| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Hilfe suche Hochzeitslocation
 1 2 3
03.11.10 20:12
tulipa 

Re: Hilfe suche Hochzeitslocation

danke vivala010
bisch du schu mol döt gsi oder kennsch du da? I freu mi schu mega druf. Wörd sicher toll. Es isch so richtig passend für üs.
Lg und en schöna Tulipa

03.11.10 20:16
tulipa 

Re: Hilfe suche Hochzeitslocation

Hallo Sisco66 i hoff ihr findet no öpis schös zum euri Hochzit fiere. Druck eu fest de Duma. Viel Spass bim organisiere.

Lg Tulipa

04.11.10 12:35
vivala010

nicht registriert

Re: Hilfe suche Hochzeitslocation

hej tulipa nei ich kenns ned aber fotenä sind wunderschön.. ich find halt so rusticali location wunderschön.. sind ned sotigi wo uf schnig schnag stönd..

04.11.10 18:02
tulipa 

Re: Hilfe suche Hochzeitslocation

hallo vivala010

mir hönd üs bewusst für so öpis entschiede, will mini Lüt alli sehr einfach und unkompliziert sind. Mir hönd au sehr viel Kind i de Gesellschaft und drum isch es perfekt für üs. I freu mi mega uf sFest und mag kum warte. Aber es goht no e Wili und i mua e no viel vorbereite. Lg Tulipa

04.11.10 19:52
tulipa 

Re: Hilfe suche Hochzeitslocation

Hallo Vivala010

Ich habe grosse Glasschalen gekauft und werde diese mit Wasser und gelbem Sand fühlen und zwei Sonnenblumenblüten hineinlegen. Ich werde die Schalen mit Efeuranken verbinden. Dann werde ich noch Glaskerzenständer in drei Grössen auf die Tische stellen. Ich habe auch kleine Gläschen gekauft in die ich gelbe Teelichter hineinstellen und mit den Namen der Gäste beschriften die sie dann mit nach Hausen nehmen können. Hoffe du kannst etwas damit anfangen. Weiss noch nicht wie es aussehen wird. Aber ich denke mir wird es gefallen. Lg Tulipa

04.11.10 20:20
vivala010

nicht registriert

Re: Hilfe suche Hochzeitslocation

@ tulipa han dir e pn weg dä schalene ;)

 1 2 3
Hochzeitslocation   erläbnis-spielplatz   Glaskerzenständer   hofackerzentrum   rollstuhelgängig   unkomplizierts   vorspiise-buffet   Iladingskärtli   herecelebrateSH   taverne-nohlbuck   Sonnenblumenblüten   Tätschmeisterin   s`hofackerzentrum   Gästegschänkli   schaffhauserland   dessertbuffet   chinderfründlich   Cateringservice   würklich   unkompliziert