| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Location für Trauung draussen Kanton ZH
 1
24.03.15 18:01
cream_tangerine 

Location für Trauung draussen Kanton ZH

Hallo,

Wir wollen im Mai oder Juni 2016 heiraten und sind im Moment auf der Suche nach einer geeigneten Location. Wir suchen nach einem Platz für unsere freie Zeremonie, welche wir am liebsten im Freien halten würden. Bei der Location ist uns jedoch wichtig, dass es auch eine Schlechtwetter Variante gibt, also, dass man zum Beispiel noch einen Raum dazu mieten kann.
Anschliessend würden wir auch gleich den Apero am liebsten am selben Ort halten. Wenn die Möglichkeit besteht, auch das anschliessende Fest. Da fänden wir es toll, wenn man auch länger als 24 Uhr feiern könnte...

Da wir kein grosses Budget haben, sollten sich auch die Preise einigermassen in Grenzen halten.

Gäste für die Zeremonie plus Apero: ca. 90 Personen
Gäste für das Fest: ca. 60 Personen

Ich bin so wählerisch und habe ein klare Vorstellung, dass ich mich sehr schwierig tue mit der Location Suche Deshalb bin ich um jeden Vorschlag dankbar!

24.03.15 18:28
seri87 

Re: Location für Trauung draussen Kanton ZH

mir hend alles zeme uf de halbinsle au.trauig bi schö wetter dus bi schlechtem dine. lützelhof pfäfike das wer meh i de schür und zelt senb hete mir gmach mer sind aber zviel lüüt für det. steiam rih alles zeme im chlosterhof festi und trauig chlostergarte. mettedorf inere schürr.juckerfarm.

das isch grad als wo mir in sin chunt wo mir au aglueget hend.lützelhof wer sicher au prislich ok. trauig im zelt uf strohbalke und det apero und i de schürr esse.mega gmüetlich und schö zum schmücke.

24.03.15 18:45
cream_tangerine 

Re: Location für Trauung draussen Kanton ZH

Danke viel mal, gang ich gad emal go ineluege! Isch Trauurig in Stei am Rih im Chloster nur chirchlich, weisch du das gad?

24.03.15 18:49
seri87 

Re: Location für Trauung draussen Kanton ZH

Im Chlosterhof nei muess nid si. I glaube uf de Page ishc nid viel dine. mir hen ddo mol agfroget gha ob die vom Chlosterhof was mache würdet und er het den gseit sie heged de Platz zu verfühegig. Det muesch eifach mol dini Wünsch üsere und er luegt waser mache chan de Herr Aragon isch super er het gluegt was machbar isch und eus das alles zeiget. Zimmer zum übernachte hets au und e schöni Suit womer glaub für de Hlab pris oder sogar gratis becho hetet.

Bi schlecht wetter hetet mir Trauig i de Chile gmacht aber er het au no anderi Lösige im Zelt use ufem Platz oder glaub im einte Rum. Schrieb Ihm doch eifach mol was Ihr wend wie viel er sind und de ghörsch was vo Ihm.

24.03.15 18:51
seri87 

Re: Location für Trauung draussen Kanton ZH

Hotel See und Park Feldbach isch halt shco TG und de Greuterhof au. Bim Greuterhof muesch au eifach mol wünsch schriebe und er leugt was machbar isch. det wer halt Trauig meh imme Innehof. Schloss Rappi het au no aber das isch eher türer.
Und Evetnlokal Alpeblick aber halt au TG

24.03.15 19:24
cream_tangerine 

Re: Location für Trauung draussen Kanton ZH

Wow danke dir! Chlosterhof tönt mega toll! Und Stei am Rhi find i sowieso mega schön

TG gaht au nah, eifach Kanton ZH und Umgebig, dass mier nöd zwiit müend fahre. Aber mengisch sind mier gschneller im TG wie irgendwo am andere Endi vo ZH

25.03.15 08:07
Evass 

Re: Location für Trauung draussen Kanton ZH

Mir hüratet im Schupfen, isch en Schopf direkt am Rhii zwüsched Diessenhofen und Stein am Rhein.. Super Esse, und d'Location isch WUNDERSCHÖN für e Trauuig dusse!!! www.schupfen.ch

Für eine Trauung draussen eignet sich bestimmt auch der Traumgarten Thalwil, ich denke aber dass der eher teuer ist: http://www.gaerten.ch/traumgarten/traumgarten-index.php
und falls noch eine Party geplant ist, müsst ihr vielleicht später die Location wechseln, ich glaube man kann nur bis 22.00 Uhr dort feiern.. aber ich bin nicht sicher..

Die Mosti Stäfa ist bestimmt auch sehr schön für eine Trauung draussen:
http://www.moschti-staefa.ch/

das sind die Locations die mir gerade so spontan in den Sinn kommen :)

25.03.15 08:08
Evass 

Re: Location für Trauung draussen Kanton ZH

Ah und natürlich der Charrewäg Illnau (nähe Winterthur) http://www.charrewaeg.ch/

25.03.15 15:39
cream_tangerine 

Re: Location für Trauung draussen Kanton ZH

Hoi Evass

Danke für dini Vorschläg! Vom Schupfe han i au scho ghört, de möchti unbedingt mal nah go aluege. Isch traumhaft schön Mega tolli Location hend ihr da für oich gfunde!
Au Mosti Stäfa han i scho öpis ghört, muss mer das au mal nah aluege.

Traumgarte Thalwil isch au sehr schön, aber ebe, müsst Priese det mal go aluege bevor ich mier zviel Gedanke drüber mache

30.03.15 17:07
Steffi93 
Re: Location für Trauung draussen Kanton ZH

Haaallooo

Sinder schon erfolgreich gsi met de Locationsuechi?
Mer hend en Apero gha im Museum Reutberg in Züri, det hesch Möglichkeit drine wie au dusse zsi.
De Apero he'd erdbeergold gmacht, sie hend üs paar Vorschäg gmacht und hend üs denn för das entschiede. Sehr schöni Location ond Priise vom Catereer send au sehr human gsi.

Vel Erfolg no ond en schöne Obe.

Liebe Gruess Steffi

 1
Diessenhofen   einigermassen   erdbeergold   Locationsuechi   Trauung   Vorstellung   chlostergarte   WUNDERSCHÖN   Greuterhof   moschti-staefa   draussen   Schlechtwetter   Location   chlosterhof   Anschliessend   traumgarten-index   Traumgarten   erfolgreich   anschliessende   Möglichkeit