| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Hotel Restaurant Bad Bubendorf
 1
24.01.10 14:49
taiga

nicht registriert

Hotel Restaurant Bad Bubendorf

Wir haben gestern Samstag unsere Traum Abend Location gefunden und gebucht!!
Ah wir freuen uns riesig! Sind zwar richtig früh drann...wir heiraten ja erst im August 2011 aber je früher alles geplant ist...umso weniger stressig wird alles!
Waren zuerst im Bad Schauenbrug aber das hat uns gar nicht gefallen!!! Es wird alles bestimmt man kann keine Ideen einbringen wie man seine Hochzeit ferine will. Das Personal war super unfreundlich!
Jetzt haben wir uns für das Bad Bubendorf entschieden... Die Räume sind ein Traum! und praktisch für uns da die Familien nicht alle aus der gliechen Ecke Schweiz kommen mit Hotel! Jeder kann selber seine Zimmer- Preisklasse aussuchen. Und wir als Hochzeitspaar bekommen die Nacht im Hotel geschenkt
Es gibt 2 Sääle wo man aussuchen kann...wir sind ca. 50 Personen und passen besser in den Burgensaal..sonst wirken die Tische so verloren im grossen Raum...hier ein mal ein paar Bilder zum verlieben...ach ja sie würden auch gleich den Apero bei der Kirche organisiern...und sie haben eine eigene Floristin im Haus die würde evtl auch gleich alle Blumen und co machen... dann haben wir alles zusammen und nicht 10 verschiedene Adressen...also für uns super praktisch!!


Der Burgensaal


Der Burgensaal


Unsere Suit


Unsere Suit

Verliebt seit 15.05.05
Verlobt seit 02.12.09
Heiraten:
11.08.2011
13.08.2011 Kirche

14.02.10 17:33
sabs 

Re: Hotel Restaurant Bad Bubendorf

toll gniesset euri planigsziit und denn natürli au d hochziit! ganz liebi griessli au an die verlobte...:-)
ps: heit dir jetzt e fotograf gfunde?

glg

14.02.10 20:05
taiga

nicht registriert

Re: Hotel Restaurant Bad Bubendorf

Nei mir händ na kein fotigraf gfundä... hetet zur zit 2 zur abklärig...aber wüsset nanig gnaus...
Ja sind immer biz am plane und überlege und bastle..und freuet eus würkli risig druf..sind fast scho biz trurig das es na 1 Jahr gaht..aber das isch nöd so schlimm hämer na gnueg zit für alles..chömet au jede tag na neui ideeä däzue:-)

Kännsch du min verlobte dämfall?! :-)

-.*-.*-.*-.*-.*-.*-.*-.*-.*-.*-.*-.*-.*-.*-.*-.*-.*-.*-.*-.*-.*-.*-.*-.*-.*
Heiraten 11.08.2011 & 13.08.2011 Kirchlich

14.02.10 22:28
surri 

Re: Hotel Restaurant Bad Bubendorf

Sali Taiga
i cha euch nur zur Wahl vor Location gratuliere! mir hei üses Hochzit au vom Bad Buebendorf loh usrichte und si begeisteret gsi! Mir hwi zwar uf em Schloss i bubendorf ghürote aber au im Bad übernachtet und s' catering vo dört gha und ihre Service isch 1a!

mir hei mit em Bad schauenburg di gliche erfahrige gmacht wie ihr!

chömmet ihr den us dr gegend?

cu surri

15.02.10 09:30
sabs 

Re: Hotel Restaurant Bad Bubendorf

Ja ich kenne ihn. Ha ebe ghört, dass der no e Fotograf suechet. Het dir d Hochzittsmess gfalle? Toll, dass dir so e schöne Ort für euch gfunde heit.

GLG

02.03.10 20:25
myshoe 
Re: Hotel Restaurant Bad Bubendorf

Hi Taiga!


Mir gönd am Wuchenänd au s Bad Buebedorf go aluege. Das isch unseri ersti Location wo mer besichtige wärde und bin scho richtig gspannt druf!
Hoff wird au so begeistert si

Liebe Gruess

 1
gratuliere   organisiern   schauenburg   Schauenbrug   übernachtet   Hochzeitspaar   verschiedene   aussuchen   Burgensaal   heiraten   Restaurant   praktisch   Bubendorf   begeisteret   Hochzittsmess   entschieden   Buebendorf   unfreundlich   planigsziit   Preisklasse