Kath. Kirche am Murtensee |
|
1
|
23.07.12 13:55
sarasina031
|
Kath. Kirche am Murtensee
Hallo zusammen
Kennt jemand von euch eine schöne Katholische Kirche am Murtensee?
Meine Traumkirche wäre de Französiche Kirche im Murten, doch leider Trauen sie keine Katholiken
|
|
|
|
|
23.07.12 16:59
sarasina031
|
Re: Kath. Kirche am Murtensee
Hoi MaLu
danke für die info, schau dir mal das DES BAIN an, das ist zwar nicht riesig aber hat einen schönen garten und ist direkt am see...
grüessli sara
|
|
|
|
24.07.12 19:50
sarasina031
|
hoi katja
ja ha d`liste gfunde, leider hets nid grad vieli kath. kirche im murte. mir wärde üses fest sehrwarschiendlich z bärn im schwellemätteli ir lounge ha.
Ganz e schöni location isch ouno z schloss salavaux, das het ganz e schöne gartä. liebe gruess sara
|
|
|
|
27.07.12 10:27
sarasina031
|
hallöle, komisch..... mir si öpe im januar z`schloss salavaux ga aluege u mir heis wöue für im mai 13 reserviere u das wär gangä, aber mir hei üse tag itz ufe 13.7.13 verschobe.
auso mir si itz ersch gran amenä hochzit gsi dert isch kilche in neuchatel (nottre dame) gdi u gässe hei mir z`bärn im kursaal (fahrzit 45 min).
kirche in düdinge kenne ig u die isch würklech schön.... aber..... jedes mau weni dört i dere kirche bi gsi isch wägere beerdigung!!!! deshaub nid grad mini troumlocation.
U jaaaa schwellemätteli isch e cooli, nach langem überlege hei mir üs für e moderni location entschiede da mir eigentlich beidi nid soooo grossi romantiker si u d`aare liebe.
chunt drufa wievieu gäst dir sit schüsch dr rosegarte in bärn wär ou sehr sehr schön mitere mega ussicht. liebs grüessli
|
|
|
|
|
1
|