Kirche in der nähe vom Schloss Meggen LU...? |
|
1
|
19.03.09 14:10
Lolanicht registriert
|
Kirche in der nähe vom Schloss Meggen LU...?
Hallo zusammen,
mitlerweilen haben wir uns das schloss au abgeschminkt (3600.- miete ist einfach zu teuer) nun sind wir beim schloss meggen in luzern angelangt....
es ist nahezu perfekt...
leider haben nur 20 personen platz in der kappelle beim schloss meggen. (dies ist def. zu wenig...) kennt ihr ev. eine schöne ref. kirche in der umgebung (wo ca. 100 personen platz)
danke für die info's
grüsschen lola
|
|
|
|
19.03.09 14:12
Taneli
|
Re: Kirche in der nähe vom Schloss Meggen LU...?
Hallo Lola
Die Kappelle in Merlischachen ist sehr schön und sollte auch genug Platz bieten.
Grüsse Tanja
Mer traued üs am 08.05.2009 & 09.05.2009
|
|
|
19.03.09 16:16
Lolanicht registriert
|
hi tanja,
dankä vielmal für dä tip, diä isch perfekt..ich kenn mich ebä nöd so in luzern us..bin froh um jedä tipp :-)
grüässli us zh
|
|
|
20.03.09 07:58
Lolanicht registriert
|
@Tanja
Hi Tanja, d Kilä in Merlischachä gset super us, und isch wiä ich gseh max. 10 Autominutä vom Schloss Meggenhorn wäg..
leider find ich niäned än homepage, wo ich mich da mäldä muäss...häsch ev. no än tipp..ghört merlischachä zunärä andärä gmeind?
grüässli vo dä nicht wissendä
lola
|
|
|
20.03.09 10:08
Taneli
|
Hallo Lola
Ech han mol vom Hotel Swiss Chalet in Merlischachen d'Kontaktdate vo de Kirche becho... Mösst am Mettag mol de häi luege.
Im Internet han i die Agabe gfonde:
Römisch-katholische Kirchgemeinde Merlischachen Kath. Pfarramt Luzernerstrasse 199 6402 Merlischachen Tel. 041/850 02 83
Merlischachen ghört gmäss Wikipedia zu Küssnacht SZ.
Grüessli Tanja
Mer traued üs am 08.05.2009 & 09.05.2009
|
|
|
20.03.09 10:30
Lolanicht registriert
|
@tanja
dankä vielmal...normalerwiis stell mi garnöd blöd a im internt...aber irrgendwiä hanis nöd gfundä.
mercie für dini hilf!!
grüässli lola
|
|
|
|
1
|