| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Location fürs Hochzeitsessen im Kanton Aargau
 1 2 3 4 5
08.12.11 19:04
Venus81 

Re: Location fürs Hochzeitsessen im Kanton Aargau

Vielleicht wiederholt sich was - hier noch einige Inputs in der Region:
http://www.stanzerei-baden.ch/vermietung/infrastruktur.php
http://www.limpachs.ch/ (Solothurn)
http://www.durstigeresel.ch/sit/trinken.php (Birmenstorf)
http://www.pavillontrinkhalle.ch/ (Baden am Wasser)

Ich persönlich finds schwierig nahe von Aarau - evtl. noch in Lenzburg - wenn ihr in/bei einem Schloss heiraten möchtet? Lenzburg, Wildegg?


Wir feiern das Fest unserer Liebe 1.6.2012

08.12.11 19:27
saerli 

Re: Location fürs Hochzeitsessen im Kanton Aargau

Vielen Dank! Die kenne ich schon. Es ist wirklich schwierig in dieser Region... Aber wenn wir nichts "besseres" finde, feiern wir in der Schlossschüür Liebegg.

Danke nochmals

08.12.11 19:32
Venus81 

Re: Location fürs Hochzeitsessen im Kanton Aargau

Nicht dass die Schlossschüür Liebegg schlecht wäre, oder? Mir gefällt die Liebegg auch immer noch. Aber ich habe auch das Gefühl Solothurn und Luzern findet man so einiges aber in der Umgebung... *bäh*. Also: wenn wir mal nicht wissen was wir tun sollen: Eröffnen einer schmucken Location rund um Aarau zum schön feiern!

Wir feiern das Fest unserer Liebe 1.6.2012

08.12.11 19:51
saerli 

Re: Location fürs Hochzeitsessen im Kanton Aargau

Venus81:
Also: wenn wir mal nicht wissen was wir tun sollen: Eröffnen einer schmucken Location rund um Aarau zum schön feiern!

Wir feiern das Fest unserer Liebe 1.6.2012

Das hab ich mir auch schon gedacht. Sollte ich mal im EuroMillions gewinnen (mache zwar fast nie mit), wird es in unserer Region eine spezielle Location geben

08.12.11 22:32
juni07 

Re: Location fürs Hochzeitsessen im Kanton Aargau

@nimbini: :)

@saerli: Danke das eus id Realität zrugg gholt häsch :) aber denk dra, wenn in EuroMillions gwünnsch, den muesch no meh Stüre zahle

übrigens, mer händ no Schloss Lenzburg als Location aglueget. Das isch ergendwie au no cool.

lg juni07

09.12.11 08:28
saerli 

Re: Location fürs Hochzeitsessen im Kanton Aargau

juni07:

@saerli: Danke das eus id Realität zrugg gholt häsch :) aber denk dra, wenn in EuroMillions gwünnsch, den muesch no meh Stüre zahle

übrigens, mer händ no Schloss Lenzburg als Location aglueget. Das isch ergendwie au no cool.

lg juni07

Wenn i so viel Millione gwunne ha, zahli zwar au viel Stüre, ha deför aber au viel Zinse... weli den au weder verstüürt wärde. Aber i ha den es tolls Unternähme wo hoffentlich au weder Gwünn ibringt, woni au muess verstüüre usw....... En Ratteschwanz! Aber bi eus fehlt halt würklich en tolli Location!
Lenzburg hani au scho agluegt. Das esch mer "zu schlösslig". Darum wirds wohl dLiebegg sie oder de Cubus (Riegger Weine).

09.12.11 16:42
juni07 

Re: Location fürs Hochzeitsessen im Kanton Aargau

@saerli
sozsäge en richtige tüfelschreis :) aber er lebt sich besser mit millione als met schulde :)
mer chunt susch no de rütihof in sinn, das isch glaubs Kt. SO. das sind 3 versch. Locations.

lg juni07

09.12.11 16:48
saerli 

Re: Location fürs Hochzeitsessen im Kanton Aargau

ou, ha höt mis Millionelos gar noni ufgrubblet! Vellecht hani jo höt mol Glück. I ha en Rütihof bi Gränichen im AG agluegt, meinsch de?

09.12.11 17:05
juni07 

Re: Location fürs Hochzeitsessen im Kanton Aargau

ich ha die letschte 4 tag nonig ufgrublet, das heisst mini chance sind grösser, zudem han i 3 stuck :)))
jo genau, das mein i. demfall doch AG :)

09.12.11 18:03
saerli 

Re: Location fürs Hochzeitsessen im Kanton Aargau

ou weder nüt...
dasch aber chli fies, wenn du so viel los hesch! hesch die alli kauft? hmm, also weni det chli öpis gönne, get da en schöne zuestupf as hochzit :) falsi en volvo günne, verchaufi en grad, hehe.

jo i ha da rütihofzüg agluegt im internet. es esch eus aber chli wenig modern.

 1 2 3 4 5
Vergleichsmöglichkeiten   wehrli-weinbau   Schlossschüür   Allinklusiv-Paket   unserer   minimal-Umsätze   schloss-schartenfels   sternen-boezberg   Oberdorfstrasse   Hochzeitsessen   pavillontrinkhalle   soerenhof-amsler   Vergleichspreise   Meisterschwanden   Industrie-Quartier   stanzerei-baden   Location   Samstags-Hochzeiten   Hochzeitsreise   Weihnacht-Neujahr