Raum/Bauernhof in NW/OW |
|
1 2
|
17.06.08 23:10
Anouk
|
Re: Raum/Bauernhof in NW/OW
hallo iär, da isch nu äs landei meh widär... isch wirklich mega schwierig hiä irgänd ä supär location z gfindä! und suscht chend märs so wiä miär machä, äs zält stellä. de stehrt mär niämärt rundumä... äs bitzili nerves bini scho afä, gahd nur nu einähälb wuchä bi eys!! juiz!
|
|
|
|
03.02.09 13:36
Happypurzel
|
Hmmm ich gsehnä Ihr liebe NW/OW-innere üch isches letschts Jahr genoi glich gange wie üs Jtzä! Hend Ihr mittlerwile nu gueti Idee? Ich finds mega schwierig mitere Location, viellicht han oi z hechi asprüch?? wäri cool z ghere vo üch!
Verliebt seit dem 13.11.2002, verlobt seit dem 07.01.2009, verheiratet im 2010
|
|
|
|
22.07.09 09:04
kimeronicht registriert
|
Hallo
Ich war schon 2 mal auf dem Erlebnisbauernhofweid ist wirklich eine schöne Sache. Allerdings nur für 20 bwz. 40 Personen geeignet. Die Pizzas sind sehr lecker und es bekommt jeder genug!
Grüssle Kimero
|
|
|
28.07.09 18:01
kimeronicht registriert
|
Hallo nordliecht
Darf ich dich fragen, in welchem Resti ihr den gegeseen habt? Wir haben einige zur Auswahl. Da wir letzthin in einem waren, das eine Katastophe war, wäre ich um Tips sehr dankbar.
Grüsse Kimero
|
|
|
28.07.09 22:09
sheila
|
Hoi Kimero
Ich bin zwar nicht nordliecht, aber kann dir immerhin eine Antwort geben. Wir verbringen unseren Abend im Hotel Waldheim in Wilen OW, das Probeessen war einfach genial ... und die Lage natürlich auch. Wo war es denn eine Katastrophe ??
Gruss Sheila
..... Es ist wie es ist, sagt die Liebe...... Miär freuid üs uf e 8. Auguscht 2009
|
|
|
|
|
1 2
|