| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Hilfe: Schloss Lenzburg & die liebe Polizeistunde (max. 2 Uhr)?
 1 2 3 4 5
27.03.12 10:58
binettach 

Re: Hilfe: Schloss Lenzburg & die liebe Polizeistunde (max. 2 Uhr)?

ach ja noch was: in zürich wüsste ich ein resti, wo man bis open end feiern kann.

LG

27.03.12 11:00
Duffy.10 

Re: Hilfe: Schloss Lenzburg & die liebe Polizeistunde (max. 2 Uhr)?

Ja aber sorry, aber der Grund, dass man früher aufhören soll, dass danach die Leute nichts mehr trinken und die Hochzeit danach günstiger kommt, finde ich also so richtig scheisse. Ansonsten muss man nicht so viele Leute einladen und nur im engsten Kreis feiern. und ich finde jene Gäste, die man einlädt sollten eine schönes tolles Fest haben mit allem drum und dra. und ich möchte, dass noch jahreland danach über unsere Hochzeit geredet wird, wie toll sie war. Man kann sich ja von den Gästen auch Geld schenken lassen, ich denke dann kommt sicher auch noch etwas zusammen.

Verliebt, verlobt und Verheiratet am 11./19. Mai 2012

27.03.12 11:14
binettach 

Re: Hilfe: Schloss Lenzburg & die liebe Polizeistunde (max. 2 Uhr)?

es geht ja nun wirklich nicht darum, dass man früher aufhören will, um geld zu sparen!
also bitte, dann macht man lieber kein fest.
sondern dass man in manchen fällen halt MUSS. und da versucht man sich halt vielleicht mit solchen sachen zu "trösten".
das hat meine freundin versucht, als sie mir dies sagte, weil wir eben um 1 schon aufhören müssen.
ausserdem spricht sie aus erfahrung, und hat selber open end gefeiert. also ist hier niemand geizig oder so.

ausserdem könnte man im notfall ja immer noch weiterziehen, jene die wollen, irgendwohin und dort noch ein paar runden schmeissen.
es geht also primär darum, das beste aus der situation zu machen.

30.03.12 23:13
Chatelaine 

Re: Hilfe: Schloss Lenzburg & die liebe Polizeistunde (max. 2 Uhr)?

Liebe Mirimar

Wir heiraten heute in 5 Wochen auf dem Schloss Lenzburg! Es war schon immer unser Traum. Wir dachten immer dass es zu teuer wäre, aber entgegen voheriger Meinung ist es relativ günstig wenn man Trauung, Apéro und Dinner gleich da oben macht.
Toll sind all die Leute die beteiligt sind. Wir fühlen uns sehr unterstützt und gut aufgehoben. Wir haben uns übrigens für den Ochsen entschieden. Das Essen ist wirklich fantastisch!
Ältere Gäste könnten sich übrigens direkt zum Hintereingang fahren lassem
und dort den Lift nehmen...
Die Polizeistunde hat uns zu Anfang auch extrem gestört. Wir haben alles versucht um noch länger feiern zu können - keine Chance! Wir werden das Schloss also um 2 Uhr verlassen müssen, bekommen dann aber noch einen Raum im Ochsen zur Verfügung gestwllt falls wir noch nicht genug haben. Und die grösste Partynudel unter unseren Gästen ist nun schwanger, kann also gar nicht so Gas geben...

Ich wünsche dir viel Erfolg bei der Locationsuche!
LG Chatelaine


Zusammen seit dem 19.02.2003 - Verlobt am 12.05.2011 - Geheiratet wird am 04.05.2012

03.04.12 20:20
Miaa 
Re: Hilfe: Schloss Lenzburg & die liebe Polizeistunde (max. 2 Uhr)?

Hey mirimar
bei uns war auch um 1.30 schluss, da der saal wieder aufgeräumt werden musste. wir fanden es mega toll einen gemeinsamen abschluss zu haben, wo unsere trauzeugen etwas zum abschied vorbereitet hatten.

15.7.2011 und 27.8.2011 wird geheiratet

05.05.12 15:47
Nemo 

Re: Hilfe: Schloss Lenzburg & die liebe Polizeistunde (max. 2 Uhr)?

Hallo zäme!
Han gseh dass sich da öpper mitem Schloss lenzburg auskennt
Ich hett da mal e frag: wie laufed ihr deht ufe wenns regnet?? Mir händ eus das ebe au aglueged und würded u gerndehtee hürate,aber de Aufstieg isch echt scheisse...nöd? Chammer irgend e sonderbewilligung ha oder so?? Also wenn ich mit mim brutchleid 15minute muen deht ufe laufe, unds regnet, denn gsehni ja us wie en gwäschne hund weni deht achume!!
Grüessli

[color=blue]Ein Paar seit 16.10.02, verlobt am 14.02.12 und geheiratet wird am 24.08.13[/color

06.05.12 01:22
Chatelaine 

Re: Hilfe: Schloss Lenzburg & die liebe Polizeistunde (max. 2 Uhr)?

