| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Hochzeit auf Schloss Hallwyl?
 1 2
11.01.10 09:36
Perle79 

Re: Hochzeit auf Schloss Hallwyl?

also er het mer bis jetzt no ned so richtig chönne säge, was ihn genau stört. aber so wie ich ihn kenne, isch fritig eifach blöd, well sich d'lüt ebe denn velecht ufreged, wenn sie müend frei neh oder früehner müend fürobe mache, well sie no an apero sötted. aber wie gseit, ich finde, das isch doch keis problem. vorallem ned, wenn de aper am 4 isch. de machsch halt mol chli früehner fürobe, isch doch keis problem. han ich bi de arbetskollegin letscht johr au so gmacht. und mer sind jo i de nöchi, ned irgendwie no wiit weg, wo alli no lang müessted fahre ;-) mer händ am apero insgesamt öpe 120 lüt (inkl. die gladne natürlich). und i denke, mi fründ dänkt, dass en hochzyt amene fritig doch ned sgliche isch. das muess doch ame samschtig sii ;-) er isch det dure mängisch chli kompliziert ;-)

jo aso i wörds scho au schad finde, wenn mer jetzt no bis nöchst johr im mai müessted warte :-( ich bin denn halt ebe au so, dass ich gern wörd vorwärts mache, wenn mer mol öpis entschiede händ ;-) am liebschte wördi sofort afange organisiere ;-)

 1 2
berücksichtigen   Schlossinnenhof   samschtigstrauige   Pfarrskirche   Dessertbuffet   Hochzeit   Restaurant   Festessen   arbetskollegin   wahrscheinlich   Hallwyl   Schloss   Millenium   Kirchliche   lenzburg   California   Aussichtsterasse   Quellenhof   standesamtlich   Kerzenständern