| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
location für em abe
 1
17.10.08 09:59
aschera 

location für em abe

hallo zäme

ig sueche e location waldhütte, burehus, schür oder eifach öpis wo chli fürnes hochzit passt für 30-35 persone.

super wär weme der party-service säuber cha bestimme (dä heimer scho)

jedeal wäri rum olte solothurn cha aber ou im aargau, luzärn si..... ah bärn isch ou no ok.... mir si usem rum olte....

wär super we mir öper vo euch e tip hätti!
merci!!

es grüessli
aschera


sit am 10.10.08 zivilisch verhüratet, jetzt fröie mir üs ufs wisse am 25.07.09

13.11.08 21:00
Benz 
Re: location für em abe

Kleiner Geheimtipp: www.schloss-altishofen.ch

Selbst ein Jassabend zu viert im Schloss, das geht! Zudem sind die mit keinem Partyservice verheiratet, Ihr könnt also Euren Service auffahren lassen. Altishofen liegt übrigens in unmittelbarer Nähe von Dagmersellen, welches ja bekanntlich einen Autobahnanschluss hat.

14.11.08 12:21
aschera 

Re: location für em abe

hallo benz

vielen dank für deinen geheimtipp das schloss gefällt mir sehr sehr gut! wir könnten uns vorstellen dies in die engere auswahl zu nehmen, da wir es eigentlich kennen aber nie auf die idee gekommen wären dies in betracht zu ziehen.

merci
lg aschera

14.11.08 13:20
Piglet 

Re: location für em abe

Hoi Aschera

Das Problem kenni! Mer sind ou osem Rum Olte ond sind ou of dr Suechi nacheme Festlokal för ca. 50 Persone. Mer möchte äbä ou ned onbedengt emne Restaurant fiire. Bes jetzt hei mer ou no nüt gfonde wo üs vom Hocker gresse het... mer ziend's Schloss Neu-Bechburg in Oensine en Betracht. Dört chame nor met Catering, es esch ou ned wit wäg vo Olte.

Grüessli
Piglet

Editiert 14.11.08

14.11.08 13:39
Inessa

nicht registriert

Re: location für em abe

Guck doch mal unter www.raumsuche.ch

*Das Deutsch-Schweizer Bündnis startet am 29. Mai 2009 mit der zivilen Trauung und erreicht seinen Höhepunkt am 30. Mai 2009 bei der kirchlichen Trauung "Ich ergebe mich der Liebe weil Liebe dich ergeben hat" H.-C. Neuert*

 1
party-service   Geheimtipp   bekanntlich   eigentlich   solothurn   raumsuche   Partyservice   schloss-altishofen   Neu-Bechburg   kirchlichen   Dagmersellen   vorstellen   verheiratet   Deutsch-Schweizer   verhüratet   unmittelbarer   Restaurant   location   Autobahnanschluss   Altishofen