| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
freie Trauung am Seebergsee
 1
09.02.11 13:32
happy83 
freie Trauung am Seebergsee

Sälü zämä, ich han gad ghört, dass mer am Seebergsee (Diemtigtal- zwüscheflüh) chan e freie Trauung machen:-) Im Internet find ich leider nüt derzue....
het per zuefall öpert vo dem Forum dert ghürate? oder scho mal öpis dergliche ghört?
liebs grüässli

09.02.11 13:52
Kate82 
Re: freie Trauung am Seebergsee

Hallo happy83

Kann dir leider nicht wirklich weiterhelfen, bin nicht aus dieser Gegend. Ich wollte dir aber nur sagen, dass ich es dort meeeega schön fand (waren dort wandern) und ich dir die Daumen drücke, dass es klappt....

09.02.11 14:04
steyne 

Re: freie Trauung am Seebergsee

hallo happy

frag doch mal bei der reformierten kirchgemeinde diemtigen http://www.kirchgemeinde.ch/diemtigen/in...mtigen-familien

üsi Grosse Täg si am 19. u 20. 8. 2011

09.02.11 14:05
Blumenfee 

Re: freie Trauung am Seebergsee

Hoi happy83

Also mir hürate im Diemtigtal ir Kapälle d'Schwende zur Freie Trouuig cha i dr leider nüt säge. Am beschte lütisch bir Gmeind a u fragsch derte nache.

Grüessli Bluemefee

09.02.11 14:52
happy83 
Re: freie Trauung am Seebergsee

wow merci vielmals für eui schnelle Antworte...ich lüte demfall würkli am beschte mal dert a....:-) s`wär ja mega:-)
grüässli und eu allne es wunderschöns hochziit:-)

23.03.13 08:47
Coonie 
Re: freie Trauung am Seebergsee

Hey happy83
da ich auch dort heiraten möchte, wollte ich Dich fragen, ob Du was rausgefunden hast?

 1
reformierten   Diemtigtal-   weiterhelfen   zwüscheflüh   rausgefunden   kirchgemeinde   Diemtigtal   grüässli   Bluemefee   vielmals   happy83   diemtigen   Antworte   Trauung   Seebergsee   wunderschöns   beschte   Grüessli   mtigen-familien   dergliche