| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Location für Apero- Raum Olten/Walterswil
 1
29.07.09 12:25
lenory 

Location für Apero- Raum Olten/Walterswil

Hallo

Weiss jemand von Euch eine gute Location für den Hochzeitsapero im Raum Olten/Walterswil. Wir werden etwa 70 Personen sein. Ein Bauernhof wäre zum Beispiel sehr schön.

Gruss Lenory

29.07.09 12:32
Piglet 

Re: Location für Apero- Raum Olten/Walterswil

Hallo lenory

Endlich mal jemand aus meiner Nähe! oder?
Ich könnte dir den Engelberg empfehlen, wir feiern dort unser Hochzeitsfest. Ich denke ev. könnte man dort auch nur den Apero machen. Die haben eine schöne Terrasse mit Fernsicht!
und es ist fast wie auf dem Bauernhof...
Mir sind keine Landwirte bekannt die in der Umgebung Aperos organisieren. Wir machen unseren Apero in einem Saal (ist auch im Oktober) und haben ein Catering.

Wann heiratet ihr denn?

29.07.09 12:38
surri 

Wie wärs mit em Restaurant Rumpel ( in trimbach). isch au echli Hof mässig!

Oder d' Schönegg in Niedergösgen! Weiss aber nit wie das isch! Isch e Hof oberhalb vo Gösgen und so e Usflugsziel! Aber kei Ahnig wies usgstattet isch muesstisch di Informiere.

oder Restaurant Trauben in Küttigen het e umbauti Scheune! Möche s' Apero uf eme Heuwage! hei dört scho Geburi gfiert. Has no lustig gfunde!

Wo möche dir den s' Ässe?

Oder dr Rütihof in Gränichen?

Cu surri

29.07.09 12:39
surri 

Hey piglet

Chumm doch au us dr Region au wenn i nit do fiere

29.07.09 13:42
Sposina 

Wir werden wahrscheinlich in der Schlosskirche Niedergösgen heiraten, hab sie heute mal provisorisch reserviert... juhuu!!

Hab nur gehört das Restaurant Schmiedstube sollte noch schön sein, war aber selber nie da. Hat eine grosse schöne Terasse. Sonst kenn ich mich aber leider nicht so aus.

www.schloss-falkenstein.ch
www.schmiedstube-ng.ch

Gruss

29.07.09 15:06
Piglet 

Hey da gibts ja noch ein paar aus "meiner" Region!

Die Schmiedstube ist super! Mega feines Essen! Terrasse ist schön, aber die Aussicht nicht so...

29.07.09 21:45
surri 

Sali Sposina

Also mir hei üses zivile Ässe i dr Schmiedstube gha! Es isch fantastisch gsi und i liebe das Restaurant für ihri Chuchi! Wieviel Lüt sind dir? Sie möche nur gschlosseni Gsellschaft ab 80 Persone!
D' Terasse git halt eifach uf d' Stross use, das isch schad! Aber gäll sie möche au s' Catering! Und hand au no dr Rumpel wo sie bewirte. Channi dir au empfehle. S'ässe isch halt echli mehr bürgerlich!

D' Schlosschile isch au sehr schön! I kenne se sehr guet und ha au scho verschiedeni Fiere dört dörfe miterlebe!(Mi Maa isch vo Gösgen)
I würd eifach nit dr assässigi Pfarrer neh! Nit böss gmeint aber meh verstoht ihn nit bim Rede und i find das schad!

Muesch dr sälber es Bild mache!

Cu Surri

Viel glück bim organisiere!

1
Location   organisiere   Restaurant   fantastisch   organisieren   schmiedstube-ng   gschlosseni   Hochzeitsfest   Schlosschile   verschiedeni   Gsellschaft   Hochzeitsapero   Niedergösgen   Usflugsziel   wahrscheinlich   Walterswil   Schmiedstube   schloss-falkenstein   Schlosskirche   provisorisch