| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Fotoshooting an schönem Ort Raum Würenlos, Baden..
 1
01.04.09 11:22
Cindy 

Fotoshooting an schönem Ort Raum Würenlos, Baden..


hoi zämme

mir wüssed nanig wo mit oises hochziitsshooting wännd mache.. det womr händ wellä hämmr leidr en absag becho... wüsst ächt öpr vo oi wo dases en schöne Ort hetti i dä region würelos, bade? es chan dine odr dusse sii, müänd eh au na ä schlächtwättrvariante ha..

messi füd hilf!

grüässli
Cindy


Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!

01.04.09 11:28
Snoopeldy 

Re: Fotoshooting an schönem Ort Raum Würenlos, Baden..

Hallo!

In Baden würde sich z. B. die Ruine Stein, der Kurpark oder der Park am Fluss beim Pavillon gut eignen. Oder in Wettingen beim Kloster und im umliegenden Park.
Nähe Würenlos ev. das Kloster Fahr!
In der Umgebung hat es ja wunderschöne Rebberge... vielleicht ist das auch eine Möglichkeit?
Ich hoffe, hier hat es ein paar Anregungen für dich

Grüsse
Snoopeldy


*** ~~~ *** ~~~ *** ~~~ *** ~~~ *** ~~~ ***
unsere neverending story nimmt am 5.9.09 eine neue Wendung.

01.04.09 11:34
Cindy 

Re: Fotoshooting an schönem Ort Raum Würenlos, Baden..

danke snoopeldy, ich känn mich det ebä übrhaupt nid us drum bini wüki froh um jedi hilf. ich tuäs dini ideeä sichr mal aaluege, hoffe hätt was drundr..
gäbts dänn au was wo dine isch??


Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!

01.04.09 11:46
Snoopeldy 

Re: Fotoshooting an schönem Ort Raum Würenlos, Baden..

gern geschehen!
Ich wohne in Baden - kenne die Region also ziemlich gut. Einfach fragen, gäll!

Locations drin gäbe es z. B. die Villa Boveri (www.villaboveri.ch) mit schönem Park und Pavillon) oder auch die Villa Langmatt - beides alte Häuser, die ein spezielles und sehr schönes Ambiente haben.

Wenn mir noch mehr einfällt, meld ich mich wieder


*** ~~~ *** ~~~ *** ~~~ *** ~~~ *** ~~~ ***
unsere neverending story nimmt am 5.9.09 eine neue Wendung.

01.04.09 11:52
Cindy 

Re: Fotoshooting an schönem Ort Raum Würenlos, Baden..

danke isch wüki supr liäb vo dir!! bi uh froh giz öpr womr cha hälfe.. mi händ so uf dä anderi ort ghofft abr ebä hätt nid sölle sii! messi, und bi frage chumi gern wied uf dich zrugg


Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!

01.04.09 16:35
AndreaTag7

nicht registriert

Re: Fotoshooting an schönem Ort Raum Würenlos, Baden..

Hoi Cindy,

hast du schonmal euren Fotografen nach Ideen gefragt? Er sollte euch gute Tipps geben können da "Laien" viele Locations nicht gut für Fotos einschätzen können. Er sollte ein Auge für gute Lichtsituationen, Hinter- und Vordergründe & Ideen für Motive haben. Sich selbst einmal umzusehen kann nicht schaden, aber fragt auf jeden Fall auch bei Eurem Fotografen um Rat.

Liebe Grüsse,
Andrea

02.04.09 08:31
Cindy 

Re: Fotoshooting an schönem Ort Raum Würenlos, Baden..

sali andrea

jo das hani au scho übrleit, nu isches bi ois eso, das mir 2 fotografe händ, wo das nid as bruef machet.. aso sie machets supr abr ebä nu näbedra und sie kännet sich a däm ort leidr au nid so guet us, drum müämr zerscht ma sälbr nacheme ort suächä und ihne dänn d'vorschläg gäh und dänn chömrs zämme aaluege. min zuekünftige isch ebä sälbr en "fotograf" aso ebä, er machts au näbedbii und drum weiss er eich scho sälbr wo dases am ehnschte gah wür wäge liecht, hindrgrund etc.

grüässli
Cindy


Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!

 1
neverending   einschätzen   zuekünftige   Lichtsituationen   Fotoshooting   Locations   Fotografen   Snoopeldy   vielleicht   spezielles   villaboveri   hochziitsshooting   schlächtwättrvariante   Würenlos   hindrgrund   wunderschöne   schönem   Vordergründe   umliegenden   Möglichkeit