| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Hochzeit in Thun
 1 2 3
14.07.10 16:45
Fernweh 

Re: Hochzeit in Thun

@ Lunalu: Im Schlössli z Einigä, wo ig Dir dr Internetlink gschickt ha, chöi um diä 20 Lüt übernachtä i Zimmer (stiuächt u mega härzig igrichtet) u nähr hättis no äs Massälagär. Dr Rum im Chalet (200m vom Schlössli wäg) mitäm Park bim Schlössli chostät mit dr Reinigung 1070 Fr. D Cateringfirma Bonapp vo Gümligä het üs ä Offerte gmacht für z Nachtässä für 50 Personä für nid ganz 4200 Fr. (ohni Apéro u Getränk ussert Kaffee u Tee). Dä Pris enthautet näbäm Ässä (Büffet) Personauchostä, Tischtücher, Serviettä u Mieti vom Gschirr.

@ Soefeli: Ou schön iz Burähus uf Gurzälä göt dir. Hätt mir ono gfauä, abär äbä z übernachtä...

Liebi Grüss

14.07.10 16:53
elchalten 

Re: Hochzeit in Thun

@ fernweh: von wann bis wann waere das catering bei diesen preisen anwesend? und muss man bei der fimra bonapp zapfengeld bezahlen, wenn man den wein selber mitbringen will? wie siehts mit den anderen getraenken aus. kann man das alles selbst mitbringen und sie schenken es aus?
danke fuer deine infos.
lg

verliebt 9-5-99 verlobt 29-12-09 heiraten 3-6-11

14.07.10 18:18
Fernweh 

Re: Hochzeit in Thun

Hallo Elchalten

Auso mir hei si ono fürs Apéro buchet, äs het abär zwöi verschiedeni Offerte gä.

Fürs Ässä wärdä si 16:30 z Gümligä abfahrä u 24:00 wiedär dert si, das git je 7,5 h für diä zwöi Serviceagsteuti.
Zapfägäud muss mä nid zahlä (äs git aber Location, wo mä das ar Rumvermietig muss zahlä).
Getränke (ussert Wii u Spirituosä) nähmä mir bimänä Getränkehandu, das sigi keis Problem.

Irä Wuchä hei mir no Detailbesprächig mitäm Caterer.

Lg

15.07.10 07:59
Lunalu 

Re: Hochzeit in Thun

Hoi Fernweh... hei danke viu mau für d Infos! Geisch du dis Hochzit der ga fiirä? U wen düet dir hürate? Diä Prisä vom Catering find ächt mega supper... Auso falls du no das Jahr hüratisch duesch mir de verzeuä wiäs gsi isch? Lg u schöne Tag

16.07.10 23:04
Fernweh 

Re: Hochzeit in Thun

Hallo Lunalu

Ja mir hüratä dertä, machä z Apéro im Park u z Fest mit z Nachtässä im Chalet. Schlafä tuä mir im rotä Zimmär vom Schlössli Mir hüratä am 28.Ougust 2010, wirdä dir gärn nächhär ä bricht schriebä.

Schöns Wuchäändi


 1 2 3
Freundlichkeit   Vorbereitungen   Schlössli   board=11&thema=284   Kirchlich   Serviceagsteuti   restaurants   Detailbesprächig   brutchleiderchouf   vorbereitigszyt   Hochziitgseuschaft   hochzeitsplanung   anschliessende   Hochzeit   Preisleistungsverhältnisse   vorussichtlich   Restaurant   beau-rivage-thun   Firmäwiehnachtsässä   banketdokumentation