| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Location im Wallis...
 1 2
23.10.09 12:01
marana 
Location im Wallis...

Hoi zäme

ich han mich da grad neu i dem Forum registriert und bin begeisteret vo dene viele Tipps und Aregige wo da z finde sind :)) Echt mega hilfrich!!!

Mir werdet üs September 2010 im Wallis s JA-Wort geh :) Aber leider isch üsi idee für d Location fürs Nachtesse gschiiteret und jetzt simer öpis neus am sueche und grad achli ratlos, wils nid eso eifach isch, vo Züri us im Wallis was z finde. Drum würdi das jetzt gern mal id Rundi werfe:

Kennt öper e schöni oder interessanti (nid grad extra-tüüri) Location für de Abig im Wallis, Gross-Ruum Sitte (Sierre) / Brig / Visp oder au Sion????

Merci scho jetzt für eui Hilf :)

23.10.09 14:41
peja 

Re: Location im Wallis...

hallo und willkomme..

i dere region kenni nüüt.. usser in saas fee.. wänn der das würd wieterhälfe..

liebe grüess

23.10.09 16:49
marana 
Re: Location im Wallis...

hallo peja und merci :)

hmm... leider isches schochli wiit, damer de apero und trauig in sierre ha werdet :( aber isch würklich nid ganz eifach, au was passends für de abig z finde... aber danke einewäg :)

grüessli

24.10.09 06:59
zonk 
Re: Location im Wallis...

Ich würde dort mal die Weinbauern anfragen, die haben sicher teilweise einige schöne Sääle. Ich war mal an einer Weindegustation in Salgesch, die hiessen Mathier, die hatten einen schönen Saal.

24.10.09 22:55
Gloeggli 
Re: Location im Wallis...

oder wenn bim Tourismus Wallis mol nochefrogsch?

25.10.09 11:28
tonie 
Re: Location im Wallis...

Cave de Tous Vents, Sion (Kellergewölbe, sicher ganz hübsch)

Du Pont, Brig

Relais Walker, Mörel
Touring, Naters
Chateau, ist glaub bei Martyni

26.10.09 14:13
marana 
Re: Location im Wallis...

Hey merci eu allne für die super-nette tipps!!! gah grad mal allem nache, echt voll supi :o))

04.11.09 15:50
nise 
Re: Location im Wallis...

hallo marana

mir wei au im wallis hürote, dasch ä cheibe sach, bis mä do öpis fingt, gäu!?

mir hei no überhaupt nüt gfunde, weder fürs apéro, no fürs nachtesse... darfi froge, wo as euchi idee wär xi für s'nachtässe???

falls e caterer bruchsch: www.casavilla.ch isch würklech super und mir finde au zu faire priise!!! die hend au scho erfahrig mit hochzyt und chönt eim jensti tipps gä...

04.11.09 16:04
marana 
Re: Location im Wallis...

Hallo Nise

merci für de tipp, mit dem bini ebe au grad in verhandlige - die helfet de "usser-walliser" no ganz guet :) Mer gönd jetzt mal am wucheend de rathuus-cheller go aluege. es restaurant womer passt hani leider, leider nid gfunde oder sind scho usbuechet. mir hend folgendi no agfragt: chateau de villa in sierre und chateau mercier. aber leider sind beidi a üsem wunschdatum nid verfüegbar, wäred aber wuuuuunderschöööön :(

für de apero hemer de lac sur terrain aglueget in st. leonard, aber dummerwiis chasch erst ab de 5i am abe ine und jetzt hends auno grad winterpause bis im märz... ha aber no de tipp übercho, für en apero im hotel des vignes Hotel des Vignes in Uvrier [hotel@desvignes.ch] sinds aber nani go aluege.

viel wiiter bini leider au nid cho, findsch würklich gar nix bruchbars leider... bin mich jetzt achli im bekanntekreis am durefrage :o)

hesch denn du de casavilla schomal selber erläbt? wie isch s ässe, weisch das?

grüesslis

04.11.09 16:40
nise 
Re: Location im Wallis...

coucouseli marana

nei, ha casavilla sälber leider no nie erläbt, aber nur guets ghört bis jetz... und wenn mä bi dene afrogt chunt mä würklech ganz nätti uskunft über *freud* isch jo au nid sälbstverständlich und ich finde der priis würkli ok...

hei merci vil vil mal für dini tipps, das chateau mercier isch ja würkli en traum mit däm riiise garte!!! wow! öpis im wallis z'finde isch würkli nid eifach, vor allem si d'walliser ebe nid so i dene forums... hoffe mer mal, dass mer beidi no öpis tolls findet

ha jetz wie du au mal alli walliser agfrogt, ob die no e tipp hättä, ich würdi dir sofort schriibe, weni öpis nöis wüsst... mir wei im august 2010 hürote, also grad e monat vor euch, de chönntemer euch de natürlech au no feedback gä, s'wär halt de sehr es kurzfristigs

frage mal no chli ume, ob öper weiss, wie as s'ässe isch bim casavilla und gibe dir wider bscheid

 1 2
rathuus-cheller   bekanntekreis   sälbstverständlich   schlächt-wetter-alternative   usser-walliser   schlosskeller-brig   Hochzeitstourismus   kurzfristigs   visperterminen   wuuuuunderschöööön   schlossverwaltig   Kellergewölbe   Chateau   schmudel-0815-catering   stockalperpalast   Weindegustation   vispertermine   Location   spiegelreflexkamera   terminverwächslige