| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Location rund um Luzern
 1 2
08.08.13 15:40
linally 

Re: Location rund um Luzern

lela85
oh schön, send ehr scho wiit em plane?

Mer gönd jetzt mol gos Schlössli Uteberg en Lozärn go ahluege ond denn au no es Hotel Montana förs Fäscht. Mer werdet äbe en englischi Hochzyt fiire, sprech be üs gehts am Obe den es grosses Fest.

08.08.13 15:46
lela85 

Re: Location rund um Luzern

linally,

s gaht mir sind nanig soo wiit, hend eifach sochli di wichtigste sache.
Wenn hürotet den ihr?
kennsch s schlss whyer? http://www.wasserschloss-wyher.ch/ ev. wer da no öpis?

liebe gruss

08.08.13 15:53
snet 
Re: Location rund um Luzern

@linally: Oh wow, Hotel Montana klingt wirklich toll! Schon der Ausblick ist einfach einmalig. Wir haben den Apéro im Balances gefeiert, das war auch eine wirklich schöne Location.

09.08.13 08:25
linally 

Re: Location rund um Luzern

lela85
mer hörotet em august/september nögst johr. mer hend üs no ned def. uf es datom geinigt, do mer zerst hend welle verschedeni locations ahluege ond denn lueget das es den hoffentlich e dene 2 mönet no en termin offe het. do mer en englischi hochyt fiiret hend mer jewills üsi trauzüge ond denn het min verlobte 3 "groomsmänner" ond ech 3 bridesmaid. das het no vorteil, do alli scho sehr em tatedrang enne send ond velles au för üs möchet

snet
jo hoffentlich esch es das was mer üs vorgstellt hend. also mer gönd äbe höt es montana om au eifach mol ein richtlinie zbecho, was mer alles e dem hotel wördet becho. oh schön hotel balance. hani au no dänkt. was hesch du so erfahrige gmacht met em balance?

09.08.13 08:36
snet 
Re: Location rund um Luzern

@linally: Mit dem Balances habe ich sehr gute Erfahrungen gemacht. Das Eventteam war stets für alle Fragen da und hat sich Zeit für uns genommen. Wir konnten ebenfalls vereinbaren, dass wir vor der Trauung die Bilder noch im Hotel aufnehmen konnten. Auch der Service und das ganze Ambiente waren sehr toll und die Häppchen und der Wein sind wirklich gut angekommen. Was mich halt sehr positiv überrascht hat, war auch die Rechnung am Schluss.

23.12.13 12:00
Tino85

nicht registriert

Re: Location rund um Luzern

mier hend ide ziegelhütte in baar ghürate. sehr schöne saal mit top ustattig. Bi Frage chönder gern schriebe.

30.12.13 11:08
linally 

Re: Location rund um Luzern

oh schön....

Wir haben uns jetzt entschieden in Vitznau im Hotel Flora Alpina zu heiraten. Ich hoffe natürlich das an dem besagten Tag dann schönes Wetter ist, so das wir draussen mit der Sicht auf die Berge und den Vierwaldstättersee heiraten können.

 1 2
wasserschloss-wyher   Verwandtschaft   purpurblume   linally   groomsmänner   zRichterswil   Schuelklasse   Location   entschieden   Schüne-Atmosphäre   hoffentlich   hof-landschi   Gsellschaft   Erfahrungen   Mehrbettzimmer   ziegelhütte   Chlichender   herzberg-uffikon   Vierwaldstättersee   möglichkeite