| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Raum Zürichsee
 1 2 3
07.01.15 12:05
Summer_2016

nicht registriert

Re: Raum Zürichsee

Sakanas: wenn du noch ein paar Infos zum Marina möchtest, melde dich doch per PN bei mir...

Ich kann dir noch die Moschti Stäfa empfehlen. Wir werden da heiraten und sind bis jetzt seeeehr zufrieden und haben auch nur gutes gehört.

07.01.15 13:34
Sakanas 

Re: Raum Zürichsee

@summer_2016 - Oh ihr heiratet in der Moschti Stäfa? Steht bei uns auch weit oben auf der Favoritenliste. Wann genau? Ich denke wir sollen wirklich etwas uns umsehen, sonst sind dann die guten Termine alle weg bzw. unser Wunschdatum.

Marina Lachen werden wir uns zuerst ansehen und dann entscheiden. Hoch oben im Kurs steht:

- Schifflände Maur
- Bächlihof Jona
- Moschti Stäfa
- Marina Lachen

Denke diese vier werden wir uns anschauen.

Was meint ihr, ist der Weg von der Kirche zur Abendlokalität von 40min zu weit?
Der Weg führt über s'Wunderbare ZH-Oberland

07.01.15 13:55
Summer_2016

nicht registriert

Re: Raum Zürichsee

Ja wir heiraten in der Moschti freu mich schon sooooooo fest, ist einfach der perfekte Ort für uns sind da reingelaufen und beide wussten sofort das ist es :) Bei uns ist es im September 2016 soweit.

Wann wollt ihr heiraten? Die Moschti ist irre gut ausgebucht, wir haben unser Wunschdatum auch nicht mehr bekommen, und wir hatten zwei Jahre im Voraus angefragt!

Hmmm also ganz ehrlich, finde 40 Minuten Fahrzeit schon recht viel, vor allem wenn die Gäste selber fahren sollen, oder organisiert ihr einen Transport? wenn ihr einen Sammeltransport organisiert sieht es nochmals anders aus. Auch wenn das ZH Oberland wunderschön ist

Viel Spass im Marina Lachen :) Mein Tipp: Geh in alle drei Restaurants essen und schau genau hin, die Bedienung ist manchmal wirklich nicht die beste...

07.01.15 13:57
Sakanas 

Re: Raum Zürichsee

Oh wow da seit ihr ja mega früh dran... Wir hätten gerne den 11.6.2016. Ich könnte der Mosti ja einmal oberflächlich anfragen, ob überhaupt noch verfügbar und wenn nicht dann schau ich sonst weiter.

Wir weissen es bezüglich Transport noch nicht... Denke aber auch wenn die Gäste selber fahren, könnte das doch gehen. Mal schauen...

Wieso meinst du die Bedienung?

Ja wir schauen uns alles an.

08.01.15 07:15
Sakanas 

Re: Raum Zürichsee

Yes Moschti wäri no frei... Gangi wohl mit mim Schätzli mol verbi noch de Ferie.

09.01.15 09:55
Summer_2016

nicht registriert

Re: Raum Zürichsee

Juhu viel Spass bim Moschti besichtige wär mega lässig wäns na e zweiti Moschti-Bruut gäbt

Wegem Marina: d'bedienig isch eifach sehr variabel, mängisch super, mängisch Katastrophe. Es gönd bstellige vergässe, sie bringets falsche und amene sonige event wie es Hochziit würd mich das mega stresse. Und grad billig isches ja au nöd, dän muess halt scho alles stimme. Klar, optisch isches wunderschön, de Hafe und alles, aber schöni Ort gits na viel...

09.01.15 10:05
Sakanas 

Re: Raum Zürichsee

@summer_2016
Jo also mir gönd noch de Ferie dört emol verbi go z'Nacht esse und entscheides üs denn wenn's üs gfallt. Also in Bächlihof Jona gönd mir au no go luege, de findi au no irgendwie speziell.

Uff bisch demfall im Marina Lachen scho mehrmols xi? I kenns nume vom ghöre sege und halt vom i-Net. Aber ebe amene Hochziit wilsch dass es klapped, vorallem wenns zuedem ane no viel chostet.

I glaub mir sind ebe eher echli die rustikale Type - also e schöni Location aber ebe es mue nöd es Bonzerestaurant oder Nobelhotel sii

09.01.15 10:22
Summer_2016

nicht registriert

Re: Raum Zürichsee

Han ebe es wiili in Lache gwohnt drum kennis recht guet s'Marina. Händ euis au ganz i de Nöchi vom Marina verlobt

Das händ mir ebe au gfunde, lieber nöd zuuuu chic, öpis wo zu euis und au familie/fründe passt, drum simer au mit de Moschti so happy, es isch edel aber nöd so überkünstlich und vor allem wäns dän schön wetter wär und mir d'trauuig im Garte chöntet mache wärs eifach de Hammer. Mir machet ebe alles dete, trauuig, apero und abigässe.

09.01.15 10:33
Sakanas 

Re: Raum Zürichsee

Oh so jo klar denn kennsch es natürlich.

Mir würded ebe afoch s'Nachtesse i de Moschti Stäfa mache... Mir sind all no uf de Suechi noch ere schöne reformierte Chile i de Nöchi wo guet wär au für de Apero. Nohher würded mer eus verschiebe uf Stäfa :-) Mol go luege... hoff mim GG gfallts dänn

09.01.15 16:08
Shira 
Re: Raum Zürichsee

Hallo Sakanas
Mir wärded das Jahr im August im Marina Lache hürate, bis jetzt klapped alles bestens und sie gönd super uf eusi Wünsch ii. Diä paar mal wo mir det sind go ässe sind mir immer super bedient worde. Kenne eini wo au det ghürate het und sie het nur positivs chöne säge, vo dem her denki isch en Bsuäch im Resti sicher lohnenswärt.
Kollegin het defür i de Moschti in Stäfa welle hürate und isch det go Probeässe und es seg nöd so guet gsi wie sie denkt het, wiederum e anderi Kollegin hüratet das Jahr au det und isch bis jetzt sehr begeistert. Also du gsehsch es git glaub immer irgendwo Sache wo mal chönd schief laufe. Hoffe ihr gfindet für Eui di passendi Location. Nimmt mi den Wunder :-))

Ps: Was mir no so chli aglueget hend isch: Restaurant Feusisberg, Luegete, Bächlihof Jona oder Strandhotel

Schöns Weekend...

 1 2 3
Wunschzeitraum   Räumlichkeiten   Bonzerestaurant   Gesellschaften   Abendlokalität   Moschti   anschliessend   hochziitspäckli   Zürichsee   oberflächlich   anschliessenden   ZH-Oberland   überkünstlich   Favoritenliste   Sammeltransport   Moschti-Bruut   Hochziiitsmesse   weiterempfehlen   Bewegungsfreiheit   Bächlihof