| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Kath. Kirche am Murtensee
 1
23.07.12 13:55
sarasina031 

Kath. Kirche am Murtensee

Hallo zusammen

Kennt jemand von euch eine schöne Katholische Kirche am Murtensee?

Meine Traumkirche wäre de Französiche Kirche im Murten, doch leider Trauen sie keine Katholiken

23.07.12 16:31
MaLu 

Re: Kath. Kirche am Murtensee

hallo sarasina
ja die ist wirklich ganz schön..
auf der seite murten tourismus kannst du eine broschüre runterladen *heiraten in murten*, ich denke, da hat es eine kath. kirche drin..
wir heiraten auch in murten und sind nun auf der suche nach einer apérolocation..
grüessli
katja

23.07.12 16:59
sarasina031 

Re: Kath. Kirche am Murtensee

Hoi MaLu

danke für die info, schau dir mal das DES BAIN an,
das ist zwar nicht riesig aber hat einen schönen garten und ist direkt am see...

grüessli sara

24.07.12 07:26
MaLu 

Re: Kath. Kirche am Murtensee

hey sara,
ja dert hei mir scho gfragt u wärde hüt gred nachehake... wüu si hei üs gseit, si näm nid nur apéro und chönne der garte nid exklusiv gäh.. findi chly komisch, es heig schinbar dert oft no apéros..
mau luege, was genau z problem isch
hast du die liste gefunden?
wo geht ihr danach hin?
grüessli und e schöne tag

24.07.12 19:50
sarasina031 

Re: Kath. Kirche am Murtensee

hoi katja

ja ha d`liste gfunde, leider hets nid grad vieli kath. kirche im murte.
mir wärde üses fest sehrwarschiendlich z bärn im schwellemätteli ir lounge ha.

Ganz e schöni location isch ouno z schloss salavaux, das het ganz e schöne gartä.
liebe gruess
sara

25.07.12 07:30
MaLu 

Re: Kath. Kirche am Murtensee

hallo,
i gloube in düdinge hets e kath. chile wo no schön isch..
und mir gfallt die in villars-sur-glâne sehr guet, isch sehr hell.. i hätt die gwählt, wenni kath. wär..
wie machet de dir das? hürate in murte und denn nach bern as apéro?
da mir nüt in murte finde, wär das o e option, aber i ha geng z gfüehl gha, me chönn äuä nid z lang fahre zwüsche chile und apéro.. schwellemätteli isch natürlech e cooli location!
z schloss salavaux het üs ersch i di lag bracht! das wär üsi lieblings-location für am abe. aber di hei no e pächter-wechsel vor sich und näme no keni reservatione fürs nächste jahr.. somit müesse mir e anderi lösig ha und göh halt am abe is schloss münchewiler (wo eigentlich als apéro-location wär dänkt gsi..) hmmm chunnt me no nache?
liebi grüess
katja

27.07.12 10:27
sarasina031 

Re: Kath. Kirche am Murtensee

hallöle,
komisch..... mir si öpe im januar z`schloss salavaux ga aluege u mir heis wöue für im mai 13 reserviere u das wär gangä, aber mir hei üse tag itz ufe 13.7.13 verschobe.

auso mir si itz ersch gran amenä hochzit gsi dert isch kilche in neuchatel (nottre dame) gdi u gässe hei mir z`bärn im kursaal (fahrzit 45 min).

kirche in düdinge kenne ig u die isch würklech schön.... aber..... jedes mau weni dört i dere kirche bi gsi isch wägere beerdigung!!!!
deshaub nid grad mini troumlocation.

U jaaaa schwellemätteli isch e cooli, nach langem überlege hei mir üs für e moderni location entschiede da mir eigentlich beidi nid soooo grossi romantiker si u d`aare liebe.

chunt drufa wievieu gäst dir sit schüsch dr rosegarte in bärn wär ou sehr sehr schön mitere mega ussicht.
liebs grüessli

27.07.12 17:34
MaLu 

Re: Kath. Kirche am Murtensee

ja diejenigen, die im januar noch dort waren als pächter sind im frühling hals über kopf "abgehauen" und deshalb sind die jetzigen pächter notfallmässig eingesprungen.
was in zukunft sein wird, wissen sie aber noch nicht.
ich finde es nur komisch, dass sie nach wie vor in vielen hochzeitsheftchen werbung machen..

ja also wenn das für di d "beerdigungs-chile" ist, dann würd ich auch nicht unbedingt dort heiraten wollen

wir sind am abend ca. 60 personen. mal schauen. es springt uns schon noch was an

 1
runterladen   eigentlich   Französiche   grüessli   schwellemätteli   münchewiler   eingesprungen   hochzeitsheftchen   pächter-wechsel   villars-sur-glâne   apérolocation   troumlocation   Murtensee   Katholische   notfallmässig   apéro-location   sehrwarschiendlich   beerdigungs-chile   lieblings-location   reservatione