Hilfe suche Hochzeitslocation |
|
1 2 3
|
16.09.10 09:55
tulipa
|
Hilfe suche Hochzeitslocation
Hallo zäma ka mir öper Helfe i suach im Raum Schaffhausen nach geeigneten Räumen, Scheunen, Sälen und Restaurants für e eifach Hochzits gsellschaft. Danke für eueri Hilf
grüassli tulipa
|
|
|
|
|
16.09.10 10:26
tulipa
|
Re: Hilfe suche Hochzeitslocation
hoi cosa87
mir sind öpa 60 Persone vu dene 60 Persona, sind 14 Kind.
drum wömer eher öpis unkomplizierts wo die Kind au könd dusa umerenne. i denk eher en Saal oder e Schüür. Mir wohned im Klettgi und würed gern döt öpis finde.
Danke vielmol fürs schriebe
lg tulipa
|
|
|
|
16.09.10 10:35
tulipa
|
doch scho eini isch Trasadinge und dia isch a dem datum schu bsetzt und de Erlebnishof zu Wichinge au. dia hetet mir mega zua gseit. Aber mir hönd etz no zhallau eini gfunda könnt dia aber im moment nöd aluaga, will dia immer bsetzt isch. sie het mir de termin mol provisorisch reserviert. mol luaga i ka dere frau im Okt. mol alüta und den viellicht mol aluaga.
het nia denkt das me so früa mu afanga zplane. danke rüd dini hilf.
bisch du schu wit mit plane?
lg tulipa
|
|
|
|
16.09.10 11:05
tulipa
|
hoi cosa
do bisch jo schu viel wieter wi ni. I ha erst d Kirche zu Nünkirch und dPfarreri vu do. Den hönd mir Gästeliste und i ha allne mine Gäst mol sDatum dure geh. den hani Trau züga und dänn het sichs.
Min Schatz het nöd viel Zit mir zhälfa und drum muni fast alles selbermacha. Isch mängmol e kli schad. Aber i schaff da schu no
S Kleid wot i au erst öpa im Dezember go ussuache. Deko weiss i was i wot, i het gern Sunnebluame und i denk da mach i selber.
den wömer e Kutschfahrt mache und i ha min Coiffeur und s Brutmake up isch au schu klar wer da macht
als Gastgschenkli ha ni mir denkt das mir e Brut und en Brütigam bached i guatsli form und dia de Gäst mitgend
mer hond erst gad e Huus kauft drum mua s Hochzit e kli schmäler usfalle.
Aber i denk es wörd schlussendli so wi mir üs da vorstelled.
lg tulipa
|
|
|
|
|
16.09.10 18:22
tulipa
|
Danke cuenca
das werd i mir sicher mol aluaga, isch en guata Tip.
megaliabi Grüass tulipa
|
|
|
|
1 2 3
|