Raum Zürichsee |
|
1 2 3
|
07.01.15 12:05
Summer_2016nicht registriert
|
Re: Raum Zürichsee
Sakanas: wenn du noch ein paar Infos zum Marina möchtest, melde dich doch per PN bei mir...
Ich kann dir noch die Moschti Stäfa empfehlen. Wir werden da heiraten und sind bis jetzt seeeehr zufrieden und haben auch nur gutes gehört.
|
|
|
|
|
07.01.15 13:55
|
Ja wir heiraten in der Moschti freu mich schon sooooooo fest, ist einfach der perfekte Ort für uns sind da reingelaufen und beide wussten sofort das ist es :) Bei uns ist es im September 2016 soweit.
Wann wollt ihr heiraten? Die Moschti ist irre gut ausgebucht, wir haben unser Wunschdatum auch nicht mehr bekommen, und wir hatten zwei Jahre im Voraus angefragt!
Hmmm also ganz ehrlich, finde 40 Minuten Fahrzeit schon recht viel, vor allem wenn die Gäste selber fahren sollen, oder organisiert ihr einen Transport? wenn ihr einen Sammeltransport organisiert sieht es nochmals anders aus. Auch wenn das ZH Oberland wunderschön ist
Viel Spass im Marina Lachen :) Mein Tipp: Geh in alle drei Restaurants essen und schau genau hin, die Bedienung ist manchmal wirklich nicht die beste...
|
|
|
|
|
09.01.15 09:55
|
Juhu viel Spass bim Moschti besichtige wär mega lässig wäns na e zweiti Moschti-Bruut gäbt
Wegem Marina: d'bedienig isch eifach sehr variabel, mängisch super, mängisch Katastrophe. Es gönd bstellige vergässe, sie bringets falsche und amene sonige event wie es Hochziit würd mich das mega stresse. Und grad billig isches ja au nöd, dän muess halt scho alles stimme. Klar, optisch isches wunderschön, de Hafe und alles, aber schöni Ort gits na viel...
|
|
|
|
09.01.15 10:22
|
Han ebe es wiili in Lache gwohnt drum kennis recht guet s'Marina. Händ euis au ganz i de Nöchi vom Marina verlobt
Das händ mir ebe au gfunde, lieber nöd zuuuu chic, öpis wo zu euis und au familie/fründe passt, drum simer au mit de Moschti so happy, es isch edel aber nöd so überkünstlich und vor allem wäns dän schön wetter wär und mir d'trauuig im Garte chöntet mache wärs eifach de Hammer. Mir machet ebe alles dete, trauuig, apero und abigässe.
|
|
|
|
09.01.15 16:08
Shira
|
Hallo Sakanas Mir wärded das Jahr im August im Marina Lache hürate, bis jetzt klapped alles bestens und sie gönd super uf eusi Wünsch ii. Diä paar mal wo mir det sind go ässe sind mir immer super bedient worde. Kenne eini wo au det ghürate het und sie het nur positivs chöne säge, vo dem her denki isch en Bsuäch im Resti sicher lohnenswärt. Kollegin het defür i de Moschti in Stäfa welle hürate und isch det go Probeässe und es seg nöd so guet gsi wie sie denkt het, wiederum e anderi Kollegin hüratet das Jahr au det und isch bis jetzt sehr begeistert. Also du gsehsch es git glaub immer irgendwo Sache wo mal chönd schief laufe. Hoffe ihr gfindet für Eui di passendi Location. Nimmt mi den Wunder :-))
Ps: Was mir no so chli aglueget hend isch: Restaurant Feusisberg, Luegete, Bächlihof Jona oder Strandhotel
Schöns Weekend...
|
|
|
|
1 2 3
|