| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Location ZH
 1 2
07.07.09 21:21
calla 
Re: Location ZH

hallo sarah83

mer wärdet euses fäscht im L'AQ ha. eus hät de service und sambiente voll überzoge und ich han mitlerwile sehr viel postivs ghört!sie händ am afang würklich schwierigkeite gha aber sie händ - wo mirs drufagschrpoche händ - alle verzellte.. sisch no verzwickt gsi will anschinend 3 persone uf dem reschti gsi sind, und schlussendlich isch nebscht de gl au de choch gange. uf all fäll händs jetzt en *****-choch sit afangs jahr!

eus häts überzoge. viellicht wür sichs für eu lohne eifach mal verbii zgah und sgspröch zsueche..??

°oO°oo° ... WEIL ES LIEBE IST ... oO°o ... 4. JUNI 2010 ... °oo°Oo°

08.07.09 21:45
Sarah83 
Re: Location ZH

Hey Calla,

Danke für dis Feedback.
Ja ois gfallt d'lag und s'ambiente würkli au mega..aber bi chli unsicher gsi weg dem was mer ghört hät. Mir händ binere andere Location ebe scho mal so ä unerfreulichi Situation erläbt. D'Lag und das wos abote händ isch mega gsi...aber d'Betreuig und dä Service sehr entüschend...und wän das nöd stimmt machts einiges vo dä Vorfreud kaput.
Aber ich ha bim L'AQ bis ez es guets Gfühl gha... mir händ ez dän gli wieder äs Träffe mit em neue Event Manager und lönd ois überrasche.

Grüessli

09.07.09 10:14
Einalem 
Re: Location ZH

Salut Sarah,

Falls Du immer noch was suchst: In Greifensee hat es den Gasthof zur Alten Kanzlei. Der Saal ist sehr schön, das Essen war gut und es sollte auch Platz für 100 Personen haben. Ausserdem kann man dort auch Übernachten. Ich habe es für meine Hochzeit ausgesucht und war sehr zufrieden. Der See ist auch nicht weit weg, der kleine Spaziergang tut allen gut.

Gruss Melanie

09.07.09 17:10
calla 
Re: Location ZH

die kanzlei in greifensee kann ich auch bestens empfehlen... war schon x-mal dort!!! feines esse, schönes sääli, toller service und preislich bezahlbar...

ps: heiraten in greifensee- ist mein heimatort!!

°oO°oo° ... WEIL ES LIEBE IST ... oO°o ... 4. JUNI 2010 ... °oo°Oo°

09.07.09 20:42
Sarah83 
Re: Location ZH

Danke für dä Tipp Einalem, gas mer mal go aluege!
Aber am beste gfallts mer bis ez ebe scho im L'AQ!
Häsch äs schöns Fäst gha?

09.07.09 20:50
Sarah83 
Re: Location ZH

Hey Calla,

Ich ha irgendwo gläse das ihr für d'flitterwuche au uf australie gönd?
Dörfi fröge wo ihr ane gönd?

Mir händ au vor uf australie z'gha..für 2 Mönet und miteme Abstächer id Südsee.

10.07.09 14:07
calla 
Re: Location ZH

hallo sarah
genau mer gönd uf australie obwohl das momentan bitz i de sterne staht! mer händ ursprünglich welle en monet gah, jetzt hämmer eusi flittis um ei wuche kürzt und somit lohnts sich fascht nüme zum gah... evt. gömmer eifach 3 wuche und mached nume en teil vo de ostküschte oder en teil vo de südküschte oder mer lönd australie wos isch und gönd uf kanada, thailand oder wo au immer ane

2 mönet isch natürlich hammer aber das liit bi eus vom gschäft her leider gar nid dine!

°oO°oo° ... WEIL ES LIEBE IST ... oO°o ... 4. JUNI 2010 ... °oo°Oo°

 1 2
ursprünglich   Ungreimheite   Location   schwierigkeite   flitterwuche   australie   Hindergedanke   unerfreulichi   °oO°oo°   Schiffsländi   schifflaende   verschiedeni   Waldmannsburg   drufagschrpoche   schlussendlich   wunderschöne   Panorama-Blick   Anschienend   Hochziitsmäss   Startschwirigkeite