| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Location im Wallis...
 1 2
09.11.09 10:50
marana 
Re: Location im Wallis...

Hallo nise

und, sind ihr schochli wiiter cho bi eure suechi?? also mir hend üs jetzt würklich für de michel villa entschiede. sind d location goge aluege und die sind alli würklich wunderbar und sini floristin (er selber isch grad ide ferie) isch würklich au sehr nätt gsi. dänke, mer gönd jetzt no go probeässe im dezember und denn wär das scho was :o)

und hett s chateau mercier no platz im august? mir hends mal gschribe, im oktober hends no 2 frei wucheendi. aber denn chas unter umstände scho rächt chalt si :(

hesch du eigentlich scho en fotograf?? ich han öper vo thun mal angfragt, eifach wili im wallis aunid rächt fündig worde bin. und d chile fehlt üs auno - und bi eu, hend ihr die scho??

liebi grüessli und viel spass no bin vorbereite :)

09.11.09 10:56
Inessa

nicht registriert

Re: Location im Wallis...

ich kenns zwar nicht aber wie wärs mit www.schlosskeller-brig.ch ? (brig find ich schön mit dem stockalperpalast und so..)

*Wir haben uns am 30. Mai 2009 das Ja-Wort geben dürfen*

*Meine Beiträge beziehen sich jeweils auf meine eigenen Ansichten & sind nicht bösartig gemeint (ausser ich schreibe das direkt ;-) *

11.11.09 23:53
nise 
Re: Location im Wallis...

coucou marana

also mir gö am samsti no s'schloss leuk go aluege au mit em villa michel, bzw. sire floristin, da är ja in der toscana ferie macht momentan.. mal luege, waser eus füres agebot macht...

aber susch isch würkli fascht alles scho wäg... isch scho verruckt!

château mercier isch leider au scho alles usbuechet, die hätte nur no unter der wuche frei gha, aber wär hürotet scho amene mänti oder zischti???

ich hätti au angst, wenn erst im oktober hüratisch, dass es de scho z'chalt isch... vo däm her isch äbä summer eigentli scho schön...

wägm fotograf: mir hei e verwandti wo e suuuper spiegelreflexkamera het und de nämä mer si, de chöimer üs die koste scho spare... und die meiste kollege hei jo au digicams & mittlerwile mache die würkli gueti föteli!!! hesch niemer i dire family wo das gärn würd mache?

au vo mir ganz liebi grüessli und vil glück uf der suechi!!!

17.11.09 21:14
nise 
Re: Location im Wallis...

hallo marana

und, siter witer cho?

juhuuu, mir hürate im schloss leuk

au mitem michel villa us caterer... freue üs meeega drüber!!! chönnes chum no erwarte...

jetz sueche mir no e schöne ort zum üs unter freiem himmel lo z'traue... irgendwo bi visp oder visperterminen, i dä räbbärge...

und wie xets bi euch us? heiter e fotograf gfunde?

liebs grüessli

18.11.09 09:52
marana 
Re: Location im Wallis...

Hey nise!

ou wunderbar, ich gratuliere eu zude entscheidig!!! gell, de schloss-saal isch eifach traumhaft schön!! stell deren mal mit deko vor, eifach mega :) mir wend ja au gern im schloss, wüsset aber nani ober a üsem datum frei isch (hett glaub chli terminverwächslige geh, de michel seit nei - die vode schlossverwaltig hend ja gseit *grübel*) jetzt warti no ufs def. GO - wenn alles klappt treffemer de michel villa am 12.12. :) aber hami au grad ins schloss verliebt!

d trauig wüssemer au nanig. mer hend no d chlie in leuk aglueget, aber mim fründ gfallts gar nid, zu kitschig ;) und da er eh nöd ide chlie isch, würd er e frei trauuig ebe au bevorzuge - aber die theologe findi scho rächt tüür, und denn muesch no eine ha wo is wallis chunt ;) oder macheters mit fründe?? ide räbberge isch sicher traumhaft schön, super idee!!! hender denn au e schlächt-wetter-alternative?
vispertermine isch e mega idee :) mir würd ebe au salgesch no gfalle und denn apero inere chällerei! neee du, fotograf fehlt mer no. ha mal öper in thun agfragt, wo no fairi priise hett und d bilder uf de website findi uh schön: http://www.claudiart.ch/angebote.html
da sind d spese bis is wallis au nid grad so bombastisch wie vo züri ;) aber de michel kennt glaub auno es paari, nid?? band hender?

22.02.10 11:18
rockabella 

Re: Location im Wallis...

bi üs isch das ganze im September im Chateau mercier planet! *freufreufreu*
Cool zum Lüt finde, wo au im Wallis hürated ;-)

Sind dir denn scho witer mit Infos?
Mir hend jetzt mal en Offerte becho. Hend ihr vilicht e ahnig zum catering?
Mir isch drum wichtig dases nid sones "schmudel-0815-catering" isch...

Bin froh um alli news rund ums Chateau mercier :-)

22.02.10 14:09
Freudepur 

Re: Location im Wallis...

Hallo zämu,

darfi mal biz gwundrig si und frägu wieso ier im Wallis heiratet? Der Dialäkt tent ja nit ganz nach Walliser oder? Nimt mi nur wunder willi üssum Wallis bi und in St.Gallu heiratu.. und anderi sind vo irgendwo und chämund ins wallis..Hochzeitstourismus
Sind ewi Partner Walliser?
Gruess

22.02.10 16:17
rockabella 

Re: Location im Wallis...

also bi üs isch das so chli chaotisch und kompliziert. Ich bin drum us Schaffhuse, min zuekünftige hett 15 Jahr in Lausanne gwohnt, isch aber ursprünglich Walliser, gmeinsam wohned mer jetzt in Fribourg und ja da hend sich inigi Locations abote, aber will sini Familie im Wallis wohnt und nüme ganz so flexibel und mobil isch, isch die Entscheidig relativ schnell troffe gsi...

 1 2
sälbstverständlich   vispertermine   usser-walliser   kurzfristigs   Hochzeitstourismus   rathuus-cheller   schlosskeller-brig   Location   stockalperpalast   schmudel-0815-catering   wuuuuunderschöööön   bekanntekreis   visperterminen   Kellergewölbe   Chateau   Weindegustation   schlossverwaltig   schlächt-wetter-alternative   spiegelreflexkamera   terminverwächslige