| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Heuboden, Holzhäusern ZG / Restaurant Rosengarten ZG
 1
04.02.15 14:11
Brucolino 

Heuboden, Holzhäusern ZG / Restaurant Rosengarten ZG

Hallo mitenand

Da ich immer no uf de Suechi nachere geeignete Location bi mini Frag a üch:

Kännt öper de Heubode in Holzhäusern oder s'Restaurant Rosegarte (macht Catering im Heubode) in Zug?

Wenn ja:
Wie ischs det so? Wie ischs s Ässä? Location (dinne und / oder Zelt)? Tisch / Stüehl Möglichkeite? Etc

Liebs Grüessli und merci scho für üchi Infos!
Brucolino

05.02.15 08:18
Vintagefan 
Re: Heuboden, Holzhäusern ZG / Restaurant Rosengarten ZG

Hey Brucolino ich bin letscht jahr mal dete gsi amene Hochziiit aber nur zum Apero (daher chani sässe nid beurteile nur dLocation).... leider isches gaaanz en verregnete samschtig gsi und denn hends de apero ide schüüüne näbem hauptzählt gmacht gha, was total lässig gsi isch will wirklich so waldhüttestimmig ufcho isch. drümlichkeit für sEsse hani denn au gseh, die isch au super dekoriert gsi und ideal vode grössi här hedsmi dunkt füres hochziit.... nid zgross aber glich schön platz für sich au chli zbewege. Bi schönem wätter hättets zum idunkle dusse auno welle öbbis mache mit lagerfüür - was vode location her natürlich super cho wär so im waldusse... also mir würds gfalle für es rustikals hochziit ide natur usse

05.02.15 10:42
Brucolino 

Re: Heuboden, Holzhäusern ZG / Restaurant Rosengarten ZG

Wow danke villmal
mier gönds jetzt am Samstig mal go aluege (trotz Schnee)

hoffe es isch öpis tolls.. will sushct weisi gad nid soo vill schlaus womer üs chöntet vorstelle und womer wend zahle. es isch scho meega tüür die meiste ort..

05.02.15 11:16
Vintagefan 
Re: Heuboden, Holzhäusern ZG / Restaurant Rosengarten ZG

Was sind denn gnau euchi vorstellige? villicht wüssti auno öbbis chli ide region (welli region chämt für euch überhaupt in frag?)

05.02.15 13:40
Brucolino 

Re: Heuboden, Holzhäusern ZG / Restaurant Rosengarten ZG

Ja also Trauuig isch in Rickenbach b. Schwyz. Denn d Location für Apero / Abigfest sött so höchstens ca. 30-40 min im Umkreis sii.

Es chund nid soo drufah wo. Es söll chli speziell sii. Muess nid mega edel oder so sii, aber doch au nid gad nur ane Geburtstagsparty erinnere

also weisch was ich meine?

Wär super wenn no en Idee hesch

05.02.15 14:53
Vintagefan 
Re: Heuboden, Holzhäusern ZG / Restaurant Rosengarten ZG

Also mal paar location woni kenne oder devo ghört han:

Garden Villa in Luzern (chamer miete und isch im summer mega cool und äbe nid edel sondern eifach und lässig mit pärkli)

Luegete, Pfäffikon/SZ (sehr gueti Chuchi und mega geniali ussicht)

Partyraum Michaelskreuz (fändi zwar de Heubode nochli schöner)

In Horge gids en neui Location zum Miete (gsehr recht chic us has aber selber au no nie gseh usser uf föteli) Seeyu heissts

05.02.15 16:51
Brucolino 

Re: Heuboden, Holzhäusern ZG / Restaurant Rosengarten ZG

Super danke schön. Tueni gad hüt Abig mit mim Schatz aluege

juhuu irgendwenn gfindemer denn sicher no öpis

 1
verregnete   rustikals   Geburtstagsparty   Location   Heuboden   Brucolino   Restaurant   lagerfüür   irgendwenn   hauptzählt   waldhüttestimmig   Holzhäusern   Rosengarten   natürlich   Rickenbach   vorstellige   gfindemer   Michaelskreuz   drümlichkeit   Möglichkeite