| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Hilfe ich suche ein Lokal
 1
08.10.10 20:00
kathja 

Hilfe ich suche ein Lokal

im Raum Sarganserland,Werdenberg,Liechtenstein. Wir werden im Juni 2011 heiraten und sind ca. 30 Personen.
Kann mir jemand weiter helfen?

Vielen Dank schön im voraus.

10.10.10 12:45
wedding2011 
Re: Hilfe ich suche ein Lokal

im schloss sargans?
restaurant ilge, vilters
sagibeiz, murg

10.10.10 14:06
kathja 

Re: Hilfe ich suche ein Lokal

Hallo

Danke vielmals für deine Antwort. Bin eben gerade auf das sagibeizli im Internet gestossen.Warst du schon mal da?
Auch das Restaurant Ilge wäre eine Alternative, aber ich glaube das ist der Saal zu gross.

10.10.10 18:15
Flintstones 

Re: Hilfe ich suche ein Lokal

Hoi kathja,

Wo tüend ihr denn hürote und sötti s Lokal bitz i de Nöchi si? Was für e Priislag stellsch dir denn vor?
Restaurant (guet bürgerlich oder eher "türer" )? Eher e Hütte? En Saal wo me cha selber koche?

Gruess
Flintstones

Zuletzt bearbeitet am 10.10.2010

10.10.10 19:53
kathja 

Re: Hilfe ich suche ein Lokal

Hallo Flintstones

Jo söt scho kli i der nöchi si. Normal bürgerlich.Mir wetten en Saal mit em Essa.
Bisch du vo da nöchi Buchs?
Mir hän scho im Pirates in St.Margretha agfroget, aber Mieti für da Rum isch tür.

10.10.10 20:04
Flintstones 

Re: Hilfe ich suche ein Lokal

Ihr hüroted demfall z Buchs oder so?

Also döte chönti dir für guet bürgerlich s Taucher empfehle, die hend e chlises Sääli.
S Rössli grad im Städtli Werdenberg, isch aber denn scho bitz türer.
Au türer wär de Schnegge in Buchs.
S Zollhus z Gams findi au nit schlecht.
D Galerie am See isch vilicht no bitz spezieller vom Ambiente her ... wobi die glaubs kein Saal hend, aber en obere Stock, vilicht loht sich do öppis mache?

Vilicht chunt mir mol no was in Sinn... muss no bitz hirne.

13.10.10 22:33
wedding2011 
Re: Hilfe ich suche ein Lokal

Rest. Ilge war ich schon an 3 Hochzeiten - das Essen ist genial!!!!!!! Der Küchenchef Benno ist ein top Koch, von Wild, bis gut bürgerlich bis italiensch alle super
Saal sehr grosse mit grosser Bühne nicht besonders mega schön aber mit schöner Deko super
Sagi Beiz Raum schöner dafür Essen nicht so top aber ok-)O lgg

 1
Personen   restaurant   gestossen   Sarganserland   vilicht   bürgerlich   spezieller   Werdenberg   schlecht   Küchenchef   Hochzeiten   Schnegge   Margretha   sagibeizli   Flintstones   besonders   bearbeitet   italiensch   Alternative   Liechtenstein