Hoi Nemo

Das mit em Ufstieg isch überhaupt kei Problem. Es het uf de Rücksite vom Schloss en Lift, mer chan sich mit em Taxi bis direkt vor de Lieferanteigang fahre lah und denn mit em Lift direkt is Ritterhuus fahre.
Mir sind nach em Fäscht denn au so hei, wills ja so gschüttet het letscht Nacht.
Allerdings hesch wenns würkli de ganz Tag schlächt Wätter isch scho ned so viel vo de Location, will de de ganz Usseberich ned chasch nütze, das wär schad.
Aber mir würded jederzit sofort wieder det obe hürate, es isch sooooo traumhaft gsi!

Grüessli, Chatelaine

Zusammen seit dem 19.02.2003 - Verlobt am 12.05.2011 - Verheiratet seit 04.05.2012

06.05.12 15:42
Nemo 

Re: Hilfe: Schloss Lenzburg & die liebe Polizeistunde (max. 2 Uhr)?

Chatelaine:
Hoi Nemo

Das mit em Ufstieg isch überhaupt kei Problem. Es het uf de Rücksite vom Schloss en Lift, mer chan sich mit em Taxi bis direkt vor de Lieferanteigang fahre lah und denn mit em Lift direkt is Ritterhuus fahre.
Mir sind nach em Fäscht denn au so hei, wills ja so gschüttet het letscht Nacht.
Allerdings hesch wenns würkli de ganz Tag schlächt Wätter isch scho ned so viel vo de Location, will de de ganz Usseberich ned chasch nütze, das wär schad.
Aber mir würded jederzit sofort wieder det obe hürate, es isch sooooo traumhaft gsi!

Grüessli, Chatelaine

Zusammen seit dem 19.02.2003 - Verlobt am 12.05.2011 - Verheiratet seit 04.05.2012

Hey cool,ihr händ ja eues grosse fäst grad gha!! Ich hoffe ihr händs wunderschön gha!! (Trotz wetter)
Das mitem ufstieg isch ja super!dörf mer denn au mit de ganze gsellschaft de lift bruche,as au wenns schön wetter isch?? Sorry wenn ich dich da so usfröge..
Händ ihr denn au dobe gässe? Händ ihr bim ochse die pauschale gno? Wenn ja, was isch deht für es menu debie? Und denn getti nomal e frag...was händ ihr mit de lüt vo Apero bis zum esse gmacht??
Danke vielmal jetzt scho für dni antworte und sorry nomal fürs usfröge!!
Gueti erholig no!
Grüessli, nemo
Ps: isches jetzt blöd gsie dass ihr am halbi zwei scho händ müesse schluss mache??



Ein Paar seit 16.10.02, verlobt am 14.02.12 und geheiratet wird am 24.08.13

06.05.12 16:03
Chatelaine 

Re: Hilfe: Schloss Lenzburg & die liebe Polizeistunde (max. 2 Uhr)?

@Nemo:
Danke, ja, es isch eifach unglaublich gsi.
Hey und was, trotz Wetter??? De Fritig hät ja also fascht ned schöner chöne si! Was wot mer mehr als so en Tag? Dass es am 12i Znacht het afo rägne het also würki niemert gstört.

Also für die ältere Generatione und Familie mit Chinderwäge isches würkli guet geeignet. Ansuschte isch de Ufstieg vom oberste Parkplatz wunderschön und überhaupt kei Sach. Und viel stilvoller als plötzlich us em Hintertürli fürezstürchle. Aber das muess jedi sälber wüsse.
Mir händ alles dobe gmacht, Trauig, Apéro und Dinner. Was mir mit de Lüt vom Apéro bis zum Dinner gmacht händ? Gschwätzt, glacht, Träne vor Rührig vergosse... de Apéro isch viel z schnäll verbi gange und mir händ denn au e halb Stund z spat mit em Ässe agfange.
Ja mir händ s ässe mit em Ochse gmacht. Es git aber kei Pauschale in dem Sinn, es chunnt schono druf a was ihr für Gäng uswähled und wele Wii etc etc.
Si sind aber absolut top professionell, s het alles wunderbar klappt inkl. Extrawünsch und allem drum und dra.
Und nei, es isch ned blöd gsi, mer händ eifach nochane no es Stündli im Ochse en Schlummi gnah mit all dene wo übernachtet händ.


Zusammen seit dem 19.02.2003 - Verlobt am 12.05.2011 - Geheiratet wird am 04.05.2012

06.05.12 16:14
Nemo 

Re: Hilfe: Schloss Lenzburg & die liebe Polizeistunde (max. 2 Uhr)?

Das isch ja suoi.stimmt,es isch ja ersch ide nacht cho...
Han ebe bim ochse gseh,dass sie e pauschale händ für 168 franke mit esse,Apero und getränk!! Das hät mi ebe mega erstunt! Aber denn Liegi mir das no gneuer a. Euses datun weri ebe no frei nächst jahr. Wär scho cool!
Danke dir vielmal fürd info!
Ein Paar seit 16.10.02, verlobt am 14.02.12 und geheiratet wird am 24.08.13

 1 2 3 4 5
Lieferanteigang   WERBEVERDACHT   Polizeistunde   Bankettbestuhlung   Verheiratet   sternen-kloster-wettingen   Zivilstandesbeamter   geheiratet   Personen   Schloss   wunderschön   Lenzburg   abschiedszeremonie   Familienmitglieder   vielleicht   sonderbewilligung   verlobt   Vorspeisenbuffet   herberge-teufenthal   Meisterschwanden