| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Location am Greifensee
 1 2 3
23.11.09 23:34
Saraa

nicht registriert

Location am Greifensee

Hoi Zämme

Kennt öpert eh schöni Location am Greifensee, oder Umgebig?

Grüssli Saraa

24.11.09 08:17
peja 

Re: Location am Greifensee

hmm, bin zwar nid vo dere Gägend, aber i kenn juckersfarmart.. chasch vielicht mal uf dhomepage, dä gsehsch was sie suscht no abüte i dä region, will sie händ verschiedeni reschti..

gruess

24.11.09 08:56
Pamuya 

Re: Location am Greifensee

Hallo Saraa

Wie wäre es mit Schifflände Maur?

Wir werden dort unser grosses Fest feiern und freuen und schon wahnsinnig auf das tolle Essen :)

24.11.09 10:18
Saraa

nicht registriert

Re: Location am Greifensee

Hallo Pamuya

bin jetzt grad ufd Homepage, gseht no schön us, muss mer det eh Saalmieti zahle oder so?

Grüssli saraa

24.11.09 10:59
Pamuya 

Re: Location am Greifensee

Hoi Saraa

Also im Grosse Saal muen mer einfach ( sovill ich weiss) e mind. Konsumationsbetrag vo 6000.- errreiche. De Saal isch aber für ca. 160 Lüüt ( oder meh)

Da mir nur ca 40 Lüüt sind wärded mir im Seerestaurand fiire. Das gseht au uu schön us und langet für ca 50 Persone plus Tanzflächi und Platz für Band. Det het mer kei Vorschrifte.
Wichtig isch eifach dasmer sich früe gnueg im Resti mäldet, resp. am Beste grad bim Chef, denn d Schiffländi isch sehr gfröget und dementsprechend oft bsetzt!

Ich finds eifach traumhaft wills am See staht und mer in wenige Meter det isch :)

24.11.09 11:03
Saraa

nicht registriert

Re: Location am Greifensee

Ja das dönt uh schön, ich han mich scho bim chef gmeldet und sdatum mal provisorsich reserviert;-)
Mir sind au nume 35 Lüüt, den chund wahrschindlich au Seerestaurant in frag.
Wie gsehts mitem Esse us..isches eher die tür prissklass?

24.11.09 11:21
Bluna 

Re: Location am Greifensee

Ich selber kenne noch den Landgasthof Wassberg in der Forch - ist auch wunderschön und du hast einen super Ausblick auf den ganzen Greifensee - dort zahlst du auch keine Raummiete

24.11.09 11:40
Bluna 

Re: Location am Greifensee

Hallo Saraa

Ich kenne selber ein Paar, welches vor ein paar Jahren dort ihr Hochzeitsfest gemacht haben und es war super - und ich selber werde dort auch meine Feier machen Der Service war bis jetzt immer super dort und wir wurden auch kompetent Beraten.

24.11.09 11:44
Pamuya 

Re: Location am Greifensee

@Saraa

Preislich ist es meines erachtens ziemlich "normal". Aber lass dir doch per Mail die Menus zusenden, sofern du sie nicht auf der Homepage findest! Da kannst du dir einen guten Überblick schaffen.

05.01.10 13:34
cuenca 

Re: Location am Greifensee

die schifflände in Maur verlangt für den Saal eine Mindest-Konsumationspauschale von 6500.- für die Sommermonate... ganz schön viel finde ich!

Das mit dem Restaurant haben wir nicht abgeklärt, aber wir müssen jetzt sowieso das ganze programm umstellen... naja, beginnen wir wieder von vorne :-)

 1 2 3
Hochzeitsfest   Vierwaldstättersee   Mindestkonsumation   wahrscheinlich   anschliessend   September   Hochzeitsdatum   provisorische   Konsumationsbetrag   Location   Mindest-Konsumationspauschale   dementsprechend   juckersfarmart   Konsumationspauschale   Schifflände   Rahmenprogram   Greifensee   Greifensee-Bräute   wahrschindlich   Seerestaurant