engelberg ist sicher sehr schön von der örtlichkeit her doch wenn man ein wenig auf das geld achten muss dann sind halt 800.00 chf schon ein unterschied.
wie gesagt ich will den engelberg nicht schlecht machen es ist sicher wunderschön und es würde mich schon auch irgendwie reizen dort zu heiraten doch ob es 800.00chf mehrpreis wert ist denn von der umbegung bekommen wir selber wohl nicht so enorm viel mit und unsere alternativörtlichkeit ist auch nicht schlecht....

06.07.10 13:27
buffy-80 
Re: Feedbacks Hochzeit im Engelberg??

@lana

bei uns hätte das menu 3-gängig all inclusice 138.00 gekostet aber jedoch ohne blumendekoration und ohne wein und beim apero wäre ja nur oliven, etwas käse und fruchtspiese dabei gewesen. und auch keine hochzeitstorte wäre dabei....

ist bei eurem preis ein grösseres apero dabei gewesen oder kam das noch separat??

unsere menueanfrage war:

- salatvariation mit tomaten und morzarellabällchen
- rindsfilet mit glasierten Äpfel und süssmostjus, saisongmüäs und kartoffelgratin
- Desserttürmchen

keine Hochzeitstorte




Zuletzt bearbeitet am 06.07.2010

 1 2 3 4 5 .. 11 .. 17
gewohnheitsbedürftig   alternativörtlichkeit   onverhältnismässig   Gemeinschaftsdusche   Hochzeit   trauung   Floristin   restaurant   priis-leistigsverhältnis   Uebernachtungs-Zimmer   all-inclusive-päckli   wirklich   bearbeitet   Feedbacks   Engelberg   Choschtevoraschlag   einfach   natürlich   Getränke   pris-leistigsverhältnis