Hochzeit in Thun |
|
1 2 3
|
14.07.10 16:45
Fernweh
|
Re: Hochzeit in Thun
@ Lunalu: Im Schlössli z Einigä, wo ig Dir dr Internetlink gschickt ha, chöi um diä 20 Lüt übernachtä i Zimmer (stiuächt u mega härzig igrichtet) u nähr hättis no äs Massälagär. Dr Rum im Chalet (200m vom Schlössli wäg) mitäm Park bim Schlössli chostät mit dr Reinigung 1070 Fr. D Cateringfirma Bonapp vo Gümligä het üs ä Offerte gmacht für z Nachtässä für 50 Personä für nid ganz 4200 Fr. (ohni Apéro u Getränk ussert Kaffee u Tee). Dä Pris enthautet näbäm Ässä (Büffet) Personauchostä, Tischtücher, Serviettä u Mieti vom Gschirr.
@ Soefeli: Ou schön iz Burähus uf Gurzälä göt dir. Hätt mir ono gfauä, abär äbä z übernachtä...
Liebi Grüss
|
|
|
|
|
14.07.10 18:18
Fernweh
|
Hallo Elchalten
Auso mir hei si ono fürs Apéro buchet, äs het abär zwöi verschiedeni Offerte gä.
Fürs Ässä wärdä si 16:30 z Gümligä abfahrä u 24:00 wiedär dert si, das git je 7,5 h für diä zwöi Serviceagsteuti. Zapfägäud muss mä nid zahlä (äs git aber Location, wo mä das ar Rumvermietig muss zahlä). Getränke (ussert Wii u Spirituosä) nähmä mir bimänä Getränkehandu, das sigi keis Problem.
Irä Wuchä hei mir no Detailbesprächig mitäm Caterer.
Lg
|
|
|
|
16.07.10 23:04
Fernweh
|
Hallo Lunalu
Ja mir hüratä dertä, machä z Apéro im Park u z Fest mit z Nachtässä im Chalet. Schlafä tuä mir im rotä Zimmär vom Schlössli Mir hüratä am 28.Ougust 2010, wirdä dir gärn nächhär ä bricht schriebä.
Schöns Wuchäändi
|
|
|
|
1 2 3
|