| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Raum Zürichsee
 1 2 3
09.01.15 16:38
Sakanas 

Re: Raum Zürichsee

Hi Shira danke tuusig für dini Mitteilig. Ich denk da isch doch immer und überall u verschiede und es chunt so drufa öb de erscht Kontakt sympathisch isch oder nöd.
Was meinsch zum Bächlihof Jona? Mir gönd noch üsne Sportferiie emol paar Sache go aluege und entscheided eus denn. Sueched ebe fast parallel nochere passende ref. chile/Kapelle:-)

09.01.15 23:00
Rabbit85 

Re: Raum Zürichsee

Hallo zäme

mir sind feusisberg go aluege, belvoir in rüschlikon, euse favorit isch belvoir.
Super blick uf de zürisee, sehr fründlich, Apero chamer dine und dusse mache, dezue hens no es pauschal hochziitspäckli. Ich find das no guet, den chani ich alles ussueche und sie übernehment bstellig und dvorbereitige.

Go esse simer nonig aber morn ad hochziitmess sind sie au dete und ich wird mal go verbiluege.

12.01.15 08:47
Sakanas 

Re: Raum Zürichsee

Jo s'Belvoir hani a de Hochziiitsmesse au gseh... =) Marina Lachen isch au dört xi. Mir hend üs meh echli uf d'Chärtli fixiert und uf de Fotograf. Hät jo cheibe viel Lüüt gha.

 1 2 3
überkünstlich   Bächlihof   oberflächlich   hochziitspäckli   Wunschzeitraum   Bewegungsfreiheit   anschliessend   Bonzerestaurant   Abendlokalität   ZH-Oberland   Hochziiitsmesse   Zürichsee   Moschti   Räumlichkeiten   Favoritenliste   Gesellschaften   weiterempfehlen   Sammeltransport   Moschti-Bruut   anschliessenden